Hvis det ikke er så stort problem som mange hevder, hva med å plassere de som veiver mest med flaggene FORAN UFC?
Forslag til plassering av UFC flaggere
Collapse
X
-
de mest ivrige flaggerne sto forrest forrige match.. Men vi andre som sto bak flagga også.. det er helt klart.. God stemning på bakerste UFC rad forrige match..
Det var i midten det var litt tamt denne gangen..Kommentar
-
Imidlertid var det vel mye aktiv flagging i synsfeltet vårt mot LYN. Vi valgte dermed å stå nest øverst mot Viking, og ble ikke sjenert i det hele tatt.
Setter også stor pris på at de mest aktive flaggerne på UFC står nederst på feltet. Der blokkerer de minst mulig sikt for de midt på felt C, samtidig som jeg antar at de synes best bra banen/TV-skjermen. Det er en ordning alle kan være fornøyd med antar jeg.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Vi skal prøve å gjøre dette til en vanesak.. og skal prøve så godt i kan å ikke få flaggkløe helt øverst også.. Men jeg tror nok det kommer et flagg eller to der også.. Men ikke så ofte..
To Stangs derimot bruker vi nå bare ved starten av første & andre omgang og når kampen er ferdig..
Husker i en tråd tidligere at noen sa at flagg ikke var så farlige, men at det var tostangsene som irriterte..Kommentar
Kommentar