Klanen skal bruke tromme + hat vs. erting

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #41
    Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
    Husk at vi bare er hatobjekt nr 2 for søpla. De hater lyn myyyye mer.
    Har du virkelig gått på den propogandaen de forgjeves prøver seg på for å få til et hovedstadsderby, som de andre nordiske landene ikke ler av??

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #42
      SAEDBeger: Ikke for å være slem, men innlegget ditt må være et av de mest håpløse jeg har sett her på forumet. At en skamklubb som søpla i det hele tatt får lov til å eksistere, er en fornærmelse mot god smak, idrettskultur og fair play. Vi kan nøste klubbens - og klanens -skamfulle historie bakover for deg, til den dagen en gjeng med rike borgere startet klubben for at østkant-søpla skulle ha noe å samle seg om og ikke være til skjensel og bry for vanlige folk. Godt forsøk, men det blå/røde oppsopet har vært en hån mot idretten og ekte supportere i over en mannsalder. I moderne tid har de fått altfor mye medieoppmerksomhet, blitt ettergitt altfor mye penger, og blitt straffet altfor mildt for sine gjentatte regelbrudd, håpløse oppførsel og utallige usportslige hendelser på og utenfor banen. Dessverre er selvfølelsen og den manglende selvinnsikten usvekket hos avskummet så lenge de får bevege seg i flokk. Noen eksempler:

      Nylig anklaget de andre supportere for drapsforsøk for TREDJE gang fordi de ikke klarer å vedlikeholde ting de eier, og fordi småunger som kaster stein ser ut som pistolskyttere etter å ha inntatt reisebagen fra Plata. Det tåpelige forsøket på å sende dop til Mifsud etter at han senket dem i fjor er også noe normale mennesker aldri ville ha giddet. På tross av VIF-ledelsens heftige argumentasjon om at alle klubber har casualskultur, vet vi alle hvor avskummet stammer fra. At patologiske idioter fra VIF-miljøet oppsøker Lillestrøm for å banke opp normale LSK-supportere, burde få det til å gå opp et lys for deg. Spillerne er kriminelle ransmenn eller ender opp som det. Klubben blir holdt i live av en av de mest kyniske forretningsmenn i Oslo, som har risikert og spilt sjøfolks blod i Hormuzstredet for bl.a. å finansiere søpla. En person ingen normal klubb ville ønske å bli assosiert med. Klubbens fronting av arbeiderprofilen (hvor mange av disse folka er egentlig produktive? Går dette evt. opp i opp med trygdeutbetalingene?) og diverse mer eller mindre påkrevde anti-ditt- og anti-datt-saker er vel like troverdig som paven i burka. Jeg kan holde på slik noen hundre sider til, kan vanskelig finne noen god grunn til å ofre noe medynk på avskummet. Ville heller vært medlem i Outlaws enn i Klanen, førstnevnte har noe mer stil på kleskolleksjonen og får en del mer respekt i samfunnet.

      PS! Søpla ser ut til å legge mye vekt på at de blir hatet av oss, og prøver å snakke om storbymisunnelse etc. Da er det viktig å utdype med noen eksempler: Da jeg bodde på Sagene var det en leieboer i blokka som bare slapp søpleposene ut av vinduet. Dritten ble liggende ved inngangen, til skjensel for alle, og gjorde oss til narr for forbipasserende inntil noen orket å hive skitten for ham. Til slutt ble han vel taua etter å ha snubla litt med selvmedisineringen, og uvesenet forsvant. Slik er det å ha VIF i eliteserien: Vi har dritt på dørstokken vår i en bydel nær oss, synderen gir faen i å ordne opp i skammen (og casuals, bussdrapsbeskyldninger, Morten Berre m.m.) de påtvinger oss, og bare ved å få vif vekk fra eliten slipper vi å bli assosiert med søpla de strør rundt seg.
      Last edited by Torolf; 25.05.2007, 15:15. Begrunnelse: Skrivefeil

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #43
        Tommel opp-funksjonen tilbake! NÅ!

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #44
          Ett fantastisk oppgulp av edder og galle! Tommel-opp funksjonen tilbake nå!!!
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • gorken
            Administrator
            • May 2006
            • 1483

            #45
            Opprinnelig skrevet av Torolf
            Tommel opp-funksjonen tilbake! NÅ!
            I have this condition.

            Kommentar

            • Slakter Fjes
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 288

              #46
              En fantastisk beskrivelse av hvordan det er å virkelig hate idrettsforeningen!
              Jeg er henrykt over fremstillingen, og hvordan du evner å sette ord på følelser de fleste av oss sitter inne med.

              Tomler opp!
              "And I never thought this life was possible.
              You're the yellow bird that I've been waiting for."
              Bright Eyes - Poison Oak

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #47
                Bøyer meg i støvet. Dette var en 100% korrekt fremstilling av hva slags forhold man skal ha til klubben fra Etterstad. Tommel opp til deg.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Fugla- patriot83
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2005
                  • 1241

                  #48
                  Herregud, her sitter en vanlig gulsvart patriot, ferdig på jobben... Logger seg på Forumet og slumrer litt over noen få tråder.. og BANG, der treffer det han midt i trynet - en til de grader så genialt skrevet innlegg. Kan jo ikke annet enn å trekke frem gliset her jeg sitter. God start på helga!

                  For alltid Åråsen. Alltid fugla. Alltid LSK!

                  God helg!
                  -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                  Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                  En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                  Kommentar

                  • koppen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 456

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                    Du later som du hater dem. Det kan du godt gjøre. Men du lurer ikke meg.
                    du svarer ikke på om du ikke syntes lsk-vif er årets høydepunkt?! og hva er grunnlaget ditt for å si at vi som ønsker å se lsk knuse enga 2 ganger i året ikke hater de? virker som du ikke vil skjønne hva jeg mener..
                    "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                    Kommentar

                    • glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1252

                      #50
                      Mye morsom lesing her. Ser at dette engasjerer. Kanskje det er forskjell på og hate og " erte " som noen sier. Eller har det noe med hvor voksen man er.
                      Noen sier de aldrig ville sette sine bein innenfor Vålerenga Kirke f.eks. Hva om noen du kjenner skal gifte seg der. Blir man hjemme da eller. Umodent spør du meg.
                      Hver gang LSK spiller mot VIF på Ullevåll så møtes vi en gjeng på Scotsmann for noen øl. Fire år på rad nå. I fjor var vi ca 6-7 fra Lsk og 4-5 fra VIF.
                      Sånn burde det være. Diskutere og drikke. Men på kampen Hater jeg kanen og Enga...
                      Flere av bardomsvennene holder med VIF.
                      Etter kampen legger vi "voksne" hatet bort og drikker kaffe med arb. Kollegaer uansett hvilket lag de holder med.
                      Syntes det er endel trangsynte folk her inne.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                        Syntes det er endel trangsynte folk her inne.
                        Vi er ikke trangsynte, vi er stolte av klubben våres!

                        Engafolk er og forblir uspiselige og bør behandles som en smittsom sykdom.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • koppen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 456

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          Vi er ikke trangsynte, vi er stolte av klubben våres!

                          Engafolk er og forblir uspiselige og bør behandles som en smittsom sykdom.
                          så vi som er litt "åpnere" eller hva faen jeg skal kalle det er ikke stolte av klubben vår? hvorfor ikke bruke mer energi på å elske fugla enn å hate enga??
                          "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av glasgow
                            Syntes det er endel trangsynte folk her inne.
                            Helt enig! Her gjelder det å få opp øya!

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av xeR
                              Vi er ikke trangsynte, vi er stolte av klubben våres!

                              Engafolk er og forblir uspiselige og bør behandles som en smittsom sykdom.
                              Ja da. Da er det vel jeg som tar feil da.
                              Hvor stolt du er av klubben har vel ikke noe med hvor stort hatet til Enga/klanen er.
                              Nok en gang et trangsynt innlegg.

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av glasgow
                                Ja da. Da er det vel jeg som tar feil da.
                                Hvor stolt du er av klubben har vel ikke noe med hvor stort hatet til Enga/klanen er.
                                Nok en gang et trangsynt innlegg.

                                Du bølla... Jeg har ikke sagt at du ikke er stolt av klubben din. Jeg tviler ikke på at du er stolt heller. Men folk sine følelser er forskjellige.

                                Jeg hater enga og jeg vil med glede ønske dem god tur ned i 7. divisjon...
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1252

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Du bølla... Jeg har ikke sagt at du ikke er stolt av klubben din. Jeg tviler ikke på at du er stolt heller. Men folk sine følelser er forskjellige.

                                  Jeg hater enga og jeg vil med glede ønske dem god tur ned i 7. divisjon...
                                  Du hater vel Vålerenga Kirke også da Einstein...

                                  Kommentar

                                  • Kølla Riisa
                                    Seniormedlem
                                    • Jun 2004
                                    • 1021

                                    #57
                                    At du kaller folk som ikke vil sitte ned og drikke kaffe med enga supportere etter kamp trangsynte er i mine øyne månedens forumsprestasjon!

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                                      Du hater vel Vålerenga Kirke også da Einstein...
                                      Jeg forakter alt som har med den verkebyllen av en fotballklubb å gjøre. Om det så er kirke, spillere, supportere, brød, stadionsnakk, joggebukser, prester eller klistremerker bakpå en avisbudbil..

                                      Forøverig vil jeg takke for sammenligningen med Einstein. Da har du iallefall forstått noe.. At jeg er smart
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                                        At du kaller folk som ikke vil sitte ned og drikke kaffe med enga supportere etter kamp trangsynte er i mine øyne månedens forumsprestasjon!
                                        Det skal faktisk mye til for at jeg hadde satt meg ned å tatt en kaffe med klansaper etter LSK-Enga.. Etter kamp bør man være sammen med egne supportere og ikke i sengs med fienden..
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1252

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                                          At du kaller folk som ikke vil sitte ned og drikke kaffe med enga supportere etter kamp trangsynte er i mine øyne månedens forumsprestasjon!
                                          Bra du fikk med en brøkdel av poenget mitt da. Det er jo en start....

                                          Kommentar

                                          Working...