Håper du forsto at jeg snakket litt billedlig her, jeg forstår ditt poeng, men på en stå tribune på Åråsen så er det ikke samme forhånd regler som ved arbeiderpartiets landsmøte. Her handler det ikke om å mate jens med druer men å vise litt mentalitet, det syns jeg kreves hvis man skal kalle seg en del av Kanari-Fansen Lillestrøm! Respekten overfor KFL som gruppe burde være større enn sitt eget behov over å nekte å synge, hoppe, klappe osv osv..
Stemningstråd LSK-Viking
Collapse
X
-
Enig, men det er vel ikke synginga, hoppinga og klappinga som er problemet.
Grunnen til at mange mister motet og ikke like lett blir revet med er at de rett og slett har problemer med å få med seg det som skjer på banen.
Syns selv dere lager bra liv jeg, er ikke der skoen trykker.
Det de bak dere på felt c ber om er noe så enkelt som å få se mere av kampen. Lar dere de få lov til det så tror jeg at stemninga også blir bedre, og da drar vi jo alle i samme retning, er det ikke det vi vil da?
Respekten overfor KFL som gruppe burde være større enn sitt eget behov for å absolutt måtte flagge hele tiden slik at andre ikke får med seg det som skjer. Ved å gi littegrann så tror jeg dere vil få mye tilbake, i meget positiv forstand.Kommentar
-
Ser ikke helt hvor dere vil fram til. Dere vil ikke at folk skal pushe for å synge, dere vil ikke ha hopping foran dere, dere vil ikke ha flagging foran dere og dere skal se hele kampen. Dere skal stå på øvre Felt C som er rett bak en av Kanari-Fansens mest aktive supporterundergrupper. Hvorfor? Det er tusenvis av andre plasser på stadion. Om dere vil stå i Feltet og kose dere med stemninga så er det mange andre plasser å stå om dere ikke ønsker flagging og hopping foran dere. Argumentet om at noen andre må stå bak og garantert vil irritere seg over det kjøper jeg ikke. Står selv ved Felt C uten å være UFC-medlem, og jeg plages slettes ikke av å stå blandt flaggere og hoppere.
Egentlig ser jeg det som en del av det å gå på match. Om jeg ønsket meg strålende oversikt over kampen og hver eneste situasjon ville jeg sett kampen på tv. Når jeg går på match går jeg likevel med den innstillingen av at jeg ikke vil få med meg 100%, men om det er noe viktig man går glipp av under matchen så finnes det muligheter for å se situasjonene om igjen på tv eller på internett ved en senere annledning. Man vil alltid miste situasjoner på match, plutselig har det blitt blåst straffe mens du sier noe til sidemann eller lignende. Tror ganske mange gikk glipp av Ijehs røde kort på søndag i jubelrusen.
Synes det er veldig dumt at det skal rakkes ned på de supporterne som virkelig er med på å dra KFL opp. Jeg ser poenget i at flagging under kamp hvor det er et spenningsmoment er unødvendig, men UFC har sagt at de jobber med en forbedring, og da synes jeg den ballen kan legges død og gi dem litt tid til å vise at de klarer det. Skal du kritisere Martin på Felt C kan du kritisere de andre forsangerne også, han er ikke den eneste som skriker "kom igjen", "syng da!" og lignende. Personlig blir jeg ofte mye bedre etter pushing enn om den ikke kommer, så en del får nok også motsatt effekt av det dere gjør. Jeg synes også det virker til at Feltet trøkker bedre når det skrikes litt fra forsangerne, og da synes jeg personlig det er viktigere at man har nådd fram til flertallet enn at dere og deres venner blir snurt av det.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg skjønner ikke helt hvorfor gamlekara trakk inn å se.. Detta med 2stangs er vel diskutert, det var vel snakk om synging nå?
Jeg TROR man sang på feltet i gamledager også.. Fartstid er nok verdens dårligste argument. At jeg er født i '88 er mildt sagt ikke min feil, og at dere er født tidligere enn det er heller ikke min feil.. Poenget er at er du SUPPORTER, står du på FELTET, så bør du tåle å bli kritisert hvis du ikke åpner kjeften for annet enn å klappe for mål eller sutre på dommern. (Veldig satt på spissen, bare for å presisere det for vri-og-vrengere hvis det skulle være noen av dem her) Syng, og bidra for fellesskapet!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Først: Medlemmer av UFC, ikke vær så utrolig arrogante i svarene deres, dere får bare folk mot dere igjen. Dere ble tatt inn i varmen etter mye turbulens i fjor. Aksepter at dere ikke EIER felt C. Alle som står på feltet har betalt det samme, alle (bortimot) støtter fugla, alle (bortimot) er der for å se kamp. Jeg merker selv at når en kamp er uhyre spennende går det utover synginga. Jeg blir distrahert. På samme måte blir jeg distrahert når jeg ikke har fritt utsyn til banen hele tida. Jeg tror grunnen til det kan være at jeg føler jeg ikke har kontroll over hva som skjer på banen, og det forstyrrer meg.Kommentar
-
Aldri sagt at vi eier felt c, bare rad 14- 17
Våre flagg har kommet for å bli, vi er den nye generasjonen.Kommentar
-
Kommentar
-
Først: Medlemmer av UFC, ikke vær så utrolig arrogante i svarene deres, dere får bare folk mot dere igjen. Dere ble tatt inn i varmen etter mye turbulens i fjor. Aksepter at dere ikke EIER felt C. Alle som står på feltet har betalt det samme, alle (bortimot) støtter fugla, alle (bortimot) er der for å se kamp. Jeg merker selv at når en kamp er uhyre spennende går det utover synginga. Jeg blir distrahert. På samme måte blir jeg distrahert når jeg ikke har fritt utsyn til banen hele tida. Jeg tror grunnen til det kan være at jeg føler jeg ikke har kontroll over hva som skjer på banen, og det forstyrrer meg.
Leser forumet flere ganger om dagen, men gidder meget sjelden å kommentere så mye. ufc veit jo best hver jævla gang da de kan det meste om tribunekultur::???:Last edited by medlem34; 15.05.2007, 09:48.Cupen skal hjem til Lillestrøm!Kommentar
-
Det pleier å være sånn når man er en tribunekultur ronker.
Jeg syns at egentlig virker som om vi alltid tar feil jeg.Kommentar
-
Helt enig! Syns ufc har bidratt til mye bra jeg, men som man ser liker de ikke å få litt kritikk!Kommentar
-
Føler det kommer frem veldig mye nytt å spennende i denne debatten her.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Dere har fått mye kritikk ja. Endel av det har vært riktig og noe har vært feil! Men så fort noen er kritiske til dere hogger dere med engang og sutrer at alle er mot dere. Sånn er det ikke. Dere har bidratt med mye posistivt, helt klart og fortsett med! La andre komme med sine meninger, og kanskje det er lurt å være litt ydmyke? Ferdig...........Cupen skal hjem til Lillestrøm!Kommentar
-
At jeg er yngre er ikke noe jeg kan noe for, at jeg har lyst til å flagge er ikke noe jeg kan noe for, at jeg har lyst til å synge er ikke noe jeg kan noe for, at jeg vil hoppe er ikke noe jeg kn noe for, at jeg er lillestrøm supporter er ikke noe jeg kan noe for..
Som en ultras gruppe står vi for noen bestemte verdier og disse verdiene dyrker vi.. Det er som hvem som helst annen gruppe.. Arbeiderpartiet har noen faste verdier de aldri forandrer og det har vi å.. Vi trenger ikke å stemme på arbeiderpartiet, vi må bare akseptere at de er der.. Og hvis du vil unngå dem, så er ikke det så vanskelig..
UFC er å blir en ultras gruppe.. Vi ønsker å beholde våre verdier for tribunekultur og vi står for dem..Kommentar
Kommentar