Flagg
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hahahaha. Nettopp sånne som deg som har gjort at synginga ikke har vært helt topp i år. Er du der kun for og se fotballkamp så er det nok ikke bare jeg som vil ha deg vekk fra feltetKommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Vi er uenige. Om flagging. Synging og hopping er vi begge enige om, så da legges den 352 flaggdiskusjonen her på forumet død. UFC irriterer meg, jeg irriterer UFC. Men regner med at ingen av oss er spesielt glad i dans så vi kutter herKommentar
-
Tror egentlig alle er enige om at effekter som hopping, synging, tifo og flagging er positivt for rammen rundt kampen. Ganfugl regner jeg med at bare er kritisk til å bruke flagg i tide og utide. det kan jeg godt forstå. Det er faktisk ett poeng det å også se kampen!
Jeg syns flagging er knallkult og det ganfugl sa om å slutte å synge tror jeg ikke han mente. de eneste gangene man eventuelt får flagg i veien for utsikten er på bortekamp. på hjemmekamp må man stille seg rett bak UFC hvis man ønsker utsikten blokkert. Så vi trenger flere flagg og to-stangs på både B og A feltet men de trenger ikke å bli holdt oppe i 90 min! Ellers synger alle for full hals, det finnes ingen unnskyldning der.- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
makan til arrogant holdning det er på en del av dere UFCre angående flagging
Jeg synes det er arrogant av andre og prøve å nekte oss å få støtte LSK på en fanatisk måte fordi DERE går glipp av 3 sekunder i en match nå og da.Kommentar
-
-
Selv om jeg ikke ser kampene lenger fra Kanarifeltet, så ser jeg en tendens som kan bli ødellegende for LSK. Dere veit hvor sprett hjemmesupporterne til brann står på brannstadion? Om ikke så lenge, hvis ikke enkelte folk begynner å ta hensyn, så vil kanarifansen være spredd utovere hele åråsen uten mulighet til å lage det samme trøkket som nå. Desverre for LSK og Kanarifansen.Kommentar
-
Alle vet Ultras felt c flagger? hold dere unna dem vel da. lag eller liv ved felt b eller a. Ultras felt c gjør en kjempe jobb, mye kulere å synge der pga effekter + alle gir alt for fugla.
Felt a flagger ingen, stikk dit=)VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Kommentar
-
-
For de som så Brann - Marseille i dag på TV ser man glatt hvordan massiv flagging fra 100-150 Marseille Ultras skaper vanvittig visuell effekt og er faktiskn jævlig stililg.
Disse hundretalls tilreisende med sydlandsk tribunekultur var noe helt annet enn de titusener selvskrytende på Brann Stadion. Herlig livlig og aktiv fransk livlig tribunekultur mot vestlandsk pietistisk Hans Nilsen Hauge-passiv tribunekultur.
Og franskmenna hadde flagga, både små og halvstore, veivende størstedelen av kampen og to-stangs ble holdt veldig mye oppe! Tøft!!
Her er jeg 100% enig med gutta i UFC - ja til aktiv tribunkultur og aktiv bruk av visuelle effekter som to-stangs og flagg!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
Kommentar