Stemningstråd LSK-Viking

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

det er fortsatt mange mange folk som ikke synger, og mange som gir seg etter en par gjennomkjøringer av en sang. Det er stort sett bare forsangerfeltene som holder sangene gående, og det må iherdig jobbing til for å få sangene opp igjen.

MEN det bedrer seg fra kamp til kamp, sett utifra der jeg nå står, uansett så har vi lang vei til ett felt der 100% synger, noe som bør være målet.

Karakter 7/10.

ps: gøy å se tilstander til hopping på RB.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Jørn
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 659

Det er jo også stort sett de samma stedene på feltet hvor det er dødpunkter. Føler at folka som står øverst på b-feltet kan skjerpe seg litt.
      Trommer er for bønder

Kommentar

• Rathsmeister
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 561

100 % syngende felt vil vi nok aldri klare, men er enig at dette bør være et mål man jobber mot.

Det er når man strekker seg mot det umulige man kommer lengst!!
        Mvh
        Martin Raths

Kommentar

• Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

Opprinnelig skrevet av ketil
          Det ropes da mest "kom igjen" fra UFC - dere synger da ikke stort? Check yo' self, before you wreck your self, som Das EFX sier. Forvørig tror jeg nok mange har stått der oppe øverst på felt c, lenge før det var noe som het UFC, sånn med tanke på flaggingen og deres "rett" til å flagge.
          Tåpelig kommentar. Området hvor UFC står kjører i gang et hav av sanger og holder de ofte gående på egenhånd fler runder før resten av feltet henger seg på. Prøv å få med deg 20 kompiser og hold en sang gående i 2 minutter uten reaksjon fra menneskene rundt deg, så skal du se hvor lett det er. Grunnen til at det ropes "kom igjen" fra UFC er at en av forsangerne står der, og det er hans oppgave å prøve å få med fler til å trøkke til alt de kan, noe som er veldig positivt i og med at stemningen til tider ikke er slik den burde være. Området UFC oppholder seg på synger mye, både før, under og etter kamp. Sier seg selv at enkelte blir slitne i stemmen etter å ha kjørt i gang sang på sang, men du finner stort sett et veldig bra trøkk der hele veien.

Flagging er et helt annet tema. Likevel er argumentet ditt totalt uten mening. Fordi om enkelte har stått lenger på feltet så har ikke nyere lov til å komme med nye innspill for å gjøre tribunelivet enda bedre? Hadde vi hatt den tankegangen at det er de som har gått lengst på Åråsen som har enerett så hadde vi vært milevis bak det supporterlivet vi er idag.
          Lauken er vår venn!

Kommentar

• Dal-kanari
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Dec 2005
            • 136

Opprinnelig skrevet av frua
            Det er for lite gult på feltet!!
            Fargen på feltet er ikke overstrømmende gult, og det er synd syns jeg!!
            Veit at det er lite man kan gjøre med, men kanskje et tankekors??
            Jeg er enig, men i forhold til gårsdagen må man ta med i betraktning at det var regnvær, så mange hadde på seg regntøy. Men, ja synes man må bli flinkere til å bruke klubbfarger. Hvis man ikke en ofisiell drakt, er det vel ikke noe i veien for å bruke en gul t-skjorte/genser.
            Lucky nr. 11

Kommentar

• xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

HErregud, skal man klare å gjøre dette om til en tråd om hva folk skal ha på seg også? Jeg blir gal snart!
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

I dagens Rogalands Avis får Kanari-Fansen toppkarakter:

"Elektrisk stemning på Åråsen. Kanarifansen var knapt rolige et sekund, og var virkelig en tolvte spiller for hjemmelaget. De tilreisende Vikingsupporterne forsvant i Kanaribrusen."

Kommentar

• Jørn
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 659

Opprinnelig skrevet av Lars
                  I dagens Rogalands Avis får Kanari-Fansen toppkarakter:

"Elektrisk stemning på Åråsen. Kanarifansen var knapt rolige et sekund, og var virkelig en tolvte spiller for hjemmelaget. De tilreisende Vikingsupporterne forsvant i Kanaribrusen."
                  Trur ikke Vikingsupporterne drakk så mye kanaribrus akkurat
                  Trommer er for bønder

Kommentar

• Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

Elleve, Elleve,
                    Elleve poeng ned til Vålerenga
                    Lillestrøm, Lillestrøm
                    Allez, Allez
                    Lillestrøm Allez Allez

Sånn den gikk ufc? Fengende var den i alle fall

Kommentar

• Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

Det er elleve,
                      det er elleve,
                      det er elleve poeng ned til Vål'enga!
                      Lillestrøm!
                      Allez, allez!
                      Lillestrøm allez, allez!

Kommentar

• medlem34
                        Medlem
                        Bøffel
                        • May 2005
                        • 32

Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                        Når man står på en stå-tribune så hører flagging med. Er synd og si det, men liker man ikke det så finnes det andre plasser på stadion/feltet.

Er så utrolig latterlig og høre sutring fra øvre felt c som så og si ALDRI hopper, synger eller bidrar.

Unntaket er når noen spillere gjør det dårlig, da er de ofte de som skriker høyest
                        De som skriker?? Det er 1 suppehue som syter hver kamp. Igår ville han ha et bytte etter 15 min. Enkelte i ufc ser jo mer opp på tribunen enn å se kampen. Syns ellers de fleste der oppe bidrar veldig bra. Personlig er jeg på kamp for å se fotball og bidra best mulig verbalt og ikke hoppe og vifte med et flagg! Igår synes jeg det var bra stemning, spesielt når vi lå under!
                        Cupen skal hjem til Lillestrøm!

Kommentar

• krisruds
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 839

Opprinnelig skrevet av medlem34
                          De som skriker?? Det er 1 suppehue som syter hver kamp. Igår ville han ha et bytte etter 15 min. Enkelte i ufc ser jo mer opp på tribunen enn å se kampen. Syns ellers de fleste der oppe bidrar veldig bra. Personlig er jeg på kamp for å se fotball og bidra best mulig verbalt og ikke hoppe og vifte med et flagg! Igår synes jeg det var bra stemning, spesielt når vi lå under!
                          TAKK.. Så det er ikke bare meg som har fått med seg det sytehodet oppe der. Som du sier drev han faen meg hele kampen.alle kamper faktisk. Men når han har mast på at OO skal byttes ut med Påsan hele kampen, så putter OO til slutt, da sier han: Faen så bra OO er, han brurde spille hele kampen.

Veldig bra at den så grupperinga som heter ufc bidrar til stemmning, fin fint det, men hadde vært gøy å se litt av kampen også, men det ser jeg jo at de ikke bryr seg om, de ser stortsett bakover hele tiden. Jeg veit ikke navnet på han, men han brukte den ene megafonen på Godset kampen, tror faktisk ikke han har sett mer enn ca 20min av kampene på Åråsen iår, bare syter å klager bakover hele j.... tiden. Utrolig irriterende. Kanskje han er en slags forsanger, men da gjør han en sinnsykt dårlig jobb. Er stor stor stor forskjell på hva Arild, Tommy etc gjør. Men nok om det. Hvis man sier noe her som enkelte ikke liker så er det jo bare "bullshit" det man kommer med. Men sånn er det da.
                          krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• mr.sandass
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2005
                            • 972

Opprinnelig skrevet av krisruds
                            TAKK.. Så det er ikke bare meg som har fått med seg det sytehodet oppe der. Som du sier drev han faen meg hele kampen.alle kamper faktisk. Men når han har mast på at OO skal byttes ut med Påsan hele kampen, så putter OO til slutt, da sier han: Faen så bra OO er, han brurde spille hele kampen.

Veldig bra at den så grupperinga som heter ufc bidrar til stemmning, fin fint det, men hadde vært gøy å se litt av kampen også, men det ser jeg jo at de ikke bryr seg om, de ser stortsett bakover hele tiden. Jeg veit ikke navnet på han, men han brukte den ene megafonen på Godset kampen, tror faktisk ikke han har sett mer enn ca 20min av kampene på Åråsen iår, bare syter å klager bakover hele j.... tiden. Utrolig irriterende. Kanskje han er en slags forsanger, men da gjør han en sinnsykt dårlig jobb. Er stor stor stor forskjell på hva Arild, Tommy etc gjør. Men nok om det. Hvis man sier noe her som enkelte ikke liker så er det jo bare "bullshit" det man kommer med. Men sånn er det da.

Det er meg det. Har du noen flere råd til meg så send en pm
                            www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• mr.sandass
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2005
                              • 972

Forøvrig ganske så bra igår men man har da mer å gå på.

Men på øvre felt c var tilstandene som vanlig. Folk synger ikke og man holder kjeft.

Og du krisruds. Jeg fikk med meg hele kampen jeg
                              www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• medlem34
                                Medlem
                                Bøffel
                                • May 2005
                                • 32

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                Forøvrig ganske så bra igår men man har da mer å gå på.

Men på øvre felt c var tilstandene som vanlig. Folk synger ikke og man holder kjeft.

Og du krisruds. Jeg fikk med meg hele kampen jeg
                                Bra observert hvis du så hele kampen!
                                Cupen skal hjem til Lillestrøm!

Kommentar

• Harald_88
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 550

Opprinnelig skrevet av krisruds
                                  Grunnen til at han AV OG TIL snur seg oppover på tribunen er fordi innsatsen på øvre felt C til tider er latterlig dårlig, hadde folk bidratt mer her så hadde det ikke vært nødvendig å snu seg.
                                  Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4397

Det ropes da mest "kom igjen" fra UFC - dere synger da ikke stort? Check yo' self, before you wreck your self, som Das EFX sier. Forvørig tror jeg nok mange har stått der oppe øverst på felt c, lenge før det var noe som het UFC, sånn med tanke på flaggingen og deres "rett" til å flagge.
                                    Ja, det eneste vi synger er "kom igjen"!! Hvor tåpelig er det mulig å bli a??!

*UFC starter sangene fra Felt C. (med Arild M)

*UFC er de eneste (med få unntak) som i det hele tatt prøver å få igang litt stemning under oppvarminga.

*UFC er de eneste som benytter seg av tekstbannere, noe som både spillere og media har komentert på en positiv måte flere ganger.

Forøvrig tror jeg ikke det var så mange som sto øverst oppe på FELT C før UFC, da det ble brukt som sitteplasser helt til 2005, altså det året UFC ble stiftet.

For det andre er det ikke no regel mot flagging. Så der taper du nok igjen.
                                    ..................

Kommentar

• JhnY
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 975

Opprinnelig skrevet av frua
                                      Det er for lite gult på feltet!!
                                      Fargen på feltet er ikke overstrømmende gult, og det er synd syns jeg!!
                                      Veit at det er lite man kan gjøre med, men kanskje et tankekors??
                                      Hadde drakta kosta halvparten av det den gjør nå skulle jeg kjøpt den.
                                      Jeg ofrer ikke en bortetur for å anskaffe meg en lsk drakt.

Kommentar

• Harald_88
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 550

Setter virkelig pris på at du sier ifra, skal meddele dette videre til gruppa jeg så skal vi begynne å synge på neste hjemmekamp
                                        Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• Dinho
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2006
                                          • 884

Forsanger på Felt C er Martin, eller mr.Sandass som han kalles på dette forumet. Regn med å hør "kom igjen" minst et par tusen ganger til denne sesongen -og ikke minst i fremtiden.

mine vurderinger om tribunelivet og et kampreferat til denne kampen ligger på forsiden av www.ultrasfeltc.com for de som ønsker å lese den..
                                          twitter @amundsakis
                                          ΘΥΡΑ 13

Kommentar

Working...