Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tiltross for at de blir utklasset av LSK. Jeg tar meg i å trampe takten når de stemmer i fra tribunen med "Panatinaikos-sangen". Dette klippet fra Youtube er en nytelse, det bygger seg opp og 2,30 ut i sangen så "klikker" det helt for fansen - Nyydeligl
De minner meg litt om japanske fotballsupportere. De vet hva de skal gjøre, og de vet sånn cirka når de skal gjøre det. Men alt er kopiert og pugget, og de vet liksom ikke helt hvorfor de gjør det.
Nå høres du veldig selvgod ut, spør du meg. Blir vel nesten som å si at vi er de eneste som trommer på tromma riktig
edit: noe dårlig eksempel, men håper du forstod poenget mitt
Forstod poenget ditt. Men du må jo innrømme at vi er bedre enn stormen? Og uten tromme blir den dårlig, så klanen har ikke bruk for den. Hvem fler bruker den? Bare innse det, vi er best i Norge..
Andre kan konsentere seg om hvor ræva Stormen er, jeg vil heller gi ros til trekkfuglene som hadde tatt turen oppover/bortover/nedover/sidelengst til Ålesund. Overaskende bra av dere og vi hørte dere store deler av kampen!
Andre kan konsentere seg om hvor ræva Stormen er, jeg vil heller gi ros til trekkfuglene som hadde tatt turen oppover/bortover/nedover/sidelengst til Ålesund. Overaskende bra av dere og vi hørte dere store deler av kampen!
Er imponert selv. Det hørtes dog ut som at promilla var ganske høy men skitt au. Er jo mandag
Spesielt spillersangene hørte man godt på tv idag. KFL var ganske bra etter hva jeg hørte, men det var ikke så lett å høre ettersom mikrofonene var plassert like foran et sted med Aalesund-berter som hylte på Adin Brown hver gang han var med i spillet. Hvor mange var det totalt av Fugla-supportere i Aalesund idag?
Morro å se Stormen idag. De får et ok trøkk på Yellow submarine-melodien, men jeg må innrømme at jeg egentlig er ganske lei den sangen nå. Glad den ikke går så mye på feltet vårt lenger, bra at den kjøres av og til da det er en sang alle kan, men ingen godsang. Synes ikke Aalesund klarer å få noe trøkk over sangene sine, og det høres mest ut som 30 griser står og hyler(høhø).
Kommentar