Stemningstråd LSK-Viking

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

Opprinnelig skrevet av petter
    Det vil alltid være noen som står bak dere på felt C. Det er da bedre at de sier fra her, slik at man får diskutert saken. Ber om at alle roer tonen ned tre hakk. Hold dere saklige og til temaet.

Takk,

Petter
    Akkurat det jeg vil frem til, hvis dere står der dere står nå vil det alltid stå noen bak dere, som jeg sier igjen så kommer de garantert ikke til å være fornøyd med å se halvparten av banen.
    Selv skal jeg flytta meg til et annet sted neste kamp så blir ikke noe problem for meg lenger. Men jeg tenker faktisk litt på andre slik at de kan få en god opplevelse å se hele kampen.
    krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• maurakanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 641

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
      Er det faen meg mulig? Du er vel en av de som nekter å sette seg ned på elska og forhatte også eller?
      Nekter?? Er det ikke ståplasser da???
      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4397

Opprinnelig skrevet av krisruds
        Selv skal jeg flytta meg til et annet sted neste kamp så blir ikke noe problem for meg lenger.
        Flott.

Forøvrig så er det ikke så mye å diskuetere. UFC vil alltid være der. Flagga vil alltid være der.

Ultras Liberi
        ..................

Kommentar

• Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

Ultras Liberi

sant i det Jonern sier... Vi vil alltid være der, men det er tydelig at alle ikke ønsker å ha oss der.. Sånt får vi tåle, og det gjør vi.
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Dinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 884

Opprinnelig skrevet av maurakanari
            Nekter?? Er det ikke ståplasser da???
            Lojalitet, kan jeg få lov til å si det en gang til? Lojalitet. Hvorfor dra de poengene så langt ut du kan, når du åpenbart forstår dem, kverulering uten grunnlag slik som dette blir dumt.
            twitter @amundsakis
            ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

Jeg skjønner jo at det ikke er bra stemning og mye synging øverst på felt c når alle som står der irriterer seg over at de ikke ser noe av kampen.

Kommentar

• Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

Opprinnelig skrevet av Serbern
                Jeg skjønner jo at det ikke er bra stemning og mye synging øverst på felt c når alle som står der irriterer seg over at de ikke ser noe av kampen.
                Det er rimelig drøyt å påstå at de folka der oppe ikke ser noe av kampen. Jeg vil tro de får med seg 99% av kampen eller noe slikt.

Kommentar

• Dinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 884

Greit nok serbern, men at de ikke får se noe av kampen gir et kolossalt feil bilde. Enkelte situasjoner får de kanskje ikke sett, men i all hovedsak er det ikke et problem. Men greit, loa meg si det sånn, vi skal bli da enda mer bevisste på å flagge i "rett tid", for deres skyld søte små. Døballer, innkast, utspark, o.l, jeg understreker og lignende, da vil det bli flagget uansett.
                  twitter @amundsakis
                  ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

Opprinnelig skrevet av Lars
                    Det er rimelig drøyt å påstå at de folka der oppe ikke ser noe av kampen. Jeg vil tro de får med seg 99% av kampen eller noe slikt.
                    Vet ikke jeg, pleier ikke stå der. Skrev det utifra hva jeg har lest her. Uansett om de ser 10% eller 90% så har de kjøpt en billett for å se 100% av en fotballkamp, og føler de at de ikke gjør det så blir det jo "sutring og klaging" og det skaper ikke akkurat bedre stemning.

Det blir uansett bare fram og tilbake i denne diskusjonen her. Som krisruds sa, hvis de som sto der mot viking flytter seg til andre steder så er det andre som ender opp bak UFC, og da blir det de som ikke ser hele kampen. Vi kan jo ikke la ett lite felt bak UFC stå tomt heller når det er såpass trykk som det er.

Kommentar

• Trondeo
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3062

Jeg syntes det er bra at UFC flagger, synger, drar i gang sanger, hopper og engasjerer seg på alt mulig. Keep on rocking.

Ikke mye mer å si om den saken. Mye bedre at de engasjerer seg, enn at de ikke engasjerer seg i det hele tatt.

Arma i kors er ut!

Kommentar

• Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

Opprinnelig skrevet av Trondeo
                        Jeg syntes det er bra at UFC flagger, synger, drar i gang sanger, hopper og engasjerer seg på alt mulig. Keep on rocking
                        Ja, ikke misforstå meg, jeg også syns alt det er bra. Men det vil alltid være en diskusjon rundt det her så lenge folk føler at de ikke får med seg det som skjer utpå banen pga flagginga.

Kommentar

• Stone
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2006
                          • 225

Opprinnelig skrevet av Dinho88
                          Greit nok serbern, men at de ikke får se noe av kampen gir et kolossalt feil bilde. Enkelte situasjoner får de kanskje ikke sett, men i all hovedsak er det ikke et problem.
                          Hva vet du om hva de får sett eller ikke, står du selv øverst på felt c?
                          Klart de får sett en del av kampen, men det er ikke pointet, de vil jo som alle andre gjerne se hele kampen, vanskelig og forstå?

Men greit, loa meg si det sånn, vi skal bli da enda mer bevisste på å flagge i "rett tid", for deres skyld søte små.
                          Søte små??
                          Kan liksom ikke la være med og oppføre dere nedlatende, husk at mange av de som står bak dere er dobbelt så gamle og har fulgt LSK fra før dere ble født.

Kommentar

• Harald_88
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 550

Opprinnelig skrevet av Stone

Søte små??
                            Kan liksom ikke la være med og oppføre dere nedlatende, husk at mange av de som står bak dere er dobbelt så gamle og har fulgt LSK fra før dere ble født.
                            Vet ikke hvem som uttaler seg nedlatende nå jeg
                            Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• Dinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 884

Litt ironi for å løse opp stemningen var vist ikke så populært.. "pappaen min er sterkere enn pappaen din" utalelser virker ikke på meg. For meg er det dine handlinger som er viktig. uansett, jeg har sagt min mening, alle andre i UFC har gjort det. Og det vil ikke endres til neste hjemmekamp.
                              twitter @amundsakis
                              ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Matti
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 895

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                Nei, og det hjelper ikke å stå å se oppover å skrike alt mulig piss som "kom igjen a" " Nå tar vi i " osv. For hvis jeg vil synge så gjør jeg det, og føler jeg ikke for det så gjør jeg det ikke, uavhengig om en eller annen fjott trur han kan "tvinge" folk til det. Har vært på nesten samtlige hjemmekamper de siste 17 årene( 1-2 noen år jeg ikke har sett), så jeg bidrar med det jeg føler for. Om det er synging, hopping , eller klapping har ingen noe med.
                                Daså. Heretter kan folk så mye som glemme å se mot øvre felt c. Der står selveste maurakanari, oppisking har ingen effekt på han. Så felt c, kan i realiteten forbli den tause gjengen den er, siden maurakanari, han lar seg ikke påvirke!

Kanskje vi skal kutte ut forsangere? Maurakanari skal synge når han selv vil, da blir litt dumt at tommy skal starte sanger å få med seg folk på dem, selv tommy prøver å "pushe" folk på øvre felt c. Synes det er helt forjævlig at maurakanari skal høre piss som "kom igjen" og annet fanteri, blir rett og slett opprørt på hans vegne, makan til behandling!

Kommentar

• Stone
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2006
                                  • 225

Opprinnelig skrevet av Harald_88
                                  Vet ikke hvem som uttaler seg nedlatende nå jeg
                                  Er det nedlatende å konstatere et faktum?
                                  At mange av de som står øverst på felt c er minst en eller to generasjoner eldre enn dere... Gimme a break?

Dere får bare holde på, nytter uansett ikke å komme med hverken kritikk, forslag eller noe som helst virker det som.
                                  Kommer sikkert til å bli en koselig stemning der oppe etter hvert når nok mennesker får irritert seg lenge nok.

Kommentar

• Dinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2006
                                    • 884

Opprinnelig skrevet av Stone
                                    Er det nedlatende å konstatere et faktum?
                                    At mange av de som står øverst på felt c er minst en eller to generasjoner eldre enn dere... Gimme a break?

Dere får bare holde på, nytter uansett ikke å komme med hverken kritikk, forslag eller noe som helst virker det som.
                                    Kommer sikkert til å bli en koselig stemning der oppe etter hvert når nok mennesker får irritert seg lenge nok.
                                    jeg velger å quote meg selv fra forige side:

"Litt ironi for å løse opp stemningen var vist ikke så populært.. "pappaen min er sterkere enn pappaen din" utalelser virker ikke på meg. For meg er det dine handlinger som er viktig. uansett, jeg har sagt min mening, alle andre i UFC har gjort det. Og det vil ikke endres til neste hjemmekamp."
                                    twitter @amundsakis
                                    ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4397

Opprinnelig skrevet av Matti
                                      Daså. Heretter kan folk så mye som glemme å se mot øvre felt c. Der står selveste maurakanari, oppisking har ingen effekt på han. Så felt c, kan i realiteten forbli den tause gjengen den er, siden maurakanari, han lar seg ikke påvirke!

Kanskje vi skal kutte ut forsangere? Maurakanari skal synge når han selv vil, da blir litt dumt at tommy skal starte sanger å få med seg folk på dem, selv tommy prøver å "pushe" folk på øvre felt c. Synes det er helt forjævlig at maurakanari skal høre piss som "kom igjen" og annet fanteri, blir rett og slett opprørt på hans vegne, makan til behandling!
                                      Han har trossalt stått der i 17 år, så selveste maurakanari kan vel gjøre som han vil :lol:
                                      ..................

Kommentar

• Dinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2006
                                        • 884

utifra mitt bilde på denne karen kan det ha vært et par år for mye? nei, beklager den kommentaren på forhånd.. men jeg er nødt til å publisere den.
                                        twitter @amundsakis
                                        ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Stone
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Sep 2006
                                          • 225

Litt ironi for å løse opp stemningen var vist ikke så populært.. "pappaen min er sterkere enn pappaen din" utalelser virker ikke på meg.
                                          Tror du misforsto litt, poenget var at man bør vise litt respekt ovenfor andre mennesker. Har ingenting med hvem som har sterkest pappa og gjøre.

Kommentar

Working...