Røyking på tribunen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ØBS
    Medlem
    Møteplager
    • Oct 2005
    • 87

    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    "For da jeg var fjorten var det drittøft å røyke. Skikkelig skummelt, var det... I disse opplysningstider er det bare teit. For meg kunne røykere ha tatovert 'DUST' i panna i steden. Hadde sett bedre ut også, enn den klønete reservesmokken i trynet..."

    Var det ikke åndssnobberi jeg kalte det? Dette blir jo bare mer og mer på kanten. Om dere på død og liv skal kjefte på noen for å ødelegge lufta deres får dere ta for dere tobarnsfamiliene med to biler eller hele føkkings USA. At noen idioter veiver med røyken sin er da de idiotene sin feil, ikke alle oss andre som faktisk klarer å holde røyken unna andre. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ALDRI har kommet borti noen med siggen min. Faktisk har jeg såpass vett at jeg kaster røyken i bakken så snart det skjer noe som kan lede til noe, nettopp så noe slikt ikke skal skje. Og for ordens skyld: jeg tråkker alltid godt og nøye på den etterpå.
    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    "For da jeg var fjorten var det drittøft å røyke. Skikkelig skummelt, var det... I disse opplysningstider er det bare teit. For meg kunne røykere ha tatovert 'DUST' i panna i steden. Hadde sett bedre ut også, enn den klønete reservesmokken i trynet..."

    Var det ikke åndssnobberi jeg kalte det? Dette blir jo bare mer og mer på kanten. Om dere på død og liv skal kjefte på noen for å ødelegge lufta deres får dere ta for dere tobarnsfamiliene med to biler eller hele føkkings USA. At noen idioter veiver med røyken sin er da de idiotene sin feil, ikke alle oss andre som faktisk klarer å holde røyken unna andre. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ALDRI har kommet borti noen med siggen min. Faktisk har jeg såpass vett at jeg kaster røyken i bakken så snart det skjer noe som kan lede til noe, nettopp så noe slikt ikke skal skje. Og for ordens skyld: jeg tråkker alltid godt og nøye på den etterpå.
    Åh, så flink du er. Da er jo alt dette med brenning og hulling av sidemannens klær løst og ute av verden for alltid... RØYKEN klarer du ikke å holde unna andre, og det er jo akkurat DET du påstår og som er MITT poeng, at det er det INGEN av dere som jævla klarer...

    Vel, du klarte fint å bringe det til kanten sjøl...

    Åndssnobberi? Jeg vet ikke egentlig hvem av oss som er det... De som ikke ber om å få sine involler invadert av DINE uvaner, eller de som jåler seg med hvor tøffe de er med det du refererer til...?

    Klarer du ikke å holde deg i 45 min. uten faenskapet, får du la vær å gå på kamp!!! 45 min. fordi du kan i pausen henge over gjerdet bak dass og røyke til du spyr. Eller når du vil under hele kampen egentlig. Hvis den røyken er så jævla viktig, altså ennå viktigere enn Fugla, da er det DU som har et problem, min kjære åndsamøbe. Men løsningen er grei... Velg sjæl. Jeg har tatt MITT valg, og jeg velger Fugla FØR røyk.

    Jeg har jobba i puber landet rundt, og ingen var så jævlig som Martin's etter release-pertyet i '96 da jeg måtte gå av scenen, skjære meg gjennom lufta til garderoben, og blei sjukmeldt i 2 uker etterpå fordi stemmen forsvant. Og dette til tross for at jeg var oppe i 60 om dagen sjøl engang på 80-tallet.

    Og du er jammen rimelig BLÅST (he-he, jeg så ikke det før etterpå at det kunne opfattes som ironi, men slå det opp...) hvis du tror at USA er skyld i forringelse av MIN kampopplevelse, eller noen andres for den saks skyld. At du skryter å ha kontroll på faenskapet gjør ikke lufta mi reinere, eller fjerner lukta som er det jævla verste. Skal du forstå noe som jævla helst, må du trøkkes inn i et trangt rom med masse andre feite illeluktende mannfolk, som helst har overvintra 4-5 sesonger på svalbard uten å ha dusja først, så skjønner du hva jeg mener. De kan stå TETT rundt deg under neste kamp.

    Og da er du der du hører hjemme. På Ullevaal når smurfene spiller hjemme.

    Jeg pleier å vanne ting som er smartere enn deg...
    FUGLA-hilsen
    Øyvind

    Kommentar

    • mr.sandass
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2005
      • 972

      Tar meg en liten blås i pausa jeg
      www.ultrasfeltc.net

      Kommentar

      • Krissern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1017

        Det er så forbanna irriterende for oss som IKKE røyker!
        kan dere ikke bare stappe en prell i leppa eller ta en nikotin tyggis eller bare ta de få skritta ned fra tribuna?

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1252

          kommer garantert til og ta en røyk eller ti på søndag.......:twisted:

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av glasgow
            kommer garantert til og ta en røyk eller ti på søndag.......:twisted:
            Takk for nyttig info!

            Synes forøverig modsa kan stenge denne tråden, moderere den hardere eller flytte den ut av hovedforumet. Når jeg er på hovedforumet er det ikke for å lese om hvem som skal ta eg en røyk på tribunen og hvem som går ned på asfalten i pausa. Faktisk så driter jeg i det. Og denne tråden kommer man rett og slett ingen vei med.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            Working...