Her har UFC min fulle støtte. De lager liv og synger MEGET bra. Vaktene og biletørene på Åråsen er skadelig for fotballen. De har null kontrol og passer ikke på en dritt. Har fulgt med en kar han konsentrerer seg kun om og slippe inn dama si på 18 år. Driter i resten. UFC dere har min fulle støtte. LSK rydd opp i egne rekker, slike ting kan vi ikke ha i klubben.
Frykter tribunebråk og casuals fra Lillestrøm
Collapse
X
-
-
Får håpe klubben rydder opp i dette. Alle som oppfører seg skikkelig har krav om å bli behandlet med respekt. Og hvis de sikkerhetsansvarlige ikke klarer å behandle egne supportere med respekt så kan de se til helvete å finne seg noe annet å gjøre.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
KFL og LSK er i dialog.
Episoder og hendelser blir fortløpende evaluert.
Til lørdag skal det avholdes et oppklaringsmøte og samarbeidsmøte, hvor man vil ta opp alt fra a til å, og man vil lage retningslinjer og planer for det videre samarbeidet.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Tror ikke akkurat vi får se noen løsning på dette problemet ved at det blir igangsatt grisejuling av noen vakter på såkalt "casual" vis.
Er det ikke nettopp derfor vaktene oppfører seg som idioter? Da de nettopp ved utsagn som dette tror at det er folk i KFL som har slike holdninger..Kommentar
-
Ettersom dette blir andre gang KFL og LSK er i dialog angående trakasering av UFC. Regner jeg med at vi andre dødelige som følger debatten kan få vite hva som skjer videre. Forrige gang ble vel dette hysjet ned og det førte jo bare til at det skjedde igjen.
Sammen er vi sterkeKommentar
-
Ettersom dette blir andre gang KFL og LSK er i dialog angående trakasering av UFC. Regner jeg med at vi andre dødelige som følger debatten kan få vite hva som skjer videre. Forrige gang ble vel dette hysjet ned og det førte jo bare til at det skjedde igjen.
Sammen er vi sterkeKommentar
-
For og si det sånn, UFC kommer ikke til å gå stille i dørene på lørdag.
Vår versjon av saken og møtet vil også bli lagt ut på: www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Mener å huske at det fantes en tråd her tidligere som ble kalt "Heksejakt på UFC" I denne tråden var det stor diskusjon rundt hvordan UFC ble behandlet ved ankomst åråsen.
Så vidt jeg husker ble det holdt et møte om stuasjonen med LSK, KFL og UFC. Da det ble etterlyst noe evt referat eller hva som ble sagt på møte, mener jeg å huske at du, Petter, skrev at kun de som var innblandet skulle vite dette. Det mener jeg med hysjet ned.Kommentar
-
Viser til denne tråden på tribunekultur.com:
"Noen som har blitt truet med utestengelse her, har fått valget mellom å enten kle seg i andre klær, eller få indratt sesongkort og bli bortvist fra andre stadioner i Norge."
Dette viser hvor syke tilstander som råder blant sikkerhetsjefer, vakter og politi rundt om på stadione i Norge om dagen.Kommentar
-
VELDIG off topc: Jørn, du har antakeligvis forumets mest passende avtar! Norges beste trommis, med KFL's feteste avtarHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
De prøver vel å være forut sin tid her, og skal ta dette "problemet" ved rota... det har det jo bare blitt røre av... håper de lærer, men tviler har jo pågått lenge nå... Kommer til å smelle fryktelig snartKommentar
-
Han mener vel bare at tålmodigheten snart er slutt.
Men UFC; dere har støtte fra de fleste av oss andre i denne saken, ingen må gjøre noe dumt nå. Etter det som skjedde siste året, har kanarifansen kommet sammen igjen, og det er viktig å fortsette i den retningen.Kommentar
-
UFC, KFL-styret, Tribunegruppa og 2 representanter for LSK-sikkerhet hadde et veldig positivt møte på lørdag.
Vi fikk ut litt gruff og fikk snakket sammen, samt lagt noen gode planer for fremtiden.
Det kommer en skriftlig redgjørelse/uttalelse fra LSK-sikkerhet innen neste helg og etter den har kommet vil vi skrive litt hvordan vi har opplevd saken.Kommentar
-
Jeg vil gjerne få gi en tommel opp til UFC i denne svært betente saken. Jeg synes de har tatt dette på en svært voksen måte. Innen LSK supportere fortjener å bli behandlet på denne måten av egne folk. Håber det løser seg nå og at det kan bli hyggeligere å være UFC på LSK kamp fremover.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
UFC, KFL-styret, Tribunegruppa og 2 representanter for LSK-sikkerhet hadde et veldig positivt møte på lørdag.
Vi fikk ut litt gruff og fikk snakket sammen, samt lagt noen gode planer for fremtiden.
Det kommer en skriftlig redgjørelse/uttalelse fra LSK-sikkerhet innen neste helg og etter den har kommet vil vi skrive litt hvordan vi har opplevd saken.nr 7
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar