Flagg

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

Flagg

En ting jeg mener vi burde bli flinkere til å bruke er flagg.. Det var en som nevnte at tribunen ikke så gul nok ut i stemningstråden til viking kampen

Opprinnelig skrevet av frua
    Det er for lite gult på feltet!!
    Fargen på feltet er ikke overstrømmende gult, og det er synd syns jeg!!
    Veit at det er lite man kan gjøre med, men kanskje et tankekors??
    Og en ting som blir for lite bruk til å fremme dette er flagg.. Flagg brukes bare når vi skores eller knapt da på feltet. Flagg en en effekt som ikke bare gir mye farge for det dekker store felter, men som også ser kult ut.. Får litt sånn nasjonalistisk følelse på en måte.. Klubben har flagg liksom..

Greit at folk går i LSK drakt og skjerf på match, men flagg er det lite av..

Hva med å få noen fra TIFO gruppa eller andre frivillige til å legge ut flagg to timer før matchen?
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

Vi gjorde det hver (?) match ifjor, men flaggene blir ikke brukt.

Kommentar

• Trondeo
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3062

Kunne gjerne sett mer flagg på tribunen selv. Legg noen utover hele feltet, jeg vil garantert bruke det en eller annen gang.

Selv om jeg tørr å frykte at denne tråden dabber ut til en diskusjon om hvordan å bruke flagg, og diskusjon mellom de som ikke vil ha flagging på tribunen, og de som vil ha det.

Ja, til mer flagg på tribunen. Gult og svart!

Kommentar

• Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

En idé er..

Ikke legg ut flagg - SETT ut flagg! Lag og fest flaggholdere på alle bølgebrytere, og putt flagg oppi der. Flaggholder kan f.eks. en brusflaske-bunn nederst, og midtre del av flaska festa litt lenger opp. Kan jo også klistre en lapp på som sier "Vær stolt og kul, bruk flagg og gjør tribunen gul" (som et eksempel).
        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• maurakanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 641

Nei til flagg. Er så mange drita supportere som ikke skjønner når de skal flagge og ikke, og irriterer de bak som ikke ser. Nå er det jo snart 17. Mai, så da kan dere gå rundt å vaie med flaggene deres...
          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4400

Opprinnelig skrevet av maurakanari
            Nei til flagg. Er så mange drita supportere som ikke skjønner når de skal flagge og ikke, og irriterer de bak som ikke ser. Nå er det jo snart 17. Mai, så da kan dere gå rundt å vaie med flaggene deres...
            NEI til sure grinete folk som ikke gjør annet enn å klage.

JA til de engasjerte!!!!!!
            ..................

Kommentar

• Dinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 884

nei til flagg? nei til tifo? nei til tromma? nei til synging?

selvfølgelig må vi bli flinkere til å bruke flagg, er det noen som er for fulle, riv det fra dem og si du er for farlig med det flagget, jeg kan ta over og flagge i stedet.
              twitter @amundsakis
              ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 641

Opprinnelig skrevet av Dinho88
                nei til flagg? nei til tifo? nei til tromma? nei til synging?

selvfølgelig må vi bli flinkere til å bruke flagg, er det noen som er for fulle, riv det fra dem og si du er for farlig med det flagget, jeg kan ta over og flagge i stedet.
                Sikkert ikke farlig med flagget, men det brukes kanskje når det ikke burde. F.eks når LSK går i angrep, så ser jo ikke de bak en dritt. Tifo er bra, for det er før kampen. Bruk gjerne flagg før kampen, ved scoringer o.l, men ikke når ballen er i spill..
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• krisruds
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 839

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                  NEI til sure grinete folk som ikke gjør annet enn å klage.

JA til de engasjerte!!!!!!
                  Så vi som ikke er enige med ufc og andre grupper er ikke engasjerte?
                  krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• Stone
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2006
                    • 225

Sikkert ikke farlig med flagget, men det brukes kanskje når det ikke burde. F.eks når LSK går i angrep, så ser jo ikke de bak en dritt. Tifo er bra, for det er før kampen. Bruk gjerne flagg før kampen, ved scoringer o.l, men ikke når ballen er i spill..
                    Her er essensen i det hele.
                    Er bare positivt at dere lager liv og god stemning, det de fleste blir irriterte over er flagginga når ballen er i spill. Det kan vel ikke være så vanskelig og ta litt hensyn til andre mennesker som har betalt akkurat like mye som dere for å se en kamp. Flagg akkurat så mye dere vil, men bare ikke akkurat mens ballen er i spill, er det for mye og be om?

Kommentar

• iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

nå har jeg sett kampen på TV, og det flagges omtrent hver gang det sveipes over tribunen fra UFC sektoren. Så den med at dere bare flagger når ball er ute av spill o.l., faller fra.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Trondeo
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3062

Opprinnelig skrevet av iL
                        nå har jeg sett kampen på TV, og det flagges omtrent hver gang det sveipes over tribunen fra UFC sektoren. Så den med at dere bare flagger når ball er ute av spill o.l., faller fra.
                        Nå skal det vel sies at det filmes som oftest bare på tribunen når faktisk ballen er ute av spill. Men finnes sikkert noen unntak...

Kommentar

• King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

Tostangs brukes kun når ballen er ute av spill. Flagg brukes i 90 minutter.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Stone
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2006
                            • 225

Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                            Flagg brukes bare når vi skores eller knapt da på feltet.
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Tostangs brukes kun når ballen er ute av spill. Flagg brukes i 90 minutter.
                            Dere er ikke helt enige ser jeg.
                            Dere sa i en annen post her at dere skulle bli flinkere til å ikke flagge så mye under spillets gang, hva blir det til egentlig?

Kommentar

• iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

Opprinnelig skrevet av Trondeo
                              Nå skal det vel sies at det filmes som oftest bare på tribunen når faktisk ballen er ute av spill. Men finnes sikkert noen unntak...
                              nei, kamp bildet fra åråsen er som regel fra SS tribunen, og da ser man feltet veldig ofte.
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Ballkunstneren
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 780

Vi flagger i 90 minutter.. Dette er noe vi har vært slappe på og som vi internt i gruppa ville bli bedre på i år.. Vi diskuterer etter hver match hva vi var bra på og hva vi var dårlige på også prøver vi å bli bedre som en Ultras Gruppe.. For det er det vi er.. Ultras..

Men jeg vil ikke at dette skal bli ens diskusjon om ultras og flagg, det kan heller taes i denne tråden..

Men jeg vil gjerne se mere flagg.. Synes dette var et godt forslag..

Opprinnelig skrevet av gulost
                                Ikke legg ut flagg - SETT ut flagg! Lag og fest flaggholdere på alle bølgebrytere, og putt flagg oppi der. Flaggholder kan f.eks. en brusflaske-bunn nederst, og midtre del av flaska festa litt lenger opp. Kan jo også klistre en lapp på som sier "Vær stolt og kul, bruk flagg og gjør tribunen gul" (som et eksempel).
                                Gulost er en fornuftig mann, jo gulere jo bedre, og hvis noen vil lære seg å flagge.. (Høres ikke så vanskelig ut, men det finnes mange måter å flagge på) så bare send en PM til en i UFC.. Flagg er inn!!

Kommentar

• King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

Opprinnelig skrevet av Stone
                                  Dere er ikke helt enige ser jeg.
                                  Dere sa i en annen post her at dere skulle bli flinkere til å ikke flagge så mye under spillets gang, hva blir det til egentlig?
                                  Nope, vi er ikke enige om alt nei. Men i de fleste matchene flagges det i 90 minutter.
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                    jo gulere jo bedre,
                                    Er det ikke da også enda bedre med gule drakter på alle sammen? Og gul LSK-caps...

Kommentar

• Kopperud
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2006
                                      • 1697

[quote=Serbern;167353][quote=Ballkunstneren;167233]jo gulere jo bedre,

Er det ikke da også enda bedre med gule drakter på alle sammen? Og gul LSK-caps...
                                      Hadde drakta kosta 200 så skal du nok se meg i drakt også
                                      Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4400

nå har jeg sett kampen på TV, og det flagges omtrent hver gang det sveipes over tribunen fra UFC sektoren. .
                                        Så det selv... Et herlig syn!
                                        ..................

Kommentar

Working...