Stemningstråd LSK-Viking

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kopperud
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2006
    • 1697

    #61
    Opprinnelig skrevet av Stone
    Greit med flagging før kampen, ved avbrudd i spillet, ved scoring, i pausen og etter kampen. Man må da på død og liv ikke flagge hele jævla tida, er utrolig mange som irriterer seg over dette, de aller fleste på feltet kommer vel på Åråsen først og fremst for å se kampen vil jeg tro.

    Hvorfor skal de som vil se kampen måtte flytte seg, dere kan jo flytte dere, dere er tross alt i STORT mindretall.



    Det som er utrolig latterlig er at dere tror dere eier tribunen! Å slenge dritt og kjefte på de som ikke er like aktive som dere selv fører ingenting godt med seg. Skal love dere at det fungerer helt mot sin hensikt, dere oppnår ikke høyere status blant de andre på feltet akkurat. Så gå litt i dere sjøl i stedet for å hele tida skylde på andre...
    Vi flytter oss ikke fordi vi kommer først på stadion da skaffer vi så klart oss den plassen vi vil ha, vi steller os sjo så klart ikke på den dårligste plassen vi finner det er rein logikk!
    Ultras Felt C 2005x2015

    Lillestrøm & Bajen

    Kommentar

    • Stone
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Sep 2006
      • 225

      #62
      Opprinnelig skrevet av mr.sandass
      Forøvrig ganske så bra igår men man har da mer å gå på.

      Men på øvre felt c var tilstandene som vanlig. Folk synger ikke og man holder kjeft.
      De som står øverst på felt c behøver vel egentlig ikke å synge, så overlegent gode dere er til å holde liv mener jeg...

      Øverst på felt c står det en del voksne mennesker, da mener jeg mennesker som sikkert er dobbelt så gamle som de fleste blant dere. Tror du virkelig at dere får disse med dere til å synge ved å kun stå og skrike og vræle til de, fortelle de hvor ræva de er osv.

      Konsentrer dere om dere selv, lag liv og se kampen. Ikke bry dere så mye med de andre, de greier seg sikkert helt fint selv.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4384

        #63
        Opprinnelig skrevet av medlem34
        Bra observert hvis du så hele kampen!
        Snakk om å lage problemer!! Hva faen har det å si om han fikk med seg samtlige 90 minutter? Her inne blir man faen meg halshøgd for å prøve å piske opp stemninga på Øvre C. Grattis, dere slutter aldri å overasske meg!
        ..................

        Kommentar

        • Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

          #64
          Opprinnelig skrevet av Stone
          De som står øverst på felt c behøver vel egentlig ikke å synge, så overlegent gode dere er til å holde liv mener jeg...

          Øverst på felt c står det en del voksne mennesker, da mener jeg mennesker som sikkert er dobbelt så gamle som de fleste blant dere. Tror du virkelig at dere får disse med dere til å synge ved å kun stå og skrike og vræle til de, fortelle de hvor ræva de er osv.

          Konsentrer dere om dere selv, lag liv og se kampen. Ikke bry dere så mye med de andre, de greier seg sikkert helt fint selv.
          Slik jobber man ikke hvis man ønsker å bedre tribunelivet i Kanari-Fansen! ønsker vi ikke å være de beste i Norge? ønsker vi ikke å støtte gutta på den beste måten mulig? En forsanger- som ved eksempel nå Tommy har pusha på folk på feltet i mange, mange år nå og si ikke til meg at det ikke fungerer, for det gjør det! Men vi kan ikke tvinge folk til å åpne kjeften og synge, her må fornuften komme inn. Men vi kan hjelpe til slik at 3\10 til åpner kjeften og synger. Det ligger mer arbeid bak en vellykket supporter gruppe en det folk flest tror.
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

          Kommentar

          • maurakanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 638

            #65
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Snakk om å lage problemer!! Hva faen har det å si om han fikk med seg samtlige 90 minutter? Her inne blir man faen meg halshøgd for å prøve å piske opp stemninga på Øvre C. Grattis, dere slutter aldri å overasske meg!
            Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.
            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

            Kommentar

            • krisruds
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 839

              #66
              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Ja, det eneste vi synger er "kom igjen"!! Hvor tåpelig er det mulig å bli a??!

              *UFC starter sangene fra Felt C. (med Arild M)

              *UFC er de eneste (med få unntak) som i det hele tatt prøver å få igang litt stemning under oppvarminga.

              *UFC er de eneste som benytter seg av tekstbannere, noe som både spillere og media har komentert på en positiv måte flere ganger.

              Forøvrig tror jeg ikke det var så mange som sto øverst oppe på FELT C før UFC, da det ble brukt som sitteplasser helt til 2005, altså det året UFC ble stiftet.

              For det andre er det ikke no regel mot flagging. Så der taper du nok igjen.
              * sant det, er stort sett bare dere som starter sanger, fint det, selv om jeg er mer fan av at Tommy starter dem, blir stort sett mer trøkk av det, man slipper også at felter synger tostemt.

              *sant igjen, hipphurra (17 mai tider)

              * sant igjen, fint det, men man MÅ ikke bruke det hele tiden. Igår starta jeg og telle hvor mange ganger dere brukte det når vi var i angrep, men jeg ga opp. Det ironiske var at dere nesten ikke brukte flagga når vi var i forsvar. (dette gjelder 1omg, pga 2omg var vi stort sett bare i angrep der vi kunne se noe) men hver eneste corner og frispark vi hadde så var det en "mur" av flagg oppe slik at man ikke fikk se noe.

              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Forøvrig tror jeg ikke det var så mange som sto øverst oppe på FELT C før UFC, da det ble brukt som sitteplasser helt til 2005, altså det året UFC ble stiftet
              Det siste der er jeg ikke helt sikker på stemmer, jeg husker ikke helt når vi fikk felt c, men jeg har alltid stått øverst på felt b helt til vi fikk felt c. Etter vi flytta til felt C så kjenner jeg nesten igjen 90% av dem som står rundt meg fra øverst felt b.

              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              For det andre er det ikke no regel mot flagging. Så der taper du nok igjen.
              Taper? Så det er snakk om å vinne og tape her nå?? Skjønner du/dere ikke at det er irriterende at man faktisk ikke får sett fotball? Uansett hvor mange som "prøve står" øverst på felt C så kommer det til å bli klaging pga 99% av dem som er på feltet vil faktisk se kampen. Ikke bare være der for å promotere seg selv eller vise hvor fantastiske man selv er.


              Opprinnelig skrevet av Harald_88
              Grunnen til at han AV OG TIL snur seg oppover på tribunen er fordi innsatsen på øvre felt C til tider er latterlig dårlig, hadde folk bidratt mer her så hadde det ikke vært nødvendig å snu seg.
              Jeg kan kun snakke for meg selv og dem jeg er sammen med, vi synger hele kampen, jeg hopper ikke pga avrevet sene i låret, pappa hopper ikke pga har akkurat hatt hjereinfarkt, men ellers er vi med på alt. Dama synger alt hu kan, selv om det kanskje ikke låter så pent alltid :P

              Men på kampen på søndag mista jeg helt lyst på alt, når jeg er på kamp har jeg lyst til å se kamp, ikke 10 forskjellige flagg hver eneste gang vi er i angrep.
              Ikke kom med den at man kan flytte seg til et annet sted, for uansett må det stå noen øverst på felt c, jeg kan garantere at de som må stå der kommer til å klage over at man ikke ser noe.

              Istede for å snu seg hele tiden kan man ikke bare selv konsentrere seg om seg selv og sine venner da? Passe på at man synger det man kan selv? Det er faktisk slik at man ikke har skrevet noen sang kontrakt slik man må i klanen. Jeg er enig at man burde prøve å synge mest mulig når man står på feltet, men man MÅ ikke ta i alt man kan hele tiden.


              TIL SLUTT

              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Forøvrig tror jeg ikke det var så mange som sto øverst oppe på FELT C før UFC, da det ble brukt som sitteplasser helt til 2005, altså det året UFC ble stiftet.
              OPPFORDRING:
              Hvis dere hadde vært snille hadde dere selv stått øverst på felt c, noe dere selv sier dere gjør. På den måten vil dere:

              *Garantert dra med dere flere fremover på tribunen siden JA, dere synger bra, dere lager bra liv.

              *Dere hadde sluppet å snu dere helt tiden å klage på dem bakover.

              *Dere kunne ha flagga så mye dere ville hele tiden.

              *ALLE kunne sett det de vil på banen, pga igjen, noen må stå øverst på felt c, ser ikke helt for meg at fra rad 14-20 blir sperret av pga noen vil at de bak ikke skal se noe. Tror ikke det.
              krisruds medlem av KFL siden 1996


              OI OI OI nå har vi det morro :)

              BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

              Kommentar

              • Dinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 884

                #67
                til Krisruds, er det en ting vi kanskje er dårligst på i Norge- utifra utgangspunkt og antall så er det det visuelle. Skal vi stå å flagge i skygge under taket? Jeg er enig med deg i, at ved enkelte situasjoner- angrep o.l så flagger man ikke. Dette har vi hørt før og dette kan vi gjøre noe med.
                twitter @amundsakis
                ΘΥΡΑ 13

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4384

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av maurakanari
                  Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.
                  Takk gud for at det ikke er så altfor mange som har den holdningen du har. Da hadde vi på nivå med blåhvalane.
                  ..................

                  Kommentar

                  • mr.sandass
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2005
                    • 972

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av maurakanari
                    Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.

                    Er det faen meg mulig? Du er vel en av de som nekter å sette seg ned på elska og forhatte også eller?
                    www.ultrasfeltc.net

                    Kommentar

                    • krisruds
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 839

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Kopperud
                      Vi flytter oss ikke fordi vi kommer først på stadion da skaffer vi så klart oss den plassen vi vil ha, vi steller os sjo så klart ikke på den dårligste plassen vi finner det er rein logikk!
                      +

                      Var det derfor dere sto på RB i nesten hele 2006?
                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                      Kommentar

                      • Stone
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2006
                        • 225

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Dinho88
                        Slik jobber man ikke hvis man ønsker å bedre tribunelivet i Kanari-Fansen! ønsker vi ikke å være de beste i Norge? ønsker vi ikke å støtte gutta på den beste måten mulig? En forsanger- som ved eksempel nå Tommy har pusha på folk på feltet i mange, mange år nå og si ikke til meg at det ikke fungerer, for det gjør det! Men vi kan ikke tvinge folk til å åpne kjeften og synge, her må fornuften komme inn. Men vi kan hjelpe til slik at 3\10 til åpner kjeften og synger. Det ligger mer arbeid bak en vellykket supporter gruppe en det folk flest tror.
                        Jeg bare sier det jeg har hørt mange andre på feltet si.
                        Det fungerer helt mot sin hensikt slik dere holder på, folk blir bare irriterte, og tar dere ihvertfall ikke seriøst!

                        Kommentar

                        • Dinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 884

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av maurakanari
                          Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.
                          Selvfølgelig hjelper det! hva tror du tommy driver med!!? hva tror du per arne gjør på felt a?! hva tror du Arild og Martin gjør på felt c?! Hvis ikke du vil synge, greit, men kom ikke her og si at det ikke hjelper! Det er en grunn til at de forsangerne vi har står der de står, for å få med folk som deg etc.
                          twitter @amundsakis
                          ΘΥΡΑ 13

                          Kommentar

                          • Kopperud
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2006
                            • 1697

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av krisruds
                            +

                            Var det derfor dere sto på RB i nesten hele 2006?
                            Jeg var ikke medlemm da, men jeg reiner med vi sto der får å få med RB på å lage stemning å det er faktsik ikke så ille å stå der
                            Ultras Felt C 2005x2015

                            Lillestrøm & Bajen

                            Kommentar

                            • krisruds
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 839

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av JhnY
                              krisrudsHvis du er så plaget av disse skummle flaggene og 2stangsa, kanskje du burde vurdere å stå et annet sted? Utrolig hva mann kan klage på.
                              Greit at jeg klager, men tror du det er noen som er fornøyd med å ikke se nesten et angrep i en hel omgang når vi angriper mot Diadora?
                              Jeg tror du skal jobbe lenge med å finne noen som er glade for det.
                              Last edited by Håkon Henriksen; 15.05.2007, 10:24. Begrunnelse: fjernet link
                              krisruds medlem av KFL siden 1996


                              OI OI OI nå har vi det morro :)

                              BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                              Kommentar

                              • Kopperud
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2006
                                • 1697

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.

                                Jeg skal love deg at det hjelper som faen! når Marrtin eller Mykle skriker så er det flere som tar i!
                                Ultras Felt C 2005x2015

                                Lillestrøm & Bajen

                                Kommentar

                                • Dinho
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2006
                                  • 884

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Stone
                                  Jeg bare sier det jeg har hørt mange andre på feltet si.
                                  Det fungerer helt mot sin hensikt slik dere holder på, folk blir bare irriterte, og tar dere ihvertfall ikke seriøst!
                                  Så du har ikke din egen mening? Og det er da vår feil å ha ambisjoner? Dere som blir irriterte og får dette til å gå mot sin hensikt må søren meg ta dere selv i nakken! er det kun fordi det er et nytt fjes? hvis Tommy hadde stått der, så hadde dere garantert gitt minst 90% mer! lojalitet til de som jobber for dette er vist et fremmed ord.
                                  twitter @amundsakis
                                  ΘΥΡΑ 13

                                  Kommentar

                                  • JhnY
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 975

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av krisruds
                                    Greit at jeg klager, men tror du det er noen som er fornøyd med å ikke se nesten et angrep i en hel omgang når vi angriper mot Diadora?
                                    Jeg tror du skal jobbe lenge med å finne noen som er glade for det.
                                    Du er velkommen foran ufc på felt c, det står flere der som har flytta seg fra øvrige felt c til nedre felt c. Da slepper du alle problemmer å du får med deg kampen....

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av JhnY
                                      Du er velkommen foran ufc på felt c, det står flere der som har flytta seg fra øvrige felt c til nedre felt c. Da slepper du alle problemmer å du får med deg kampen....
                                      Skjønner du ikke poenget?
                                      Selv skal vi stille oss på felt a neste hjemmekamp, det er ikke det som er problemet, for uansett sånn det er nå blir det fult på feltet slik at det er ALLTID noen som må stå øverst på felt c. Jeg tviler ræva mi på at de er fornøyd med å se kun se en halvdel av banen.
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #79
                                        Nedre felt c er elt dødt desverre så det bør være midt i blinken..
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          #80
                                          Det vil alltid være noen som står bak dere på felt C. Det er da bedre at de sier fra her, slik at man får diskutert saken. Ber om at alle roer tonen ned tre hakk. Hold dere saklige og til temaet.

                                          Takk,

                                          Petter

                                          Kommentar

                                          Working...