Jeg er helt enig i at feltet må utvides, men allikevel vil jeg tipse folk som synes det er VELDIG trangt om å prøve helt ytterst på felt a, inntil veggen. Der er det sjeldent helt fullt, og man ser bedre enn forventet. I tillegg trengs det flere syngende og hoppende der Men altså, feltet trenger utvidelse, og jeg tror nok at det er pressen som må flytte seg.
Utvidelse av Kanarifeltet
Collapse
X
-
-
På tide å se på økonomien og det praktiske i dette? NFF og UEFA ønsker All-seaters, dessuten; hvor mye kan man ta betalt for ett sete (2600) kontra ett sesongkort på feltet (fyll inn, anyone?)
Om det kanskje hadde vært fett med mye større felt er det lite sannsynlig er jeg redd...
Hva med ett nytt felt i andre enden av Notar? Dvs TO felt?
Kan løse mange utfordringer; få sesongkort der borte og oftest den "tomme" delen av stadion. Kan jo gi mange muligheter (og utfordringer) på synginga og tifo...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
klubben burfe bare prise seg lykkelige for at vi stadig vokser spør du meg!- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes ikke det er rimelig å sammenligne et sete med ett sesonkort. Det er jo plass til flere stående enn sittende. Mer 2:1 vil jeg anta.Kommentar
-
Jeg er helt enig i at feltet må utvides, men allikevel vil jeg tipse folk som synes det er VELDIG trangt om å prøve helt ytterst på felt a, inntil veggen. Der er det sjeldent helt fullt, og man ser bedre enn forventet. I tillegg trengs det flere syngende og hoppende der Men altså, feltet trenger utvidelse, og jeg tror nok at det er pressen som må flytte seg.Kommentar
-
Kommentar
-
Når UEFA vil ha All-seaters, så kan vel ikke klubben selge flere sesongkort til stående enn det er seter? Ergo ikke plass til flere stående enn sittende når det blir gjennomført? Men det er bare hvordan jeg har tolket det, kan hende noen andre her vet bedre?Kommentar
-
Kan hende du har rett, men det er da vitterlig plass til flere stående tilskuere på et fullsatt KFL-felt, enn det hadde vært med bare sitteplasser (til å sitte på) ?Kommentar
-
Det er det sikkert, men hvis det er slik jeg tror er ikke det en aktuell problemstilling. Uansett om det er plass til dobbelt så mange hvis man står kommer det ikke ti å bli det. Grunnet regelen om at man bare kan selge 1 plass per sete. Ergo blir det like mange om man sitter på setet sitt, eller står ved setet sitt. Fortsatt meg forbehold om at jeg har oppfattet det riktig.Kommentar
-
Hvis det er noen undergrupper som er villige til å stå der er det jo en veldig god start.
Jeg mener målet burde være om 2-3år at vi har feltet slik det er nå pluss at store deler av RB er også kfl.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Om man ikke ønsker å fjerne setene, kunne man istedet fjernet ryggen, de er jo stort sett tråkket istykker uansett. Kanskje det ville blitt bedre plass ved at noen stod på setene?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Hadde sikkert funka det, men jeg tviler på at det er i tråd med FIFA/UEFA/NFF (stryk det som ikke passer) reglementet...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Tror ikke KFL per i dag er sterke nok til å splittes i to felt, og mener et samla felt gir bedre stemning. Og hva er poenget med å dannet et ståfelt nærmest KFL? Skal man ha et felt på RB må det i så tilfelle være på midten for å få med folk og spre stemninga på tribunen - og det er det jeg regner med også er intensjonen. Et felt nærmest KFL blir bare en forlenga arm av Kanarifeltet og er bare ødeleggende, samtidig som det er null poeng. Kommunikasjonen, starting av sanger osv. svekkes og ditto med totalstemninga. Da er det bedre med et samla, høyrøsta KFL-felt enn to "halvveis" felt. En utvidelse av feltet er tiltrengt, men tror ikke vi er sterke nok til å splitte oss på to tribuner uten at det svekker helheten. Å få utvida i bredden på Notar hadde sådan vært fantastisk. Håper det ses på løsninger og det pushes for utvidelse for et "sprengt" KFL-felt, for forum løser ingenting.Kommentar
-
Enig i mye av det du sier, men at kommunikasjonen og sanstarting blir vanskeligere ved å ha feltet nærmest Kanarifeltet er bare tull. Det blir mye lettere enn når det er 50 meter mellom feltene. Jeg tror løsningen med et felt nærmest Kanarifeltet er bedre enn løsninga med et felt midt på.Kommentar
Kommentar