Utvidelse av Kanarifeltet
Collapse
X
-
-
Tenk dere den dagen da hele Åråsen eller eventuelt ny stadion får stoler over hele stadion og man kjøper sesongkort og får sin egen stol. Tenk så fint da ufc. Da kan dere ødelegge deres egen stor så mye dere vil. Det blir fint dere.
Hilsen en som eLSKer stoler.Kommentar
-
Dessuten er det ikke bare UFC som går på kamp for å ødelegge stoler, det er flere av oss...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Apropos ny stadion
En gang i framtida da vårt nye fort planlegges, er Wigan sitt stadion,JJB stadium en arena til etterfølgelse..Nærmest perfekt skråning av tribunedelene, og med et lavt tak som bidrar til trøkket KFL lager..
Svinger er nok mest sannsynlig ønska, for å få pressa inn mest mulig av næringslokaler..Dette bør da ikke være et stort problem, da selve tribunene i svingene evt kan bygges inn i ettertid..
Bare en liten drøm fra min side, da jeg nylig har vært på match på JJB...
Kan se for meg no liknende på Romerike i gult og svart om noen årFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
-
Joa enig i det, men ellers ser jeg på JJB som det komplette stadion for vår del...En mulighet som sagt er jo å bygge på svinger i ettertid, for å ikke overskride publikumssnittet vi måtte ha i 20xx i altfor stor skala i første omgang...Hvertfall mitt forslag til ledelsen den dagen detta er aktueltFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
-
I mitt drømmestadion er alle vip-fasiliteter plassert på bakkenivå bak mål. Det samme med presse.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
feltet
Hva med å flytte hele kfl til RB? Nå tråkker jeg sikkert mange av de eldre fansa på tærne siden det er tradisjon å ha felt A, B og C til kfl, men se på andre supportere. de klarer seg ganske greit på kortsiden. Ta klanen for eksempel. Mesteparten står jo i cola svingen. De som står igjen på vestbredden hverken synger eller hopper-.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Hva med å flytte hele kfl til RB? Nå tråkker jeg sikkert mange av de eldre fansa på tærne siden det er tradisjon å ha felt A, B og C til kfl, men se på andre supportere. de klarer seg ganske greit på kortsiden. Ta klanen for eksempel. Mesteparten står jo i cola svingen. De som står igjen på vestbredden hverken synger eller hopper-.Kommentar
-
ser ikke på de plassene som dårligere... man ser ikke noe dårligere der enn på det nåværende feltet. og synginga ville hatt en mye større effekt på bortefansen hvis de hadde fått den midt i trynet. ufc stod der en stund og har ikke hørt noen av de klage over utsikten. bare at de ikke var på feltet "sitt"***Større baller enn vett***Kommentar
-
På en ideell stadion står fansen bak mål, men Åråsen er langt fra noen ideell stadion. RB er rett og slett en elendig tribune sammenlignet med den gamle sittan: Den er sinnsykt mye slakere, sikten fra rad 1 er dårligere og den mangler vegg i bakkant og på sidene slik at mye lyd forsvinner (samt at det blir guffent å stå der).Kommentar
-
Ser den..... Fra alvor til spøk.... Hva med å donere åråsen til de stakkarene fra oslo øst som ikke har råd til egen stadion, siden diskusjonen allerede er i politiske kretser om at lillestrøm skal bli en del av oslo øst innen noen år. Så kan vi heller smekke opp en ny stadion på jordet ved siden av huset mitt i nannestad.... Ville gitt ny mening til begrepet traktor og ljå, pluss at jeg hadde fått kortere veit til stadion:P***Større baller enn vett***Kommentar
-
ser ikke på de plassene som dårligere... man ser ikke noe dårligere der enn på det nåværende feltet. og synginga ville hatt en mye større effekt på bortefansen hvis de hadde fått den midt i trynet. ufc stod der en stund og har ikke hørt noen av de klage over utsikten. bare at de ikke var på feltet "sitt"
Hvilken effekt synginga vår har på bortefansen bryr jeg meg pent lite om for å være helt ærlig. Litt tullete å bytte plass for at klanen og kjenen skal høre oss bedre...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar