Røyking på tribunen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Larsk
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1053

    #41
    skal man liksom gå ut av åråsen for og røyke da? altså lurer på hva du hadde gjort torolf hvis du var avhengig å blir bare være hvis alle skal gå ut å hvis en ber meg stumpe røyken så gjør jeg jo det..
    !!Gunners!!

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #42
      Opprinnelig skrevet av Larsk
      skal man liksom gå ut av åråsen for og røyke da? altså lurer på hva du hadde gjort torolf hvis du var avhengig å blir bare være hvis alle skal gå ut å hvis en ber meg stumpe røyken så gjør jeg jo det..
      Hvis du vil røyke på et røykfritt sted, får du spørre alle som står innen en radius på 2 m oom det er OK. Hvorfor skal jeg måtte spørre deg pent om at du skal respektere røykeforbudet? Hva gjør du når du er på flytur - tar du deg en røyk når du føler for det?

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #43
        Kan ikke røykera få ha en siste bastion? Synes dette grenser til det smålige(med selvsagte unntak av asmatikere og allergikere), for så plagsomt er faen ikke sigarettlukt. Jeg røyker når jeg drikker, og når jeg er på kamp har jeg gjerne tatt meg noen pils. I tillegg blir jeg nervøs på kamp, og liker dermed å ta meg en røyk mens jeg ser på. Om noen har noe å si på det, er det bare å pirke meg på skuldra og si fra, men som andre har påpekt blåses røyken rett opp og dermed ut av noens nesefarvann. Som andre også har påpekt er det et mye større problem med folk som er så dritings at de ikke klarer å holde seg på beina, eller lukter helt jævlig. Så hva med at vi slutter å sutre om dette, som tross alt i de fleste tilfeller er åndsnobberi, og konsentrerer oss om det som er viktig. Dette er det ikke.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Larsk
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1053

          #44
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Hvis du vil røyke på et røykfritt sted, får du spørre alle som står innen en radius på 2 m oom det er OK. Hvorfor skal jeg måtte spørre deg pent om at du skal respektere røykeforbudet? Hva gjør du når du er på flytur - tar du deg en røyk når du føler for det?

          nei men det er faen ikke noe innesperra rom vi er i da...
          !!Gunners!!

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #45
            Kanskje feil tråd, men forslag til tifo på Stabæk-kampen:

            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #46
              Opprinnelig skrevet av Larsk
              nei men det er faen ikke noe innesperra rom vi er i da...
              Det er ganske tett øverst på felt B, hvor jeg står.

              Kommentar

              • Thomas fugl
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Nov 2003
                • 137

                #47
                virker som noen utnevner seg selv til KFLs helseminister og prøver og innføre en type høybråten politikk jeg ikke setter nevneverdig pris på.
                fotballen har alltid vært preget av "alternative typer" og søndagsfyll med høy harryfaktor. Rølp, ralling og røyk er de tre hellige Rene i norsk tribuneliv (sånn har det alltid vært!). Men i det siste virker det som flere har blitt "litt fine på det". røykeloven har kommet som en gavepakke til de mintluktende moralistene med de formanende pekefingrene. det er mye å peke på både blant supportere verden over men også på alt annet som foregår av både sportslige og utenomsportslige begivenheter. Men ikke pek på røykerne, spark ikke de som ligger nede. det blir bare færre og færre, men først i det siste har det blitt legitimt og stå fram som røykemotstander som mener man ikke skal få ta seg en blås på en fotballstadion som faktisk regnes som et uteareal! det oppfordres til å ikke røyke, MEN det er for faen meg lov.

                den som sier at man får mye røyk i ansiktet i løpet av en kamp, tør jeg påstå juger! det kan ha skjedd, og ja kanskje også flere ganger. men hvis man holder på og dø av astma anfall, si ifra. hvis det egentlig ikke er så farlig og røyken ikke blåses deg rett i trynet og du merker betydelig mye mer en forbigående lukt i 2 sekunder. slutt å sutre!
                - Venter på en ny storhetstid

                Kommentar

                • Stone
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2006
                  • 225

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                  Men ikke pek på røykerne, spark ikke de som ligger nede. det blir bare færre og færre, men først i det siste har det blitt legitimt og stå fram som røykemotstander som mener man ikke skal få ta seg en blås på en fotballstadion som faktisk regnes som et uteareal! det oppfordres til å ikke røyke, MEN det er for faen meg lov.
                  Er det faktisk lov egentlig?
                  Når Åråsen stadion klassifiseres som et røykFRITT anlegg så vil jeg anta at røykeloven også gjelder her...

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    #49
                    Røykeloven er en lov som tar hensyn til de som tidligere har måtte røyke passivt. Hvorfor ta hensyn til andre når du kan tenke på deg selv?

                    Men ikke pek på røykerne, spark ikke de som ligger nede.
                    De som måtte røyke passivt på Åråsen har ikke noe valg. Det er røykerne som bestemmer om de skal få ha en røykfri stadion. Hvem sparker hvem?
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4384

                      #50
                      RØYK PÅ FELT C!
                      ..................

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        RØYK PÅ FELT C!
                        Bluss på felt C...
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • glasgow
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 1252

                          #52
                          Må si at det mange hyklere her inne. Begynn med og heie på golf da vel. Lei av at ikkerøykere som nesten kriminaliserer folk som røyker.
                          Er vel bare og flytte litt på deg eller spørre om man kan blåse røyken en annen vei.
                          Røyker litt selv på kamp, Mye hvis det er spennende. Men prøver og ta hensyn.
                          La røykerne være i fred, ferdig.
                          Fint om noen støtter meg her inne da. Vet det er mange her som tar en røyk på kampene.

                          Kommentar

                          • Vestfold Kanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Oct 2004
                            • 4583

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                            Bluss på felt C...
                            Følg med når vi tar i mot enga hjemme!
                            LOUD
                            PROUD
                            ULTRA

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                              Dette er ikke første gangen denne diskusjonen har dukket opp på forumet. Kan dere fatte hvorfor?

                              Som nevnt av andre er det flere som vegrer seg for å kommentere at andre røyker på feltet, til tross for at alle vet at det er forbudt. Skal det være slik med alle regler på Åråsen, at hver enkelt kan vurdere om denne regelen er ok for meg å bryte eller ikke?

                              Neste gang det løper en mørkhudet ute på banen er det greit at jeg da roper: j*vla n*ger? Det er jo ikke sikker alle reagerer like sterkt på det utsagnet, så da er det vel greit da? Hvis noen reagerer på at jeg roper, så skal jeg jo selvsagt la være, men bare den kampen. Neste kamp stiller jeg med blanke ark igjen...

                              Sammenligner du Nazister med røykere og nå. Du er flink på gitar men den er vel litt på gress eller....

                              Kommentar

                              • mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av glasgow
                                Sammenligner du Nazister med røykere og nå. Du er flink på gitar men den er vel litt på gress eller....
                                Nei, jeg sammenligner bassister med røykere...

                                Men helt ærlig så støtter jeg de som blir plaget av røyken. Sorry.
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                Mvh
                                Mr.Jordbakke

                                Kommentar

                                • Vestfold Kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Oct 2004
                                  • 4583

                                  #56
                                  Har det blitt forbudt nå nylig? De få gangene jeg har hørt noe om dette overhøyttalerne har dem oppfordret til en røykfri stadion. Det er jo ganske langt unna et forbud.
                                  LOUD
                                  PROUD
                                  ULTRA

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av glasgow
                                    Må si at det mange hyklere her inne. Begynn med og heie på golf da vel. Lei av at ikkerøykere som nesten kriminaliserer folk som røyker.
                                    Er vel bare og flytte litt på deg eller spørre om man kan blåse røyken en annen vei.
                                    Røyker litt selv på kamp, Mye hvis det er spennende. Men prøver og ta hensyn.
                                    La røykerne være i fred, ferdig.
                                    Det må gå an å hate både røyking og golf. Hvorfor skal det store flertallet, som ikke røyker, tilpasse seg mindretallet som bryter reglene? Hvis du skal røyke, er det du som skal flytte på deg!

                                    Kommentar

                                    • glasgow
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 1252

                                      #58
                                      Latterlig at noen gidder. Kommer aldri til og respektere et forbud mot røyking på en stadion som er ute.
                                      Ta hensyn ja, men og bøye av for hyklere som sitter bak en pc og sutrer nei takk. Kom heller bort til meg så kan vi diskutere. Der jeg står er det sikkert 10-15 stykker som røyker på kamp. Er det bare plass til antirasister og antrøykere i KFL NÅ.
                                      kISS MY ASS

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #59
                                        Spørs om vi må dra igang Jannickes "Svake menneske" som ny hymne...
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        • Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av glasgow
                                          Latterlig at noen gidder. Kommer aldri til og respektere et forbud mot røyking på en stadion som er ute.
                                          Ta hensyn ja, men og bøye av for hyklere som sitter bak en pc og sutrer nei takk. Kom heller bort til meg så kan vi diskutere. Der jeg står er det sikkert 10-15 stykker som røyker på kamp. Er det bare plass til antirasister og antrøykere i KFL NÅ.
                                          kISS MY ASS
                                          Er faktisk ganske plagsomt at du røyker så mye glasgow... ta hensyn.

                                          Kommentar

                                          Working...