Må si meg 100 % enig i dette innlegget. Det optimale etter min mening er at søpla overlever etter dommertabber i kvaliken år etter år. Vi husker vel alle Sandefjord- Søpla i kvaliken. Her ble det gode muligheter for mobbing av diverse blånisser i omgangskretsen. Det ER optimalt
Klanen skal bruke tromme + hat vs. erting
Collapse
X
-
-
Hva er det verste for VIF? Er det å komme bak LSK på tabellen eller er det å rykke ned? Klart jeg ønsker at VIF rykker ned!
Enig med Veiron at det beste hadde vært å se VIF forsvinne for alltid!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Tenk så gøy det hadde vært å se Enga spille bortekamp på Strømmen stadion.
Jeg hadde nytt hvert sekund enga hadde vært borte fra eliten. greit at man mister klassiske hatoppgjør, men noe må man da for pokker ofre.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Liverpool-ManU
Old Firm
LSK-Søpla
....+ +BølerkanarisKommentar
-
Kommentar
-
søpla if er laget jeg elsker å hate.. hatet hadde ikke blitt det samme hvis de hadde rykket ned for min del! da blir det en treningskamp og "muligens" 3. runde i cupen eller no.. hadde ikke det vært litt kjipt da? nei, la de surre rundt under midten på tabellen så vi banke dritten ut av de!"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Jeg stiller meg spørsmålet om hat er riktig ord hvis man håper at det skal gå brukbart eller ganske bra med noen.
Tror kanskje glasgow og andre har et erteforhold og ikke et hatforhold til dette andre laget?
Hvis de fleste tenker som glasgow så kanskje media bør vurdere å kalle kampene våre for "den store ertekampen" i stedet?Last edited by RoyVaadal; 24.05.2007, 16:20.RoyVaadal.Kommentar
-
Jeg stiller meg spørsmålet om hat er riktig ord hvis man håper at det skal gå brukbart eller ganske bra med noen.
Tror kanskje glasgow og andre har et erteforhold og ikke et hatforhold til dette andre laget?
Hvis de fleste tenker som glasgow så kanskje media bør vurdere å kalle kampene våre for "den store ertekampen" i stedet?"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
"Håper at Enga ikke rykker ned" - hva er det for noe tull? Liker ikke det laget, og håper de taper alt som er. Og gleden ved å se dem rykke ned er 100 ganger større enn gleden ved å møte dem i seriekamp.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Kommentar
-
BølerkanarisKommentar
-
syntes vi burde roe oss litt ned med dette enga-hatet og heller være litt overlegne og overse de. Husk at vi bare er hatobjekt nr 2 for søpla. De hater lyn myyyye mer. Vi må slå de på tabellen i år og ikke skryte av det. JEg tror det svir ennå mer!Kommentar
Kommentar