Stemningstråd LSK-Viking
Collapse
X
-
Øverst på felt c står det en del voksne mennesker, da mener jeg mennesker som sikkert er dobbelt så gamle som de fleste blant dere. Tror du virkelig at dere får disse med dere til å synge ved å kun stå og skrike og vræle til de, fortelle de hvor ræva de er osv.
Konsentrer dere om dere selv, lag liv og se kampen. Ikke bry dere så mye med de andre, de greier seg sikkert helt fint selv.Kommentar
-
..................Kommentar
-
De som står øverst på felt c behøver vel egentlig ikke å synge, så overlegent gode dere er til å holde liv mener jeg...
Øverst på felt c står det en del voksne mennesker, da mener jeg mennesker som sikkert er dobbelt så gamle som de fleste blant dere. Tror du virkelig at dere får disse med dere til å synge ved å kun stå og skrike og vræle til de, fortelle de hvor ræva de er osv.
Konsentrer dere om dere selv, lag liv og se kampen. Ikke bry dere så mye med de andre, de greier seg sikkert helt fint selv.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Ja, det eneste vi synger er "kom igjen"!! Hvor tåpelig er det mulig å bli a??!
*UFC starter sangene fra Felt C. (med Arild M)
*UFC er de eneste (med få unntak) som i det hele tatt prøver å få igang litt stemning under oppvarminga.
*UFC er de eneste som benytter seg av tekstbannere, noe som både spillere og media har komentert på en positiv måte flere ganger.
Forøvrig tror jeg ikke det var så mange som sto øverst oppe på FELT C før UFC, da det ble brukt som sitteplasser helt til 2005, altså det året UFC ble stiftet.
For det andre er det ikke no regel mot flagging. Så der taper du nok igjen.
*sant igjen, hipphurra (17 mai tider)
* sant igjen, fint det, men man MÅ ikke bruke det hele tiden. Igår starta jeg og telle hvor mange ganger dere brukte det når vi var i angrep, men jeg ga opp. Det ironiske var at dere nesten ikke brukte flagga når vi var i forsvar. (dette gjelder 1omg, pga 2omg var vi stort sett bare i angrep der vi kunne se noe) men hver eneste corner og frispark vi hadde så var det en "mur" av flagg oppe slik at man ikke fikk se noe.
Men på kampen på søndag mista jeg helt lyst på alt, når jeg er på kamp har jeg lyst til å se kamp, ikke 10 forskjellige flagg hver eneste gang vi er i angrep.
Ikke kom med den at man kan flytte seg til et annet sted, for uansett må det stå noen øverst på felt c, jeg kan garantere at de som må stå der kommer til å klage over at man ikke ser noe.
Istede for å snu seg hele tiden kan man ikke bare selv konsentrere seg om seg selv og sine venner da? Passe på at man synger det man kan selv? Det er faktisk slik at man ikke har skrevet noen sang kontrakt slik man må i klanen. Jeg er enig at man burde prøve å synge mest mulig når man står på feltet, men man MÅ ikke ta i alt man kan hele tiden.
TIL SLUTT
Hvis dere hadde vært snille hadde dere selv stått øverst på felt c, noe dere selv sier dere gjør. På den måten vil dere:
*Garantert dra med dere flere fremover på tribunen siden JA, dere synger bra, dere lager bra liv.
*Dere hadde sluppet å snu dere helt tiden å klage på dem bakover.
*Dere kunne ha flagga så mye dere ville hele tiden.
*ALLE kunne sett det de vil på banen, pga igjen, noen må stå øverst på felt c, ser ikke helt for meg at fra rad 14-20 blir sperret av pga noen vil at de bak ikke skal se noe. Tror ikke det.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
til Krisruds, er det en ting vi kanskje er dårligst på i Norge- utifra utgangspunkt og antall så er det det visuelle. Skal vi stå å flagge i skygge under taket? Jeg er enig med deg i, at ved enkelte situasjoner- angrep o.l så flagger man ikke. Dette har vi hørt før og dette kan vi gjøre noe med.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med...................Kommentar
-
Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.
Er det faen meg mulig? Du er vel en av de som nekter å sette seg ned på elska og forhatte også eller?Kommentar
-
krisruds medlem av KFL siden 1996
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Slik jobber man ikke hvis man ønsker å bedre tribunelivet i Kanari-Fansen! ønsker vi ikke å være de beste i Norge? ønsker vi ikke å støtte gutta på den beste måten mulig? En forsanger- som ved eksempel nå Tommy har pusha på folk på feltet i mange, mange år nå og si ikke til meg at det ikke fungerer, for det gjør det! Men vi kan ikke tvinge folk til å åpne kjeften og synge, her må fornuften komme inn. Men vi kan hjelpe til slik at 3\10 til åpner kjeften og synger. Det ligger mer arbeid bak en vellykket supporter gruppe en det folk flest tror.
Det fungerer helt mot sin hensikt slik dere holder på, folk blir bare irriterte, og tar dere ihvertfall ikke seriøst!Kommentar
-
Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYkrisrudsHvis du er så plaget av disse skummle flaggene og 2stangsa, kanskje du burde vurdere å stå et annet sted? Utrolig hva mann kan klage på.
Jeg tror du skal jobbe lenge med å finne noen som er glade for det.krisruds medlem av KFL siden 1996
-
Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.
Jeg skal love deg at det hjelper som faen! når Marrtin eller Mykle skriker så er det flere som tar i!Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Så du har ikke din egen mening? Og det er da vår feil å ha ambisjoner? Dere som blir irriterte og får dette til å gå mot sin hensikt må søren meg ta dere selv i nakken! er det kun fordi det er et nytt fjes? hvis Tommy hadde stått der, så hadde dere garantert gitt minst 90% mer! lojalitet til de som jobber for dette er vist et fremmed ord.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Du er velkommen foran ufc på felt c, det står flere der som har flytta seg fra øvrige felt c til nedre felt c. Da slepper du alle problemmer å du får med deg kampen....Kommentar
-
Selv skal vi stille oss på felt a neste hjemmekamp, det er ikke det som er problemet, for uansett sånn det er nå blir det fult på feltet slik at det er ALLTID noen som må stå øverst på felt c. Jeg tviler ræva mi på at de er fornøyd med å se kun se en halvdel av banen.krisruds medlem av KFL siden 1996
-
Det vil alltid være noen som står bak dere på felt C. Det er da bedre at de sier fra her, slik at man får diskutert saken. Ber om at alle roer tonen ned tre hakk. Hold dere saklige og til temaet.
Takk,
PetterKommentar
Kommentar