synes det er litt kjedelig ved innmarsjen hvor alle bare står rolig med skjerfa over hodet, eller vaier med flagga. Hva hvis vi gjorde dette, men i tillegg hoppet samtidig. Ville blitt litt mere liv og røre da, og sett mye kulere ut. Hva sier dere til det?
hopping ved innmarsjen
Collapse
X
-
Nå som det spilles "Welcome to the jungle" over anlegget når spillerne kommer ut, syntes jeg det tar mer av.
For hver hjemmekamp nå så er det bare flere som vifter med skjerfene sine, og hopper i takt etter musikken.
Tror ikke det trengs å debatteres her på forumet for at det skal bli en realitet, det blir sakte men sikkert nå fremover bare mer og mer liv og rør på tribunen når spillerne kommer inn.Kommentar
-
Er du fjern? På de 2 guns n' roses konsertene jeg var på ifjor sommer så har jeg aldri opplevd makan. Folk hoppet som om det gjaldt melleom liv eller død!! Mer sinnsyk hopping har jeg aldri opplevd og tviler på at jeg kommer til å oppleve! Makan til takeoff og opplevelse skal du leite lenge etter!! Jeg fikk nesten klump i halsen.
Sant skal sies at dette også er "innmarsjen" til GnR.Kommentar
-
Synes litt mer tifo hadde vært fint jeg.. har vært dårlig med det i det siste egentlig.. syns kanskje egentlig det hadde vært litt kult jeg vettu.. eller?Kommentar
-
Det er nok ikke fordi tifogruppa ikke synes det er kult at det ikke har vært flere tifoer i år.......... Men det kommer mere utover sesongen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Enig. Hva med å få med RB-tribunen også? Jeg ønsker å se Kanarifeltet og RB eksplodere i en kaostifo. Organisering og konstant kjefting på de som kaster før kampstart ordnes med megafoner.Kommentar
-
Tifo gruppen har ikke ressurser til å bekle både feltet og rb med kasteruller slik som ståa er nå.
Kan vel legge til en liten oppfordring nå som vi snakker om dette, det er veldig, veldig viktig at dere gir penger til TIFO når det er innsamlinger- eller ved andre måter. Det er vi som er medlemmer i Kanari-Fansen som skal bidra med midler til å lage tifoer og hvor store midler vi har er forskjellen på himmel og helvete med tanke på tifo.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Hva med å selge kasteruller ved inngangen? Hvor mye koster det pr stykk?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar