Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Motstand blir det ikke, dessverre. Uavhengig antall.
Ellers er det verdt å trekke fram at eventuell sol & varme blir mindre irritabel med sen kampstart, noe som i hvert fall ikke vil slå negativt ut sangmessig.
Tror det blir over 11000 på denna kampen. Tror det er mange som er spent på hvordan det står til med Üve i hans nye klubb.
Alt godt til han men, på Åråsen tror jeg han kommer til å slite :???:
Blir vel 3poeng til fugla her å. 3-1 er ganske sansynelig
Det bør å skal komme over 10000 på kampen !Her ligger alt til rette for en skikkelig rysare, med flomlyskamp ,uwe som gjest å serietopp. Gleder meg som en unge jeg.
Var nesten som KFL kom ut av tv-skjermen i dag !! jeg synes det hørtes sinnsykt bra ut på Åråsen i dag , da vi lå under tråkka KFL til og sang som faen, er stolt over å være kanaris!
Syntes store deler av 1. omgang var veeeeldig bra! Syntes det var alt for mange som stoppa å synge ut i 2. omgang. Så litt labert på slutten, men tilsammen blir det fra meg 7/10.
Kommentar