Klanen skal bruke tromme + hat vs. erting
Collapse
X
-
-
tromma skal ikke brukes til å få opp stemningen når den er for slapp. Det er ikke derfor vi har tromme. Brukes tromma på den måten vil det føre til dårligere og dårligere stemning og til slutt så er det bare tromma som høres.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Tromma brukes heller ikke til å få opp stemningen. Greia er at tromma går som den alltid gjør hele tiden, og når folk ikke gidder å engasjere seg så blir selvsagt trommelyden høyere. At det er enkelte som mener at trommeslageren da må slutte å tromme, istedenfor at resten av fansen trøkker til som man faktisk SKAL, syns jeg er merkelig.
En ting er Ålesund away f.eks, når vi er 40 mann. Da er det greit å kulen litt med tromma, men ikke på Åråsen når vi er 2500 stk. Da er det ingen andre enn seg selv å skylde på, at tromminga er høy...................Kommentar
-
Han sier poenget med å slå hardt på tromma er å få opp stemningen når den er for slapp.
Må gjerne dunke så hardt han vil for meg, men poenget mitt er at det vil føre til dårligere stemning hvis tromma blir brukt på denne måtensynging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Jeg følger bare ordre fra høyeste hold. Du må gjerne ta en prat med Tommy eller Tony hvis det er ting du er uenig med dem som forsangere i.Trommer er for bønderKommentar
-
HALLO!!! Jeg sa her: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...?t=7981&page=8
Her!!!!! http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...?t=7981&page=8
Det går bra vet jørnLast edited by Ballkunstneren; 04.06.2007, 09:58.Kommentar
-
HALLO!!! Jeg sa her: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...?t=7981&page=8
Her!!!!! http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...?t=7981&page=8Trommer er for bønderKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
klanen... tromme??! ha ha
Vel... Hvis klanen våger å gjøre det så veit VI hva vi har og gjørra ihvertfall!
trukke Enga har peiling på hverken takt eller tone, eller det og i det heletatt bruke en tromme! Jo flere vi blir på berget jo bedre og da skal vi atter èn gang klare å overdøve søpla fra Oslo's østkant!
Viva la FuglaKommentar
-
Klanen ØNSKER virkelig en tromme:
Re: Trommefaen! [message #61752 is a reply to message #61694 ]tir, 12 juni 2007 23:24 cossie3
By: RælingenBablefant
Sitat: Den tir, 12 juni 2007 16:28 skrev hagaseth:
> Jeg gir 10.000,- til den som klarer å banke høl i tromma til Kanari.
>
> Faen, kan ikke vi lage en kjempetromme til kampen på søndag, der det kommer ut lyden "Møøøøø - møøøøø" hver gang man slår på den...Kommentar
-
Ikke meningen å dra fram en så gammel tråd igjen, men jeg lurte på om det er slik at det ikke er noen engelske supportere til klubbene i de øverste divisjonene som bruker tromme?! hadde en diskusjon med en viffer her en dag og han mente at det var en grunn til at hverken noen av englands supporterene eller klanen brukte tromme..
(grunnen var at det ødela stemningen og trykket i stemmene til supporterene).
jeg flirte litt for meg selv over hvor like han syns engelske supportere og deres supportere er, før jeg argumenterte i mot, men måtte sette ett spørsmålstegn ved denne påstanden for jeg syns jeg så tydelig har hørt tromme på mang en kamp i engelsk leagua? Tar jeg helt feil?Kommentar
-
Både tifos, tromme og andre instrumenter er innført på en del engelske tribuner de siste åra. I tillegg ser man at flere og flere Ultrasgrupper dukker opp på øyriket.
Feks. Pompey-fansen lager herlig stemning ved hjelp av tromme.Kommentar
-
tromme har begynt å dukke opp på de fleste engelske arenaer nå.. veit at supporterne til wigan, newcastle, man.united osv osv bruker trommer, men om det er undergrupper eller ikke veit jeg ikke... men man hører det godt til tider hvis du ser en engelsk kamp på tv.."en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Newcastle?? Damn! Skal ikke kimse av en intertoto-kamp mot Lillestrøm og oppleve KFLStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Du gjorde en utmerket jobb med skoen og stolen der borte helt til vaktene ikke var helt enig i at det var kult! Tromma fikk vi vel ikke med oss inn og opp de 6493 trappetrinnene på St. James' Park?Kommentar
-
Tar jeg ikke helt feil, hører man tromme på Goodison også, charslton har jeg også hørt brukt et par ganger:PKommentar
-
Pompey har brukt tromme i noe sånt som 18 år (var hvertfall så lenge siden trommisen og tromma hadde gått glipp av en kamp leste jeg et sted) og Fratton Park er da også kjent som et av arenaene i England med best stemning.Ja til pause i pausen!Kommentar
Kommentar