Årets første utfordring på hjemmebane. Skal vi vinne her må vi skjerpe oss fra de siste kampene og få igjen den gode stemningen som det var under kampen mot Lyn
Stemningstråd LSK-Enga
Collapse
X
-
-
Noen som kan si noe om tifoen som kommer på søndag?
Drit viktig at alle gir ALT FOR FUGLA på søndag, som vi alltid skal. Denne kampen er vår, både på og utenfor banen! Vi må virkelig stå sammen uansett hva som skjer utpå banen!Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
Klarer nesten ikke å vente til matchen, sikker på at vi synger ut møkka og lsk spiller samba ut på bannen. Mitt tips er 3-1 til LSK. 10-0 på tribunen. Livet kan ikke bli bedre!
Kippe og OO som må sone mot enga?VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Nå må alle gi alt på søndag. Håper vi får med hele RB på hopping.
-reis opp hvis du er Lillestrøm - reis opp hvis du er Lillestrøm
alleh alleh, alleh alleh bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm.
Dette kommer til å bli kanonstemningsynging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
En tifo skal ikke være offentilig gjort før en match, og hvertfall ikke på et forum.Kommentar
-
Kommentar
-
Dette her er årets match alle sammen.. Matchen hvor vi møter plata.. Matchen hvor by møter traktor og jå.. kampen hvor vi måler krefter med norges største, men mest stillestående gruppe..
Årets happening.. Jeg skal synge til jeg blir hes, hoppe til jeg får asma.. Dette skal bli årets happening, årets match..
Ser frem til denne matchen hvert år.. Det håper jeg dere gjør å!! FY SOM JEG GLEDER MEG!!!Kommentar
-
Håper det blir sunget med trøkk for Shane i kveld, han fortjener å vite hvor mye vi setter pris på han etter et stort kjøp på hans posisjon! Gleder meg til kamp ja, men leit å ikke få statt på kanarifeltet å føle og delta i stemning derfra. Sittplass på felt I blir neppe det samme!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
Må nok skuffe deg, satt på felt P på SS-tribunen, rett ovenfor kanarifansen. Og jeg kan bekrefte fra mitt ståpunkt att kkklanen mer høylytte enn Kanarifansen.Kommentar
-
Vi får vel være såpass ærlige mot oss selv og inrømme at vi ble "eid" på tribunen i kveld.."Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
Kommentar