Stemningstråd LSK-Enga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Christa
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 326

    #21
    Eid var et pent ord...
    Vi ble rett og slett pissa på..

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #22
      Opprinnelig skrevet av Dinho88
      Kommentarer rundt tifo kommer ETTER den er gjennomført.
      Jeg er bare nysgjerrig, men hva var budsjettet på tifoen i dag? Bør ikke være dyr...
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • scages
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1292

        #23
        Fy så tamt.

        Stod nede på A feltet. Stod masse folk der som ikke sang med på en eneste låt i hele kampen, etter hva jeg registrerte. Mer opptatt av røyk og mobil.

        Hva gjør sånne folk på kanari-feltet??
        Er redd vi ble syngi ut av en gjeng med tapere, det er flaut, og grunnen er disse gratispassasjerene som ikke vil bidra.

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #24
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Jeg er bare nysgjerrig, men hva var budsjettet på tifoen i dag? Bør ikke være dyr...
          Muligens den billigste tifoen i KFLs historie, ca. 4000 kr. Sånn blir det når folk prioriterer å male en jævla murvegg. Synd, men sant.

          Når det gjelder stemninga så er det bare å innse at vi ble pissa i trynet av Klanen. Ikke fordi de var bra, men fordi vi var skandaledårlig. I likhet med spellera ute på banen.

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            #25
            Idag var det flaut dårlig.. Rett og slett flaut. Eneste dårligere siste åra må var kampen mot Cuba i fjor sommer. Hva har skjedd egentlig? Hvorfor har vi blitt så tamme? Nekter å tro at det er så mange "turister" på feltet. Er det mange som har gått fra å synge for full hals til å nynne eller holde kjeft?

            Kanskje vi har godt av å komme se på oss selv som underlegne igjen. Vi er nødt til å trøkke fremover. Det trenger laget tydeligvis..
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • Tobben
              Jeg elsker å kjøre trikk
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2005
              • 1666

              #26
              Jeg klarer ikke sette ord på mine følelser. Jeg er SKIKKELIG skuffa og forbanna. Vi ble umenneskelig PISSA på fordi folk ikke klarer og åpne kjeften sin å synge, men heller stå og sutre og klage!

              Hva er det som skjer egentlig? Når jeg så meg rundt på feltet stod folk bare med armene i kors å så ut til å gi total beng i å synge. Er det sånn vi vil ha det? Jeg bare lurer, for dette var ut i det uendelige dårligste stemning man kan oppdrive. Var faktisk under landskamp nivå! Og det sier allt!

              Fy **** jeg er skuffa og forbanna!!

              Kommentar

              • Ranakanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 488

                #27
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Muligens den billigste tifoen i KFLs historie, ca. 4000 kr. Sånn blir det når folk prioriterer å male en jævla murvegg. Synd, men sant.

                Når det gjelder stemninga så er det bare å innse at vi ble pissa i trynet av Klanen. Ikke fordi de var bra, men fordi vi var skandaledårlig. I likhet med spellera ute på banen.
                Nå vet jeg ikke hva du vil fram til her, men sånn som jeg forstår det så synes du att dem som malte veggen kastet bort tid og penger. Håper du kan utdype det der litt sånn att det ikke blir noen misforståelser.

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #28
                  Vi har hatt noen jævla bra bortematcher i år, men hjemme har det vært latterlig dårlig. Sanga er omtrent de samma som i fjor, tromma er den samma, organiseringa av tribunen er nesten helt lik osv. Finner ikke noen annen forklaring enn at dette går på den enkelte supporters innstilling. Vi tror rett og slett at vi er så jævla bra og at detta skal gå av seg sjøl. DET GJØR DET FAEN IKKE! Alle LSK-supportere må gå i seg sjøl og begynne å ta fram alt de har under matchene. Det er det eneste som hjelper.

                  Kommentar

                  • Campless
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 772

                    #29
                    Stemninga var dårlig ja.
                    Hvorfor gidder vi å ta den sittegreia som vi bruker 2 min på å få alle ned på, så blir det noen sekunders synging før den er ferdig? Og når det er så fullt på feltet også da..
                    -
                    Øverst på felt B har det vært ellendig med synging de to gangene jeg har vært der.

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                      Nå vet jeg ikke hva du vil fram til her, men sånn som jeg forstår det så synes du att dem som malte veggen kastet bort tid og penger. Håper du kan utdype det der litt sånn att det ikke blir noen misforståelser.
                      De som har malt veggen har ikke kastet bort tid og penger, men de har definitivt feilprioritert slik jeg ser det. Tifo mot Vålerenga er 100 ganger viktigere enn en jævla murvegg man kunne malt når som helst.

                      Uendelig flaut å levere noe slikt når folk stadig vekk gir penger til tifo-gruppa.

                      Kommentar

                      • Thomas P
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Aug 2005
                        • 59

                        #31
                        Synes ikke alternativet med ståfelt på rb fungerte godt. Det var dårlig innsats og koordinasjonen med de andre gikk ikke bra. Man bør heller utvide feltet på langsiden. Bar preg av for mange som sjelden går på kamp og aldri synger.

                        Kommentar

                        • Ranakanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 488

                          #32
                          Synes det er flaut att folk legger skylda på de få som jobbet hardt med å lage denne meget flotte veggen for att vi ikke hadde ordentlig tifo mot vif. Da for folk heller trå til selv og gjøre en innsatts istedenfor å klage på dem.

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2936

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            De som har malt veggen har ikke kastet bort tid og penger, men de har definitivt feilprioritert slik jeg ser det. Tifo mot Vålerenga er 100 ganger viktigere enn en jævla murvegg man kunne malt når som helst.

                            Uendelig flaut å levere noe slikt når folk stadig vekk gir penger til tifo-gruppa.
                            murveggen blir ødelagt av tagging fra vålerenga fans uansett, så hvorfor bruke så mye penger på det?
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                              Synes det er flaut att folk legger skylda på de få som jobbet hardt med å lage denne meget flotte veggen for att vi ikke hadde ordentlig tifo mot vif. Da for folk heller trå til selv og gjøre en innsatts istedenfor å klage på dem.
                              Hva i helvete tror du er oppgaven til en tifo-gruppa? Male murvegger eller lage tifo til en av historiens største Åråsen-kamper?

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #35
                                Og er det ikke du som sitter på match, men klager på stemninga? "Gjør en innsats istedenfor å klage", løk.

                                Kommentar

                                • tHuLu
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 730

                                  #36
                                  vi sang og vi sang og vi sang.... så enkelt er det... om enga sang mer eller ikke, vet ikke jeg, men vi sang hvertfall...
                                  For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                                  Kommentar

                                  • Ranakanaris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 488

                                    #37
                                    For håpe att ikke noen av dem i Tifo-gruppa dropper å jobbe i tifo-gruppa på grunn av dette. Dem gjør jobben gratis og på frivelig basis og er ikke bundet opp mot noen arbeidskontrakt, så jeg håper du Lars stiller opp hvis nå flere av dem i tifo-gruppa trekker seg.

                                    Kommentar

                                    • Tobben
                                      Jeg elsker å kjøre trikk
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2005
                                      • 1666

                                      #38
                                      Akkuratt nå driter jeg hardt i både tifo og vegg!!

                                      Jeg vil heller at vi skal finne på en lur løsning på den voldsomme eksplosjonen av ikke syngende turister på feltet! Og den latterlige "utvidelsen" av feltet!

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                        For håpe att ikke noen av dem i Tifo-gruppa dropper å jobbe i tifo-gruppa på grunn av dette. Dem gjør jobben gratis og på frivelig basis og er ikke bundet opp mot noen arbeidskontrakt, så jeg håper du Lars stiller opp hvis nå flere av dem i tifo-gruppa trekker seg.
                                        Prøv å finn et jævla menneske som har gjort mer tifo-arbeid for KFL enn meg de siste 2-3 åra. Lykke til. Hvis du klarer det er du jævla god.

                                        Jeg var selvsagt delaktig i denne tifoen også, og er i min fulle rett til å kritisere hva det måtte være.

                                        Kommentar

                                        • Ranakanaris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 488

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Lars
                                          Og er det ikke du som sitter på match, men klager på stemninga? "Gjør en innsats istedenfor å klage", løk.
                                          HÆ!!!! Hvor har jeg klaget på stemninga?? Har alltid synes KFL gjør en kjempejobb på tribunen. Så finn fram det innlegget jeg har klaget på stemninga på tribunen. Hvis ikke du finner det så synes jeg att du skal be om unnskyldning.

                                          Kommentar

                                          Working...