Så fint for dem...
Stemningstråd LSK-Lyn
Collapse
X
-
Kommentar
-
bra stemning idag. er flink han nye trommeslagern. glimrende også¨å at folk møter opp så tidlig. Sangene gikk fra en time før kampen. Og feltet bynte å fylles opp en time til 3 kvarter før kampen.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Liiin ser opp til sin storebror, og det er LSK. Sånn er det. Jeg synes ellers at bruken av megafon var pinlig i kveld. Greit det fikk igang og synkroniserte feltet, som til tider høres jævli bra ut på tv2!
Men ellers, nei jeg er imot megafon, det hørtes helt jævli ut når det ikke fungerte. Men hver gang megafonen ble den dominerende røsten, ble jeg flau! Fordi jeg VET at fugla klarer det samme uten megafon. Så la nå den for guds skyld ligge, det høres jævli ut! Men det er min mening, og den kan selvsagt diskuteres.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Liiin ser opp til sin storebror, og det er LSK. Sånn er det. Jeg synes ellers at bruken av megafon var pinlig i kveld. Greit det fikk igang og synkroniserte feltet, som til tider høres jævli bra ut på tv2!
Men ellers, nei jeg er imot megafon, det hørtes helt jævli ut når det ikke fungerte. Men hver gang megafonen ble den dominerende røsten, ble jeg flau! Fordi jeg VET at fugla klarer det samme uten megafon. Så la nå den for guds skyld ligge, det høres jævli ut! Men det er min mening, og den kan selvsagt diskuteres.Kommentar
-
Evig LSKKommentar
-
Hilsen Anders
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ønsker på ingen måte å hisse på meg en eneste en av folket her inne. Men jeg hørte tydelig bruken av megafon på tv2 (ja jeg VET at jeg heller skulle ha vært på feltet, framfor å se kampen på tv), og jeg er av de som mener bruken av megafon bare var pinlig. Mulig Liiin også støyet inn med sin herming og bruk av megafon. Men jeg står på mitt.
KFL bør holde seg for gode for megafon. Det overlater jeg til kjernen.Hilsen Anders
-
Hilsen Anders
-
Det blei tulla litt med en lyn sang før kampen også, men mulig du var på leit etter tromma da det skjedde Mener så absolutt ikke at det var noe feil i det som skjedde før kampstart. Og jeg fikk også med meg at dem ble brukt for å få vekk folk fra trappaEvig LSKKommentar
-
Passe latterlig at du som ikke var på matchen sitter og skriver at vi brukte megafon. Alle som var på matchen sier at vi ikke brukte megafon, selvfølgelig tar du feil.Kommentar
Kommentar