Røyking på tribunen
Collapse
X
-
bor på Fjellhamar jeg, men er/har vært i Australia i 6 mnd nå. Kommer hjem om under to mnd. Har alltid mislikt når folk har stått foran meg og røyka.Kommentar
-
Pingler!
Her var det jammen mange pingler... Dere får jo Knut Arild Hareide til å fremstå som macho.
"Auuu - han blåste røyk på meg."
De neste som blir uønsket på Åråsen er vel folk som drikker, folk som banner, feite folk som tar for mye plass o.s.v. Er du ikke et godt eksempel for andre så hold deg hjemme!
Herregud...
Passiv røyking ute - DET er farlig det...----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Det fins faktisk folk som ikke tåler røyk,men det er vell bare å gi faen i dem ikke sant(RØYKERE ER JO SÅ FLINKE TIL Å TA HENSYN TIL ANDRE). Jeg kommer til å knekke røyken til han eller hun som blåser røyk på meg på neste hjemmekamp.Kommentar
-
Her var det jammen mange pingler... Dere får jo Knut Arild Hareide til å fremstå som macho.
"Auuu - han blåste røyk på meg."
De neste som blir uønsket på Åråsen er vel folk som drikker, folk som banner, feite folk som tar for mye plass o.s.v. Er du ikke et godt eksempel for andre så hold deg hjemme!
Herregud...
Passiv røyking ute - DET er farlig det...
Uansett unødvendig å trekke inn Hareide i dette.... særlig...Kommentar
-
Åråsen er ett utearealet selv om det har tak. røykeloven gjelder ikke, men lsk må gjerne be folk om å ikke røyke, kalle det for en røykfri stadion og gjerne henge opp røyking forbudt skilt eller sette opp prisene. jeg insisterer på at det er lov.
i likhet med at astmatikere tar medisinen sin tar røykere en blås eller to, gjerne til kamp. det er vår sykdom. men vi tar gjerne hensyn men hvis folk ikke sier i fra, så plages de ikke nevneverdig. hvorfor ta hensyn når ingen ved siden av meg mener at det er nødvendig? de synes det er helt greit.- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Det er da ikke ikke-røykerne som plager røykerne ved å... ikke røyke! Å mislike å få stinkende og forurensende damp tvunget på og i seg har ikke noe med å være pinglete eller macho å gjøre, det har med å kreve sin rett til å ikke forgiftes fordi noen har gjort et usannsynlig dumt valg (i å begynne å røyke). Det er RØYKERNES problem at de røyker, ikke dytt det over på oss som veit bedre. Og det må vel være mulig å klare seg i to timer uten en røyk? Hvis ikke kan det umulig være så grusomt å gå ned på asfalten i noen minutter... men det er kanskje ikke så macho å stå ute på et åpent område uten uskyldige i nærheten når man skal ta seg en blås?
Det hele koker jo ned til følgende, sånn jeg ser det: En røyker får "ødelagt noe av kosen" ved å dra på kamp hvis han ikke får røyke. Mange av dem velger derfor heller å ødelegge for et halvt dusin andre for å slippe å "plages" selv. Jeg synes det er ganske lavmål.Kommentar
-
Åråsen er ett utearealet selv om det har tak. røykeloven gjelder ikke, men lsk må gjerne be folk om å ikke røyke, kalle det for en røykfri stadion og gjerne henge opp røyking forbudt skilt eller sette opp prisene. jeg insisterer på at det er lov.
i likhet med at astmatikere tar medisinen sin tar røykere en blås eller to, gjerne til kamp. det er vår sykdom. men vi tar gjerne hensyn men hvis folk ikke sier i fra, så plages de ikke nevneverdig. hvorfor ta hensyn når ingen ved siden av meg mener at det er nødvendig? de synes det er helt greit.Kommentar
-
Uten at jeg skal gjøre dette til et politisk spørsmål, oser holdninga di av den typiske RV-aktige besserwissermentaliteten.
Men nok prat om politikk...----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Det er heller ingen tvil om at LSK har anledning til å kaste folk ut fra Åråsen hvis de trosser røykeforbudet. En trussel eller vilje som foreløbig ikke ser så aktuell ut.
Skulle LSK endre politikk til en strengere håndhevingslinje så kan du godt hevde at du har "lov" til å røyke. Men LSK har også lov til å kaste deg ut.
Jeg er mer opptatt av retten til å stå, enn retten til å røyke, på Åråsen.RoyVaadal.Kommentar
-
Jeg er ikke RV-er eller RV-aktig, for ordens skyld. Og hvis det var alt du hadde å utsette på innlegget mitt, antar jeg at du ikke kommer til å røyke på Åråsen fra nå av?Kommentar
-
Og ja, din suverene debatteknikk gjør at jeg aldri kommer til å røyke ute mer... Vil jo ikke ta livet av noen skjøre blomster heller...----------------------------------------------------------------------------
-
Du kunne ikke svare på argumentene til Macho-Morten i stedet for å komme med dette våset? Hvorfor skal vi som ikke røyker ufrivillig få en blås i trynet under kamp? Hadde du vært fornøyd om jeg hadde hatt dårlig ånde som jeg sto og blåste i trynet på deg 5 minutter av gangen?Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Du kunne ikke svare på argumentene til Macho-Morten i stedet for å komme med dette våset? Hvorfor skal vi som ikke røyker ufrivillig få en blås i trynet under kamp? Hadde du vært fornøyd om jeg hadde hatt dårlig ånde som jeg sto og blåste i trynet på deg 5 minutter av gangen?----------------------------------------------------------------------------
-
-
----------------------------------------------------------------------------
-
Macho morten er ikke så veldig macho.
faktisk har han aldri tatt mot til seg og bedt noen stumpe røyken, men han står ellers inne for meningene sine.- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
i likhet med at astmatikere tar medisinen sin tar røykere en blås eller to, gjerne til kamp. det er vår sykdom. men vi tar gjerne hensyn men hvis folk ikke sier i fra, så plages de ikke nevneverdig. hvorfor ta hensyn når ingen ved siden av meg mener at det er nødvendig? de synes det er helt greit.Lauken er vår venn!Kommentar
-
jeg er enig i at man ikke fortjener sympati for noe man har påført seg selv. men diskusjonen bærer preg av lite empati tildels fra begge parter.- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Skulle ikke du slutte alikevel da........ Svake mennsker, jeg sier svakemennsker. Hvorfor er du så svak , hvorfor er du så svak.
Frihet for røykerne.....Kommentar
Kommentar