Utvidelse av Kanarifeltet
Collapse
X
-
Uansett, jeg synes ikke nøvendigvis det er slik at kortsida er det beste stedet å stå for supporterene. Men det er klart, det varierer veldig fra stadion til stadion, og som du nevner tideligere så er ikke kortsida på Åråsen noe særlig godt alternativ til den plassen vi har idag. Å fylle ut en langside ville selvsagt vært optimalt, men nei, det kommer vi nok aldri til å gjøre, hvertfall ikke på Åråsen. Men jeg synes da det fungerer veldig bra for oss nå, selvom vi bare tar 1/3 (eller noe sånt) av gamletribunen. Men som sagt, det handler mye om hvordan stadion er bygget osv, på mange andre stadioner er nok kortsida den beste løsningen...Kommentar
-
Hadde vært perfekt om alle som bruker flagg under kampen kunne stå på kortsida, så kunne vi andre se kampen. Ingen tvil om at langsida er best for oss som er interessert i fotball. Hva som er best akustisk spiller liten rolle for min del.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Syns det var bra salgsargument av bertene på martins å si at det kontroll, for det kan komme, og det vil komme...Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Dette med mangel på medlemssjekk overrasket meg. Mener å ha lest nylig at det ville bli sjekk på samtlige kamper i år.
Trangt felt? Ja, absolutt, men hvorfor er det negativt? Jo flere vi er osv... Trangt felt gir jo illusjonen av storkamp, og dette var tross alt bare en drittkamp mot et kjipt lag i grusomt vær (selv om det var serieåpning). Tror stemninga kunne være rimelig mye dårligere om folk hadde hatt mer albuerom. Jeg tror på massesuggesjon, og når folk står oppå en og synger blir man gjerne med selv. Fikk i hvert fall det inntrykket på de stedene jeg sto i løpet av kampen i går.Kommentar
-
Uansett er jeg lett påvirkelig og har sprukken røst i dag.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Dette med mangel på medlemssjekk overrasket meg. Mener å ha lest nylig at det ville bli sjekk på samtlige kamper i år.
Trangt felt? Ja, absolutt, men hvorfor er det negativt? Jo flere vi er osv... Trangt felt gir jo illusjonen av storkamp, og dette var tross alt bare en drittkamp mot et kjipt lag i grusomt vær (selv om det var serieåpning). Tror stemninga kunne være rimelig mye dårligere om folk hadde hatt mer albuerom. Jeg tror på massesuggesjon, og når folk står oppå en og synger blir man gjerne med selv. Fikk i hvert fall det inntrykket på de stedene jeg sto i løpet av kampen i går.
Men, det er jo også ikke så enkelt heller. Vi har jo pressen blandt annet. Ikke at det er det største problemet kanskje, men at fansen står omtrent rett over spillertunnellen muligens kan bli stygt ved noen tilfeller Jeg håper man kan finne en løsning på det. For en eller annen gang i nærmeste fremtid så er feltet for lite. Jeg tror også vi glatt kunne solgt flere hundre billetter mer til feltet i går, hvis det hadde vært plass. Det gjelder selvfølgelig storkampene også...................Kommentar
-
Det med spilletunnel er ikke så jævlig vannskelig. I Italia bruker de jo spillertunneler som går til ut til midtbanen. LSK trenger bare en som kan trekkes 5\10meter lenger. Såpass bør LSK klare. Eller klarer de egentlig?Daukjøtt Felt CKommentar
-
Gi oss hele felt c!! Sorry Joffle..................Kommentar
-
Skal vi ta en avstemning om hvem som tror lsk klarer å bestille påbygget i samme farge?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Hehe. Noe inferno var det ikke, men på begge stedene merka jeg bedring (spesielt foran oss) utover i omgangene. Så det er håp. Hadde man plassert noen mer mentale folk enn oss på de stedene, kunne det tilogmed blitt bra...Kommentar
-
Min mening er i hvert fall at LSK-styret må "renskes opp" og gå i seg selv, før de i det hele tatt bestemmer seg for å bygge ny stadion. Dersom et styre ikke engang klarer å stelle istand en velfungerende kø, eller å kjøpe inn riktige seter så lurer jeg på hvordan de skal klare å bygge en helt ny stadion som overgår dagens Åråsen.Kommentar
-
Min mening er i hvert fall at LSK-styret må "renskes opp" og gå i seg selv, før de i det hele tatt bestemmer seg for å bygge ny stadion. Dersom et styre ikke engang klarer å stelle istand en velfungerende kø, eller å kjøpe inn riktige seter så lurer jeg på hvordan de skal klare å bygge en helt ny stadion som overgår dagens Åråsen.
Jeg håper virkelig vi får en bra tomt og en ny stadion innen 7-10 år, og da ønsker jeg meg en bratt og stor syngetribune for KFL, uten oppdeling av tribunen i flere etasjer.
Men inntil det skjer så er det på tide at feltet vårt på Åråsen utvides fra neste år!Kommentar
-
Å bygge en stadion som tar mindre enn 30 000 i to etasjer er bare bull. Det håper jeg vi slipper.
En bratt kortside med plass til 4-5000 hadde vært gull.Kommentar
-
Men synes ikke at over 30.000 er riktig.
Tror vi brude legge oss på rundt 18-22.000, med ytbyggningsmuligheter.
Jeg vil ha noe lignende Viking Stadion, altså der alt er i en etasje.
Røkkeløkka/Start Stadion er også fin, men liker ikke to eteasjer.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
Kommentar