Forslag til plassering av UFC flaggere

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

Forslag til plassering av UFC flaggere

Hvis det ikke er så stort problem som mange hevder, hva med å plassere de som veiver mest med flaggene FORAN UFC?
  • JhnY
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 975

Opprinnelig skrevet av antikris
    Hvis det ikke er så stort problem som mange hevder, hva med å plassere de som veiver mest med flaggene FORAN UFC?
    Det er faktisk tilfelle også. De som flagger mest pleier som oftes å stå på første rad.

Kommentar

• antikris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 520

De gjorde hvertfall ikke det mot Viking. Syns flaggene kan holdes nede under spillets gang.

Kommentar

• Ballkunstneren
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 780

de mest ivrige flaggerne sto forrest forrige match.. Men vi andre som sto bak flagga også.. det er helt klart.. God stemning på bakerste UFC rad forrige match..

Det var i midten det var litt tamt denne gangen..

Kommentar

• Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

Nettopp på grunn av dette problemet med øvre felt C så står jeg alltid helt foran. Det samme gjør de andre som flagger i "2x45".. Men det er vanskelig å holde styr på alt når alle har flaggekløe :P
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

Opprinnelig skrevet av Dinho88
            Nettopp på grunn av dette problemet med øvre felt C så står jeg alltid helt foran. Det samme gjør de andre som flagger i "2x45".. Men det er vanskelig å holde styr på alt når alle har flaggekløe :P
            Jeg er en av de gamle, sure, som står øverst på felt C. Vil si at jeg synes at UFC er et positivt bidrag til KFL, og jeg er stort sett negativt innstilt til det meste som foregår i og rundt LSK.

Imidlertid var det vel mye aktiv flagging i synsfeltet vårt mot LYN. Vi valgte dermed å stå nest øverst mot Viking, og ble ikke sjenert i det hele tatt.

Setter også stor pris på at de mest aktive flaggerne på UFC står nederst på feltet. Der blokkerer de minst mulig sikt for de midt på felt C, samtidig som jeg antar at de synes best bra banen/TV-skjermen. Det er en ordning alle kan være fornøyd med antar jeg.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

Vi skal prøve å gjøre dette til en vanesak.. og skal prøve så godt i kan å ikke få flaggkløe helt øverst også.. Men jeg tror nok det kommer et flagg eller to der også.. Men ikke så ofte..

To Stangs derimot bruker vi nå bare ved starten av første & andre omgang og når kampen er ferdig..

Husker i en tråd tidligere at noen sa at flagg ikke var så farlige, men at det var tostangsene som irriterte..

Kommentar

Working...