Redegjørelse fra LSK etter kampen mot Strømsgodet (UFC, politi, vakter)
Collapse
X
-
-
Dere har muligheten til å surfe på en bølge av velvilje.
Ingen "nøytrale" har sagt at UFC gjorde noe galt i Drammen.
De fleste her på forumet ser ut til å mene at redegjørelsen fra LSK var i overkant krass mot dere.
Ikke spoler støtten ved å være arrogant og aggressiv, da havner dere der dere var i fjor, at folk gikk lei og syntes dere holdt dere for dere selv.
Len deg tilbake og la andre snakke UFCs sak.
Fortsett å oppføre dere som dere har gjort hittil i år på turer og på tribunen, da blir det umulig å fortsette å forfølge dere.Kommentar
-
Raymond, Raymond, Raymond. La meg gi deg en leksjon i taktikk.
Dere har muligheten til å surfe på en bølge av velvilje.
Ingen "nøytrale" har sagt at UFC gjorde noe galt i Drammen.
De fleste her på forumet ser ut til å mene at redegjørelsen fra LSK var i overkant krass mot dere.
Ikke spoler støtten ved å være arrogant og aggressiv, da havner dere der dere var i fjor, at folk gikk lei og syntes dere holdt dere for dere selv.
Len deg tilbake og la andre snakke UFCs sak.
Fortsett å oppføre dere som dere har gjort hittil i år på turer og på tribunen, da blir det umulig å fortsette å forfølge dere.
to toast og en jiuce!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
* "Igjen skjer det en upopulær avgjørelse på banen og noen fra Ufc sparker i gjerdet.
En av politimennene ber Ufc om å slutte med dette.
Det var tydeligvis dråpen for Ufc og det blir en kraftig verbal konfrontasjon, samtidig som nevnte gjeng holder på å gå til angrep på politiet."
OK. Dette var en dårlig setning. Jeg kan ikke uttale meg om at ufc holdt på å gå på politiet, for det veit jeg faktisk ikke. Men at ufc reagerer på en slik måte som får politiet til å rygge bakover, er på det rene.
Han arresterte forresten ikke meg som gjorde akkurat det samme ved denne anledningen.. Før jeg løp bort å skulle hindre denne politimannen å fjerne personen. Noe jeg var litt for treg til for da sto det allerede 6-7 mann mellom allerede.. :PKommentar
-
Kommentar
-
vil bare si at jeg støtter ufc i denne saken, men jeg veit at det var minst 2 av dere som var klare for å "ta" den jyplingen av en onkel som kom etter opphissingen da kiko ble utvist! det tror jeg dere vet selv også... jeg måtte personlig stoppe en av dere!"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Hva er det du snakker om???Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det er vel kanskje sånn at sannheten ligger et sted midt i mellom det UFC hevder og det som LSK Sikkerhet hevder.
Det jeg derimot lurer på er om dere er veldig "urutinerte" i møter? Ble det ikke skrevet et møtereferat? Kanskje det burde blitt sendt rundt til alle deltagere slik at man kunne godkjent dette? UFC kunne krevd hva som skulle med og det samme med LSK Sikkerhet. Sånn det har utviklet seg nå virker hele greia utrolig idotisk hvis "praten" fra møtet er all dere baserer "enigheten" på.BølerkanarisKommentar
-
Gratulere a! Det var inegn av oss som var klare til å ta en onkel, vi bare stiltte oss i mellom ikke noe mer!Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Kan vi legge denne tråden død? Ronny har gitt klare signaler på at han ønsker å bedre situasjonen. Det er meget positivt og takker for en konstruktiv måte å handle vår kritikk på, uansett hvor aggressiv eller uforståelig den kan bli. Nå jobber vi frem for å støtte Fugla, og håper at vaktstyrken på Åråsen også forstår våre hensikter ved å gå på fotball kamper. De har nå lovet å la oss være i fred for en stund fremover, et godt valg.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Det spørs om jeg er nøytral nok.
Noen har ment jeg er så UFC-vennlig at jeg går Stein Lillevolden en høy gang i å menge meg med den nye generasjonen.
Ellers er det vel ikke behov for flere sekretærer, det finnes jo et referat som forteller hva som ble avtalt på møtet. Det virker nøytralt nok for meg, og ingen har protestert på det, så jeg er enig i at denne tråden kan legges død.
To toast og en juice.Kommentar
Kommentar