Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vanvittig bra synging av folket på stadion. Når får vi sikkert bra hjelp av mikrofonplasseringen men vi hører ikke brann bortsett fra når de drar den der brann, brann, heia brann.
KFL gjorde en hederlig innsats i solsteika på Brann stadion. Var nok en del urutinerte som ennå ikke har skjønt poenget med å unngå dehydrering...
Masse ros til forsangerne! Veldig god variasjon på sangene. Synes vi fikk vist fram bredden.
Makstrykket fra hjemmepublikum på Brann stadion er fortsatt imponerende, men det er så tydelig at det ikke er fansen der som setter standard. Dermed fikk vi rikelig med stille perioder til å synge for våre menn!
For oss som tok nattoget fortsatte den gode stemninga til langt på natt. Ingen kan vel feire et tap som Kanari-Fansen! Høylytt synging og hopping i kafé-vogna.
Etter tre runder med "later som vi scorer mål" hadde vi psykisk vinni matchen, til glede for oss sjøl og - rett og slett imponerte - Brann-fans.
Endelig på forumet igjen. Overnatta på Voss hos familien til samboeren. Angra nesten litt på det; stemningen på toget var fantastisk i det jeg gikk av, men følte jeg måtte støtte opp om min nevø som er neste generasjon kanaris og hilse på "slekta".
På stadion var det veldig bra, bortsett fra en liten perioden i andre omgang da det var litt stille. Brannfansen er lett å ta, siden de ikke holder ut så lenge av gangen.
Eneste som ikke fungerte så bra, syntes jeg var "Forza fugla, inn med kula". Den ble påbegynt for tidlig, og med en småjoggende Shane på vei for å ta corner`n, var sangen ofte død ut når dødballen skulle tas.
hvis du tror at brann fansen er imponert over dere må du være den mest god-troende personen noensinne!. alt vi hørte på feltet var den jævla trommen deres som har satt seg i hovve ennå. hvis dere kaller god tribunekultur og stå å hamre på en tromme i 90 minutter, hoppe litt opp å ned å kakkle som noen jævla kanarifugler så værsegod. vi ler no av dere
hvis du tror at brann fansen er imponert over dere må du være den mest god-troende personen noensinne!. alt vi hørte på feltet var den jævla trommen deres som har satt seg i hovve ennå. hvis dere kaller god tribunekultur og stå å hamre på en tromme i 90 minutter, hoppe litt opp å ned å kakkle som noen jævla kanarifugler så værsegod. vi ler no av dere
Resten av Norge ler av dere Ingen av dere har en eneste anelse av hva tribunekultur er fornoe
Det heter HODET, IKKE hovve! Lær deg å snakke før du åpner kjeften'a!
Vi kakler kanskje, men dere syter og klager verre enn verst!
Det heter HODET, IKKE hovve! Lær deg å snakke før du åpner kjeften'a!
Vi kakler kanskje, men dere syter og klager verre enn verst!
Folk må få snakke/skrive som de vil. Jeg personlig sier/skriver hue.
Jeg sier bare: "Hva skjer me' at 500 kanaris høres bedre enn 3 nestenfulle sider med Brannfans??"
Utrolig bra av de som tok turen oppover - og jeg imponeres stadig av synginga når vi ligger under - fantastisk!!
Har en kollega som er Enga supporter, og han klarer ikke annet enn å gi oss skryt av uavbrutt synging, selv når Fugla ligger under. Selvom han/de også "hater tromma":twisted::twisted: Intet kan glede meg mer
Kult! På tide å vokse opp?
Voldsomt engasjement fra skarrefolket her. Tydlig at det svei å bli syngi ut på hjemmebane.
Kommentar