Flagg
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
JA!
Jeg var selv på Old Trafford for noen år siden. Kampdagen gikk SAF ut i lokalavisa der borte, og på TV, og ba folk gjøre kampen; "make it a flag day"...
-Makan har jeg ikke sett hverken før eller siden...
-Ja til flagg!Kommentar
-
Var akkurat på Statoil
Jeg var akkurat innom statoil og de bollene ray snakka om er sånne nye med melkesjokolade i seg.. MMMM..Kommentar
-
Flagg ser bra ut når man bruker det samtidig.
Mitt forslag er at man flagger på "kommando", på lik linje når man får beskjeden "opp med henda", el "opp med skjerfa" .
"opp med skjerfa, opp med flagga"....kan det bli penere...?
Foruten dette, bør man flagge ved innkomsten og selvfølgelig ved mål.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Enig med at du skriver "kommandere" for det må ikke bli slik at alt blir på ordre, men ja, ser bedre ut hvis flere gjør det likt, Hjelper liksom ikke at 4 stk flagger på seg flaggarm i løpet av en kamp.Last edited by krisruds; 18.05.2007, 16:35.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Heldigvis er vi blitt såpass godt trente at det skal mere enn 90 minutter med flagging for å få "flaggarm"Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Tror disse flaggene bør teipes fast til en holder i bølgebryterene. Det at de ligger på bakken gjør at minimalt med folk tar de opp og flagger med de.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar