Røyking på tribunen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gj
    Seniormedlem
    • Nov 2003
    • 3360

    Opprinnelig skrevet av aspelund
    ånei du. vi rekruterer stadig nye
    Der kom du faktisk med et storargument i seg selv for å innføre røykeforbud på stadion.

    Kommentar

    • larsbøffel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1028

      Opprinnelig skrevet av glasgow
      Kan vel umulig bli så plaget en som bor down under i følge Addressen din......
      Hyklere hele gjengen:twisted:


      Frihet for røykerne.........................:twisted:
      bor på Fjellhamar jeg, men er/har vært i Australia i 6 mnd nå. Kommer hjem om under to mnd. Har alltid mislikt når folk har stått foran meg og røyka.

      Kommentar

      • Siggen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2004
        • 656

        Pingler!

        Her var det jammen mange pingler... Dere får jo Knut Arild Hareide til å fremstå som macho.
        "Auuu - han blåste røyk på meg."

        De neste som blir uønsket på Åråsen er vel folk som drikker, folk som banner, feite folk som tar for mye plass o.s.v. Er du ikke et godt eksempel for andre så hold deg hjemme!
        Herregud...
        Passiv røyking ute - DET er farlig det...
        ----------------------------------------------------------------------------
        Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
        ----------------------------------------------------------------------------

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Det fins faktisk folk som ikke tåler røyk,men det er vell bare å gi faen i dem ikke sant(RØYKERE ER JO SÅ FLINKE TIL Å TA HENSYN TIL ANDRE). Jeg kommer til å knekke røyken til han eller hun som blåser røyk på meg på neste hjemmekamp.

          Kommentar

          • Geirfugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 561

            Opprinnelig skrevet av Siggen
            Her var det jammen mange pingler... Dere får jo Knut Arild Hareide til å fremstå som macho.
            "Auuu - han blåste røyk på meg."

            De neste som blir uønsket på Åråsen er vel folk som drikker, folk som banner, feite folk som tar for mye plass o.s.v. Er du ikke et godt eksempel for andre så hold deg hjemme!
            Herregud...
            Passiv røyking ute - DET er farlig det...
            Jeg røyker sjøl, men har sluttet med dette på kamp fordi LSK har sagt at stadion er røykfri. Blir det helt for jævlig uten så går jeg ned foran tribunen en tur.
            Uansett unødvendig å trekke inn Hareide i dette.... særlig...

            Kommentar

            • Thomas fugl
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Nov 2003
              • 137

              Åråsen er ett utearealet selv om det har tak. røykeloven gjelder ikke, men lsk må gjerne be folk om å ikke røyke, kalle det for en røykfri stadion og gjerne henge opp røyking forbudt skilt eller sette opp prisene. jeg insisterer på at det er lov.

              i likhet med at astmatikere tar medisinen sin tar røykere en blås eller to, gjerne til kamp. det er vår sykdom. men vi tar gjerne hensyn men hvis folk ikke sier i fra, så plages de ikke nevneverdig. hvorfor ta hensyn når ingen ved siden av meg mener at det er nødvendig? de synes det er helt greit.
              - Venter på en ny storhetstid

              Kommentar

              • Macho-Morten
                Ikke KFL-styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2687

                Opprinnelig skrevet av Siggen
                Her var det jammen mange pingler... Dere får jo Knut Arild Hareide til å fremstå som macho.
                "Auuu - han blåste røyk på meg."
                Dette er jo helt absurd tankegang. Uten at jeg skal gjøre dette til et politisk spørsmål, oser holdninga di av den typiske FrP-aktige egoismen ("faen atte man ikke skal ha lov til å [sett inn latterlig krav her] i sitt eget land/sin egen bil/osv").

                Det er da ikke ikke-røykerne som plager røykerne ved å... ikke røyke! Å mislike å få stinkende og forurensende damp tvunget på og i seg har ikke noe med å være pinglete eller macho å gjøre, det har med å kreve sin rett til å ikke forgiftes fordi noen har gjort et usannsynlig dumt valg (i å begynne å røyke). Det er RØYKERNES problem at de røyker, ikke dytt det over på oss som veit bedre. Og det må vel være mulig å klare seg i to timer uten en røyk? Hvis ikke kan det umulig være så grusomt å gå ned på asfalten i noen minutter... men det er kanskje ikke så macho å stå ute på et åpent område uten uskyldige i nærheten når man skal ta seg en blås?

                Det hele koker jo ned til følgende, sånn jeg ser det: En røyker får "ødelagt noe av kosen" ved å dra på kamp hvis han ikke får røyke. Mange av dem velger derfor heller å ødelegge for et halvt dusin andre for å slippe å "plages" selv. Jeg synes det er ganske lavmål.

                Kommentar

                • larsbøffel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1028

                  Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                  Åråsen er ett utearealet selv om det har tak. røykeloven gjelder ikke, men lsk må gjerne be folk om å ikke røyke, kalle det for en røykfri stadion og gjerne henge opp røyking forbudt skilt eller sette opp prisene. jeg insisterer på at det er lov.

                  i likhet med at astmatikere tar medisinen sin tar røykere en blås eller to, gjerne til kamp. det er vår sykdom. men vi tar gjerne hensyn men hvis folk ikke sier i fra, så plages de ikke nevneverdig. hvorfor ta hensyn når ingen ved siden av meg mener at det er nødvendig? de synes det er helt greit.
                  hvor vanskelig kan det være å klare seg uten en røyk i 45 minutter? Gå vekk fra tribunen i pausen og ta en røyk da hvis 90 min blir for lenge.

                  Kommentar

                  • Siggen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2004
                    • 656

                    Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                    Uten at jeg skal gjøre dette til et politisk spørsmål, oser holdninga di av den typiske FrP-aktige egoismen ("faen atte man ikke skal ha lov til å [sett inn latterlig krav her] i sitt eget land/sin egen bil/osv").
                    Finn en feil i denne setningen...

                    Uten at jeg skal gjøre dette til et politisk spørsmål, oser holdninga di av den typiske RV-aktige besserwissermentaliteten.

                    Men nok prat om politikk...
                    ----------------------------------------------------------------------------
                    Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                    ----------------------------------------------------------------------------

                    Kommentar

                    • RoyVaadal
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 4055

                      Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                      lsk må gjerne be folk om å ikke røyke, kalle det for en røykfri stadion og gjerne henge opp røyking forbudt skilt eller sette opp prisene. jeg insisterer på at det er lov.
                      Du kan godt insistere på at det er lov. Foreløbig ser det jo også ut til at det "fungerer bra" for røykerne å trosse LSKs ønske.

                      Det er heller ingen tvil om at LSK har anledning til å kaste folk ut fra Åråsen hvis de trosser røykeforbudet. En trussel eller vilje som foreløbig ikke ser så aktuell ut.

                      Skulle LSK endre politikk til en strengere håndhevingslinje så kan du godt hevde at du har "lov" til å røyke. Men LSK har også lov til å kaste deg ut.

                      Jeg er mer opptatt av retten til å stå, enn retten til å røyke, på Åråsen.
                      Last edited by RoyVaadal; 07.05.2007, 13:43. Begrunnelse: En "ikke" på feil plass.
                      RoyVaadal.

                      Kommentar

                      • Macho-Morten
                        Ikke KFL-styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2687

                        Opprinnelig skrevet av Siggen
                        Finn en feil i denne setningen...

                        Uten at jeg skal gjøre dette til et politisk spørsmål, oser holdninga di av den typiske RV-aktige besserwissermentaliteten.

                        Men nok prat om politikk...
                        Jeg er ikke RV-er eller RV-aktig, for ordens skyld. Og hvis det var alt du hadde å utsette på innlegget mitt, antar jeg at du ikke kommer til å røyke på Åråsen fra nå av?

                        Kommentar

                        • Siggen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 656

                          Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                          Jeg er ikke RV-er eller RV-aktig, for ordens skyld. Og hvis det var alt du hadde å utsette på innlegget mitt, antar jeg at du ikke kommer til å røyke på Åråsen fra nå av?
                          Så du liker ikke at folk tilegger deg politiske meninger du ikke har? Hmm, hvorfor er det da greit at du gjør det?
                          Og ja, din suverene debatteknikk gjør at jeg aldri kommer til å røyke ute mer... Vil jo ikke ta livet av noen skjøre blomster heller...
                          ----------------------------------------------------------------------------
                          Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                          ----------------------------------------------------------------------------

                          Kommentar

                          • Raskolnikov
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1453

                            Du kunne ikke svare på argumentene til Macho-Morten i stedet for å komme med dette våset? Hvorfor skal vi som ikke røyker ufrivillig få en blås i trynet under kamp? Hadde du vært fornøyd om jeg hadde hatt dårlig ånde som jeg sto og blåste i trynet på deg 5 minutter av gangen?
                            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                            Kommentar

                            • Siggen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 656

                              Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                              Du kunne ikke svare på argumentene til Macho-Morten i stedet for å komme med dette våset? Hvorfor skal vi som ikke røyker ufrivillig få en blås i trynet under kamp? Hadde du vært fornøyd om jeg hadde hatt dårlig ånde som jeg sto og blåste i trynet på deg 5 minutter av gangen?
                              Jeg hadde ikke likt at du sto å blåste meg i trynet selv om du hadde god ånde. Så hvis en røyker gjør det mot deg synes jeg du burde si ifra.
                              ----------------------------------------------------------------------------
                              Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                              ----------------------------------------------------------------------------

                              Kommentar

                              • Macho-Morten
                                Ikke KFL-styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2687

                                Du imponerer, Siggen.

                                Kommentar

                                • Siggen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 656

                                  Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                                  Du imponerer, Siggen.
                                  Takk skal du ha!
                                  Kan jeg forstå det slik at du røyker på neste hjemmekamp?
                                  ----------------------------------------------------------------------------
                                  Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                                  ----------------------------------------------------------------------------

                                  Kommentar

                                  • Thomas fugl
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Nov 2003
                                    • 137

                                    Macho morten er ikke så veldig macho.
                                    faktisk har han aldri tatt mot til seg og bedt noen stumpe røyken, men han står ellers inne for meningene sine.
                                    - Venter på en ny storhetstid

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                                      i likhet med at astmatikere tar medisinen sin tar røykere en blås eller to, gjerne til kamp. det er vår sykdom. men vi tar gjerne hensyn men hvis folk ikke sier i fra, så plages de ikke nevneverdig. hvorfor ta hensyn når ingen ved siden av meg mener at det er nødvendig? de synes det er helt greit.
                                      I den grad man kan kalle det en sykdom er det ingen andre enn deg selv som har påført deg den sykdommen. Astmatikere har dessverre ikke noe valg, mens din "sykdom" er noe du har påført deg selv som et resultat av uviten. Fra meg får røykerne ingen sympati.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • Thomas fugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Nov 2003
                                        • 137

                                        jeg er enig i at man ikke fortjener sympati for noe man har påført seg selv. men diskusjonen bærer preg av lite empati tildels fra begge parter.
                                        - Venter på en ny storhetstid

                                        Kommentar

                                        • glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1252

                                          Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                                          jeg er enig i at man ikke fortjener sympati for noe man har påført seg selv. men diskusjonen bærer preg av lite empati tildels fra begge parter.

                                          Skulle ikke du slutte alikevel da........ Svake mennsker, jeg sier svakemennsker. Hvorfor er du så svak , hvorfor er du så svak.

                                          Frihet for røykerne.....

                                          Kommentar

                                          Working...