Røyking er ikke tillatt på fotballstadioer akkurat som det ikke er det på utestedet og kontorer og derfor ville det vært fint om dere ikke gjorde det.. Takk..
Røyking på tribunen
Collapse
X
-
-
-
Bortsett fra dårlig løfbergs kaffe, det går da en grense..
Det verste jeg veit er når en medsupporter står foran meg på en match med dårlig kaffe i koppen. Lukta fra sur gammel kaffe gjør at jeg mister ihvertfall 20 minutter av hver omgang.Kommentar
-
Må passe på at dere ikke går i den fella at dere drar på kamp i utlandet da! Der er det fare for litt røyk. Man får jo nesten ikke med seg kampen når en står ved siden av deg og røyker!
Bare en anbefaling!
Heia heia..................Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Jeg merket ikke så mye til røyking på kampen i går. Har vært sine verre røykedager. Faktisk, når jeg tenker meg om så jeg aldri noen hadde en røyk i munnen i det hele tatt, på tribunen. Men nå skal det sies at jeg ikke lette så veldig mye heller, og at under ufc er vel ikke der man finner de værste røykerne.
Røyklukta kom for det, men det er bare godtKommentar
-
Kommentar
-
jeg kan ikke i min villeste fantasi tru at på stillingen 1-1 mot enga, straffe og rødt kort i 87 minutt, at jeg IKKE kommer til å røyke..
men står da ute, utrolig at folk tenker på det istedet for å se på gutta på banen.
men dere som ikke greier å stå ute på feltet med folk som røyker ved siden av dere..... har dere et hælvete når dere er på ferie da eller??? i utlandet røykes det jo overalt!!"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Å sammenligne feltet med et vanlig sydensted blir derfor galt for min del....Mvh
Martin RathsKommentar
-
noen sammenligninger kan da trekkes:
1. I syden blir vi nordmenn sett på som ei gruppe og ikke enkelt individer
2. Mye fest rop og moro begge steder.
3. Fyll og sang ser man begge steder
4. Alle kler seg likt med hverandre, ja du ser jo på klærne at DE er også fra Norge når du går i gatene i syden.
så syns ikke den var så ille jeglønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
noen sammenligninger kan da trekkes:
1. I syden blir vi nordmenn sett på som ei gruppe og ikke enkelt individer
2. Mye fest rop og moro begge steder.
3. Fyll og sang ser man begge steder
4. Alle kler seg likt med hverandre, ja du ser jo på klærne at DE er også fra Norge når du går i gatene i syden.
så syns ikke den var så ille jegDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar