Stemningstråd LSK-Enga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #41
    Unnskyld, jeg har aldri vært så lei meg i hele mitt liv.

    Kommentar

    • F.s
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jan 2006
      • 128

      #42
      Ikke morro å være på åråsen når så få folk synger på et stappfullt felt. Og liker ikke lange pauser mellom sangene. Mener vi burde synge konstant.

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #43
        I dag var faen meg 95% av feltet totalt søppel. Skandaløst at folk ikke kommer til VIF-match med en helvetes innstilling om å knuse klanen. Virker som om folk forventer at det skal komme en elektrisk stemning av seg selv, mens de bare kan henge seg på når stemninga allerede er god. Faen meg griseræva at selv når Nordlie før matchen, og gutta før andre omgang kommer foran oss og maner opp til kamp, viser tydelig at de trenger vår støtte, så står vi der som noen jævla stumme nek med arma i kors og forventer at vi skal bli begeistret av banespillet og av sidemann. I dag ble vi regelrett pissa på av klanen, det tok evigheter å dra i gang sanger. RB-feltet ga tydelig ikke noe ekstra trøkk. Om de sang var vanskelig for oss å vurdere, men jeg antar de var like sugne som kanarifeltet.

        Jævlig pinlig å være kanarimedlem idag, helvetes drittinnsats fra oss alle. Må kunne klare å prestere fordi om banespillet går dårlig. I dag var vi omtrent like medgangssupportere som Brann-fansen. Denne matchen var hvert fall en vekker til alle som selvutnevner oss som norges beste fans, i dag var vi krisedårlig. Og det kommer vi til å fortsette å være om folk i framtiden kommer og forventer at stemningene skal komme av seg selv.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

          #44
          Stemninga var faen meg bedre timen før kamp en hele kampen.Jævlig bra.
          Fotograf Kreativ Kanaris

          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

          Kommentar

          • 307
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 358

            #45
            Det er vel ikke det at folk ikke gidder, Men noen ganger blir man så skuffa over det spillerene presterer at man ikke føler for å synge. Men jeg blir også skuffet over ufc som står og synger at dem hater Enga, Det er greit det, men dem driter jo fulstendig idet. De bare klapper tilbake. Det er vel ikke Enga sin skyld at Lillestrøm og Kanari Fansen var ræva.
            Jeg er drit skuffa sjøl. Men jeg driter meg ikke ut fordet.

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #46
              Ja, helt håpløst av UFC å synge at dem hater Enga. Kan ikke skjønne hvorfor dem sang det. Og det var jo ingen andre som sang at dem hater Enga. Resten av Feltet sang andre sanger, mens UFC sto og tøffa seg med hatsanger mot Enga.

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                #47
                I fare for å bli halshugget, jeg må bare si at jeg begynner å få vondt i hodet av den konstante dæljinga på tromma!
                Hva med å finne frem noen av de gode, gamle sangene våre?? Og synge mer sanger til spillera. Greit med trommesanger, men ikke BARE trommesanger!
                Etter 90 min med drittfotball og dæljing på tromme var det befriende å forlate Åråsen.
                Jeg har selv forsvart tromma tidligere, men måtehold er et stikkord som passer bra i de fleste sammenhenger.


                Til slutt...vi skal hevne oss over VIF på banen, og Klanen på tribunen i returkampen!

                Kommentar

                • 307
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2007
                  • 358

                  #48
                  Jeg mente ikke under kampen, men etter kampen. Jeg syns det virket jævlig dumt der og da. Det hadde liksom ingen hensikt. Hva skulle man oppnå med det.

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av 307
                    Jeg mente ikke under kampen, men etter kampen. Jeg syns det virket jævlig dumt der og da. Det hadde liksom ingen hensikt. Hva skulle man oppnå med det.
                    Få ut ørlite frustrasjon, kanskje?

                    Kommentar

                    • Tobben
                      Jeg elsker å kjøre trikk
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2005
                      • 1666

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av 307
                      Jeg mente ikke under kampen, men etter kampen. Jeg syns det virket jævlig dumt der og da. Det hadde liksom ingen hensikt. Hva skulle man oppnå med det.
                      Vi ble pissa på for faen! Rart at vi synger at vi hater enga? Unnskyld at jeg sier det, men hva faen trur du egentlig?

                      Kommentar

                      • chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

                        #51
                        Fy inni helvete for en trist dag på tribunen.

                        1) Kan ikke de jævla turistene komme seg vekk? Jeg hadde en familie ved siden av meg som nettopp hadde blit fuglafan. Jævla fint det, men å sitte og glane på feltet gjør meg forbanna. Sto en gjøk foran meg også, med drakt og det hele, men åpna ikke kjeften under hele kampen.

                        2) Å ha et eget felt på RB funker ikke. De dyktige guttene og jentene hører hjemme på KFL-feltet. Vi er ikke mange nok, og ikke dyktige nok til slik sløsing med ressursene.

                        3) Kontrollen ved inngangen var en pinlig affære. To politimenn skulle ta kroppsvisitasjone.....:???:

                        4) Hva i all verden er poenget med å slippe ut søplafansen samtidig med oss? Kommer til undergangen ut av stadion og der er det fullt av søppel. Her bruker man tid og penger på å ødelegge for de snille guttene i UFC, så presterer man et sikkerhetsopplegg fra 1954 der selv den største pasisfist får trang til å slå.

                        5) Hvorfor er det ikke vakter på tribunen som kan pushe folk innover på tribunen? Det behøver ikke være forsangerne som tar en slik jobb?
                        Bølerkanaris

                        Kommentar

                        • Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                          Fy inni helvete for en trist dag på tribunen.

                          1) Kan ikke de jævla turistene komme seg vekk? Jeg hadde en familie ved siden av meg som nettopp hadde blit fuglafan. Jævla fint det, men å sitte og glane på feltet gjør meg forbanna. Sto en gjøk foran meg også, med drakt og det hele, men åpna ikke kjeften under hele kampen.

                          2) Å ha et eget felt på RB funker ikke. De dyktige guttene og jentene hører hjemme på KFL-feltet. Vi er ikke mange nok, og ikke dyktige nok til slik sløsing med ressursene.

                          3) Kontrollen ved inngangen var en pinlig affære. To politimenn skulle ta kroppsvisitasjone.....:???:

                          4) Hva i all verden er poenget med å slippe ut søplafansen samtidig med oss? Kommer til undergangen ut av stadion og der er det fullt av søppel. Her bruker man tid og penger på å ødelegge for de snille guttene i UFC, så presterer man et sikkerhetsopplegg fra 1954 der selv den største pasisfist får trang til å slå.

                          5) Hvorfor er det ikke vakter på tribunen som kan pushe folk innover på tribunen? Det behøver ikke være forsangerne som tar en slik jobb?
                          Og på Kanari-feltet på RB klarer vaktene å la to stykker i enga-drakter stå en hel omgang før de viser dem bort.

                          Kommentar

                          • Mr.Lee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2006
                            • 736

                            #53
                            Jeg er faen meg så piss lei alle fjortissjentene med platinablondt hår og veske under armen som er mer opptatt av å ringe venninner for å snakke om hvem som sugde hvem i helga isteden for å synge.

                            Blir så jævla frustrert, dem kan henge et annetsted for å snakke i telefon når dem åpenbart ikke bryr seg et sekund om kampen.

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Serbern
                              Og på Kanari-feltet på RB klarer vaktene å la to stykker i enga-drakter stå en hel omgang før de viser dem bort.
                              Det er ikke til å feie under teppet at Lillestrøm Sportsklubb har Norges i særklasse dårligste sikkerhetsopplegg på alle mulige måter. Nytt denne helgen var blant annet at man kunne spasere inn på Åråsen uten noen form for sjekk en og en halv time før kampen. Herlig!

                              For å følge opp banneret i Bergen:

                              Total inkompetanse har et navn - LSK sikkerhet

                              Kommentar

                              • Kloachim
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2005
                                • 207

                                #55
                                Skal ikke utdype meg så veldig om stemninga på tribunen, så den kun på tv (sitter fast i militæret) men hørte nesten ikke KFL, ikke så mye av klanen heller men mer av dem!

                                Hva skjedde med stemninga i Bergen og stemminga i dag? vi klarte å synge ut hele fuckings brann stadion, men hjemme mot enga går det til hælvete!
                                Blir dumt å skylde på at det er mange turister på feltet som ikke synger, de som sang i bergen var vel på denne kampen også? På store kamper er det mange turister som ikke synger uansett, de blir vi ikke kvitt!

                                Som nevnt over, så hjelper det lite for gutta at vi synger hatsanger mot enga enn sanger for laget eller spiller sanger, prøve å støtte gutta når dem trenger det! Leder vi blir selvfølgelig stemninga bedre og da trenger ikke gutta "den støtta" som når dem ligger under med 1 mål og kan utligne!
                                I wouldn`t kill you if you bit my head of!

                                Kommentar

                                • chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Kloachim
                                  Hva skjedde med stemninga i Bergen og stemminga i dag? vi klarte å synge ut hele fuckings brann stadion, men hjemme mot enga går det til hælvete!
                                  Blir dumt å skylde på at det er mange turister på feltet som ikke synger, de som sang i bergen var vel på denne kampen også? På store kamper er det mange turister som ikke synger uansett, de blir vi ikke kvitt!
                                  Hva tror du a? Klart det betyr noe når du har en gjeng gjøknisser rundt deg som knapt nok tørr å klappe. I Bergen var vi 400 dedikerte fugler som som sang, og jeg hadde folk foran, bak, til venstre og høyre som SANG sammen med meg. Nå var alle disse kamuflert av familier som sikkert hadde kjøpt feil billett...
                                  Bølerkanaris

                                  Kommentar

                                  • Christa
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 326

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
                                    Jeg er faen meg så piss lei alle fjortissjentene med platinablondt hår og veske under armen som er mer opptatt av å ringe venninner for å snakke om hvem som sugde hvem i helga isteden for å synge.

                                    Blir så jævla frustrert, dem kan henge et annetsted for å snakke i telefon når dem åpenbart ikke bryr seg et sekund om kampen.

                                    Kunne ikke vært mer enig i dette.. Og hvorfor skal det være så jævla populært å stå midt på felt B (rundt Tommy) Og ikke åpne kjeften EN jævla gang.. Blir utrolig provosert av turister på feltet... Selv er jeg totalt stemmeløs nå.. :twisted:

                                    Kommentar

                                    • e.d
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 688

                                      #58
                                      synes det er latterlig det sikkerhetshysteri som er på norske fotballbaner. Det er befriende å komme til Åråsen. Når var det egentlig sist det skjedde noe på Åråsen som truet tilskuernes sikkerhet? Never. Men det er klart- Det kan jo skje et eller annet en eller annen gang i løpet av de neste 100 år.
                                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                      Kommentar

                                      • Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av e.d
                                        synes det er latterlig det sikkerhetshysteri som er på norske fotballbaner. Det er befriende å komme til Åråsen. Når var det egentlig sist det skjedde noe på Åråsen som truet tilskuernes sikkerhet? Never. Men det er klart- Det kan jo skje et eller annet en eller annen gang i løpet av de neste 100 år.
                                        Latterlig eller ikke, du lar ikke folk i engadrakt stå i ett kanarifelt, såpass burde du osgå skjønne.

                                        Kommentar

                                        • Kloachim
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Oct 2005
                                          • 207

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                                          Hva tror du a? Klart det betyr noe når du har en gjeng gjøknisser rundt deg som knapt nok tørr å klappe. I Bergen var vi 400 dedikerte fugler som som sang, og jeg hadde folk foran, bak, til venstre og høyre som SANG sammen med meg. Nå var alle disse kamuflert av familier som sikkert hadde kjøpt feil billett...
                                          Så du tørr ikke syge og klappe vis de rundt deg ikke gjør det?
                                          I wouldn`t kill you if you bit my head of!

                                          Kommentar

                                          Working...