Stemningstråd LSK-Enga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    #61
    Opprinnelig skrevet av Kloachim
    Så du tørr ikke syge og klappe vis de rundt deg ikke gjør det?
    Jo visst gjør jeg det. Men det sier seg selv at når de fire hundre som sang så godt i Bergen, nå står spredt med en gjeng stumme supportere rundt seg, blir ikke trøkket det samme.
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #62
      Opprinnelig skrevet av Kloachim
      Så du tørr ikke syge og klappe vis de rundt deg ikke gjør det?
      Gi nå faen i den tilbakestående drittkveruleringa der da. Såklart har det en negativ effekt på egen sangprestasjon at det står 100 klovner rundt deg og spiser popcorn. Står det 100 gærninger med max mentalitet rundt deg har det motsatt virkning, det løfter din egen tribuneprestasjon. Ikke spill dum og kom med latterlige kveruleringer i en tråd der alle er lei nok fra før av.

      Kommentar

      • Kloachim
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2005
        • 207

        #63
        Opprinnelig skrevet av chrissp
        Jo visst gjør jeg det. Men det sier seg selv at når de fire hundre som sang så godt i Bergen, nå står spredt med en gjeng stumme supportere rundt seg, blir ikke trøkket det samme.
        Trøkket blir ikke det samme nei, men seriestarten mot fr. stad var stemninga konge! hva skjedde i dag?
        Kan vel si at folk rett og slett ikke gadd?
        I wouldn`t kill you if you bit my head of!

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #64
          Opprinnelig skrevet av Kloachim
          Trøkket blir ikke det samme nei, men seriestarten mot fr. stad var stemninga konge! hva skjedde i dag?
          Kan vel si at folk rett og slett ikke gadd?
          Var stemninga i seriestarten konge? Du burde seriøst legge deg snart, du kommer med vanvittig mye piss.

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            #65
            Stemninga i dag var DÅRLIG. Det var rett og slett trist å høre på, og vi kan ikke bare skylde på at "det blir fort sånn når man ligger under mot vif så tidlig i kampen".

            Jeg har sett tendensen til dette i hele år, vi er ikke det samme som vi var i fjor eller året før, og det må vi bare innse.

            Jeg vet ikke hva som må gjøres, men noe må gjøres..

            Humøret mitt er forøvrig jævlig dårlig akkurat nå.

            Kommentar

            • Kloachim
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Oct 2005
              • 207

              #66
              Opprinnelig skrevet av Lars
              Var stemninga i seriestarten konge? Du burde seriøst legge deg snart, du kommer med vanvittig mye piss.
              Mente iforhold til i dag, men uansett!
              I wouldn`t kill you if you bit my head of!

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #67
                For det første er det ikke bare fjortissberter som ikke synger på feltet. I dag fant man personer i alle mulige aldersgrupper av begge kjønn som ikke sang. Kan godt være at de bertene bidrar dårlig, men det var det faen meg mange som gjorde idag.

                Blir for dumt av folk som har sett kampen på tv og tydelig ikke fått med seg hva vi har sunget å påstå at vi bare sang hatsanger mot VIF i stedet for å støtte gutta. UFC kritiseres for å bare synge mot Enga, jeg kan ikke huske at de startet en eneste hatsang mot Enga under selve matchen. Det er ingen tvil om at fokuset var å kjøre opp gutta, men vi klarte ikke å lage en god nok ramme, og vi fikk heller ikke hjelp av spillerne med begeistrende fotball.

                Skjønner frustrasjonen til chrissp, det er evig vanskelig å synge når det er klin stille rundt deg. Likevel er noen nødt til å kjøre på når det er stille, men i dag var det ekstremt få av dem. Jeg er først og fremst mest skuffa over at så mange personer dukker opp på en kamp som denne med tanker om å kose seg med stemninga i stedet for å bidra. Som chrissp sier er det selvfølgelig mye lettere å synge når alle rundt deg synger, og når et hav av personene som er på feltet venter på at nabomannen skal gi en helvetes innsats og skape et bra trøkk før du henger deg på blir det vanskelig. Da ender det opp med at ingen synger, og det fikk vi merke idag.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Krissern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1017

                  #68
                  Hvorfor står det snobbete stumme folk på feltet å klager på alt og alle rundt seg? Kan ikke feltet få være for syngende og engasjerte kanarifans, så kan de som holder kjeft hele kampen dra seg bort på Strømmen storsenter?

                  Kommentar

                  • Tobben
                    Jeg elsker å kjøre trikk
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2005
                    • 1666

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Krisser`n
                    Hvorfor står det snobbete stumme folk på feltet å klager på alt og alle rundt seg? Kan ikke feltet få være for syngende og engasjerte kanarifans, så kan de som holder kjeft hele kampen dra seg bort på Strømmen storsenter?
                    Det er dessverre ikke så enkelt. Man kan ikke kontrollere det når folk kjøper billetter. Men burde nesten vært slik at de som kjøper billetter på feltet MÅ fremvise KFL kortet sitt

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Tobben
                      Det er dessverre ikke så enkelt. Man kan ikke kontrollere det når folk kjøper billetter. Men burde nesten vært slik at de som kjøper billetter på feltet MÅ fremvise KFL kortet sitt
                      Hjelper ikke en dritt det da. At du er medlem i KFL betyr ikke nødvendigvis at du sunger på match. Er jo blitt så "poppis" å være med i KFL så...
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Tobben
                        Jeg elsker å kjøre trikk
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2005
                        • 1666

                        #71
                        Du sier noe der. Burde nesten gått så drastisk til verks at man må være invitert på feltet. En slags VIP løsning.

                        Men det hadde blitt for gestapo og kommer aldri til å skje.

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2151

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          I fare for å bli halshugget, jeg må bare si at jeg begynner å få vondt i hodet av den konstante dæljinga på tromma!
                          Hva med å finne frem noen av de gode, gamle sangene våre?? Og synge mer sanger til spillera. Greit med trommesanger, men ikke BARE trommesanger!
                          Etter 90 min med drittfotball og dæljing på tromme var det befriende å forlate Åråsen.
                          Jeg har selv forsvart tromma tidligere, men måtehold er et stikkord som passer bra i de fleste sammenhenger.


                          Til slutt...vi skal hevne oss over VIF på banen, og Klanen på tribunen i returkampen!

                          100% enig ditt innlegg

                          Fy faen så lei den jævlige tromma i 90 min.

                          Ellers må jeg gi Klanen kreditt for stemninga igår,de var i en klasse for seg,Desverre.

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Playboy1

                            Ellers må jeg gi Klanen kreditt for stemninga igår,de var i en klasse for seg,Desverre.
                            Klanen var bedre enn oss igår, men ikke faen om jeg gir de smurfene der kreditt for det..
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • junior
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 492

                              #74
                              I de store kampene så er det ett problem at folk kommer for og høre på stemninga, står rundt ''gærne'' Tommy osv for og bli underholdt, men bidrar ikke med en dritt. Må være utrolig slitsomt for forsangerene å forsøke å dra med seg en så lite motivert gjeng.
                              Er utrolig synd.
                              ------- Forza Fugla! -------

                              Kommentar

                              • hthaug
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 433

                                #75
                                Synes faktisk RB feltet sang greit, faktisk overraskende greit, men vi ble ikke akkurat inspirert at kanskje 1/6 del av KFL sang.

                                Kommentar

                                • hthaug
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 433

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                                  Stemninga i dag var DÅRLIG. Det var rett og slett trist å høre på, og vi kan ikke bare skylde på at "det blir fort sånn når man ligger under mot vif så tidlig i kampen".

                                  Jeg har sett tendensen til dette i hele år, vi er ikke det samme som vi var i fjor eller året før, og det må vi bare innse.

                                  Jeg vet ikke hva som må gjøres, men noe må gjøres..

                                  Humøret mitt er forøvrig jævlig dårlig akkurat nå.
                                  Tror faktisk noe av årsaken er at det er for mange nye sanger for turistene. Kan ikke si at repertoaret i går var all verdens heller. Forza Fugla var vel en av de som man faktisk hørte greit selv om alle rundt meg synes den er kjedelig etc.

                                  Kommentar

                                  • morten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2156

                                    #77
                                    Jeg er dritt lei alle turistene som kommer på storkampene! Dere er bare i veien!Dere synger ikke,dere bidrar kun til at vi som er på alle kampene står trangt!Sett dere et annet sted!
                                    Badekar
                                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                    Kommentar

                                    • ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

                                      #78
                                      En -av mange- irritasjonsmomenter igår for meg vra da vi sang *klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp* fugla! for 'NTE gang.
                                      Og enda mer irriterende var det at tromma trommet til den minst 3 de tre første "rundene".
                                      Tromma burde bare brukes som sinal 1ste klapperunde. MAX 3, ikke 4 og 5 ganger som igår.

                                      Kommentar

                                      • sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

                                        #79
                                        Ga bort min sitteplass til min sambo i går, og tok turen på feltet, Øverst på Felt C, og man vel trygt si at det var ikke rare engasjementet. Hvordan man løser turist-problematikken aner jeg ikke, det hjelper vel svært lite med medlemssjekk ihvertfall, den saken er klar.

                                        Skal man skru opp prisene til likt nivå som sitte, for å få vekk de som står pga pris?

                                        Petter

                                        Kommentar

                                        • Raskolnikov
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1453

                                          #80
                                          Det eneste som virkelig kan hjelpe til å få bort turistene er å selge flere sesongkort. Dessverre er det også klart at feltet ikke kan utvides. Et problem er at folk som vanligvis synger drar med seg folk som ikke bryr seg. En kamerat drar med seg dama på noen kamper. De kampene er serieåpningen, vif og rbk. Sammen med henne kommer venninene hennes, og hvis ikke fnising bidrar til at feltet trykker så er deres felles bidrag null og niks bortsett fra penger i kassa til LSK.
                                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                          Kommentar

                                          Working...