Stemningstråd LSK-Enga
Collapse
X
-
Gi nå faen i den tilbakestående drittkveruleringa der da. Såklart har det en negativ effekt på egen sangprestasjon at det står 100 klovner rundt deg og spiser popcorn. Står det 100 gærninger med max mentalitet rundt deg har det motsatt virkning, det løfter din egen tribuneprestasjon. Ikke spill dum og kom med latterlige kveruleringer i en tråd der alle er lei nok fra før av.Kommentar
-
Kan vel si at folk rett og slett ikke gadd?I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
Kommentar
-
Stemninga i dag var DÅRLIG. Det var rett og slett trist å høre på, og vi kan ikke bare skylde på at "det blir fort sånn når man ligger under mot vif så tidlig i kampen".
Jeg har sett tendensen til dette i hele år, vi er ikke det samme som vi var i fjor eller året før, og det må vi bare innse.
Jeg vet ikke hva som må gjøres, men noe må gjøres..
Humøret mitt er forøvrig jævlig dårlig akkurat nå.Kommentar
-
For det første er det ikke bare fjortissberter som ikke synger på feltet. I dag fant man personer i alle mulige aldersgrupper av begge kjønn som ikke sang. Kan godt være at de bertene bidrar dårlig, men det var det faen meg mange som gjorde idag.
Blir for dumt av folk som har sett kampen på tv og tydelig ikke fått med seg hva vi har sunget å påstå at vi bare sang hatsanger mot VIF i stedet for å støtte gutta. UFC kritiseres for å bare synge mot Enga, jeg kan ikke huske at de startet en eneste hatsang mot Enga under selve matchen. Det er ingen tvil om at fokuset var å kjøre opp gutta, men vi klarte ikke å lage en god nok ramme, og vi fikk heller ikke hjelp av spillerne med begeistrende fotball.
Skjønner frustrasjonen til chrissp, det er evig vanskelig å synge når det er klin stille rundt deg. Likevel er noen nødt til å kjøre på når det er stille, men i dag var det ekstremt få av dem. Jeg er først og fremst mest skuffa over at så mange personer dukker opp på en kamp som denne med tanker om å kose seg med stemninga i stedet for å bidra. Som chrissp sier er det selvfølgelig mye lettere å synge når alle rundt deg synger, og når et hav av personene som er på feltet venter på at nabomannen skal gi en helvetes innsats og skape et bra trøkk før du henger deg på blir det vanskelig. Da ender det opp med at ingen synger, og det fikk vi merke idag.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Det er dessverre ikke så enkelt. Man kan ikke kontrollere det når folk kjøper billetter. Men burde nesten vært slik at de som kjøper billetter på feltet MÅ fremvise KFL kortet sittKommentar
-
Hjelper ikke en dritt det da. At du er medlem i KFL betyr ikke nødvendigvis at du sunger på match. Er jo blitt så "poppis" å være med i KFL så...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
I fare for å bli halshugget, jeg må bare si at jeg begynner å få vondt i hodet av den konstante dæljinga på tromma!
Hva med å finne frem noen av de gode, gamle sangene våre?? Og synge mer sanger til spillera. Greit med trommesanger, men ikke BARE trommesanger!
Etter 90 min med drittfotball og dæljing på tromme var det befriende å forlate Åråsen.
Jeg har selv forsvart tromma tidligere, men måtehold er et stikkord som passer bra i de fleste sammenhenger.
Til slutt...vi skal hevne oss over VIF på banen, og Klanen på tribunen i returkampen!
100% enig ditt innlegg
Fy faen så lei den jævlige tromma i 90 min.
Ellers må jeg gi Klanen kreditt for stemninga igår,de var i en klasse for seg,Desverre.Kommentar
-
Kommentar
-
I de store kampene så er det ett problem at folk kommer for og høre på stemninga, står rundt ''gærne'' Tommy osv for og bli underholdt, men bidrar ikke med en dritt. Må være utrolig slitsomt for forsangerene å forsøke å dra med seg en så lite motivert gjeng.
Er utrolig synd.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Stemninga i dag var DÅRLIG. Det var rett og slett trist å høre på, og vi kan ikke bare skylde på at "det blir fort sånn når man ligger under mot vif så tidlig i kampen".
Jeg har sett tendensen til dette i hele år, vi er ikke det samme som vi var i fjor eller året før, og det må vi bare innse.
Jeg vet ikke hva som må gjøres, men noe må gjøres..
Humøret mitt er forøvrig jævlig dårlig akkurat nå.Kommentar
-
Jeg er dritt lei alle turistene som kommer på storkampene! Dere er bare i veien!Dere synger ikke,dere bidrar kun til at vi som er på alle kampene står trangt!Sett dere et annet sted!Kommentar
-
En -av mange- irritasjonsmomenter igår for meg vra da vi sang *klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp* fugla! for 'NTE gang.
Og enda mer irriterende var det at tromma trommet til den minst 3 de tre første "rundene".
Tromma burde bare brukes som sinal 1ste klapperunde. MAX 3, ikke 4 og 5 ganger som igår.Kommentar
-
Ga bort min sitteplass til min sambo i går, og tok turen på feltet, Øverst på Felt C, og man vel trygt si at det var ikke rare engasjementet. Hvordan man løser turist-problematikken aner jeg ikke, det hjelper vel svært lite med medlemssjekk ihvertfall, den saken er klar.
Skal man skru opp prisene til likt nivå som sitte, for å få vekk de som står pga pris?
PetterKommentar
-
Det eneste som virkelig kan hjelpe til å få bort turistene er å selge flere sesongkort. Dessverre er det også klart at feltet ikke kan utvides. Et problem er at folk som vanligvis synger drar med seg folk som ikke bryr seg. En kamerat drar med seg dama på noen kamper. De kampene er serieåpningen, vif og rbk. Sammen med henne kommer venninene hennes, og hvis ikke fnising bidrar til at feltet trykker så er deres felles bidrag null og niks bortsett fra penger i kassa til LSK.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
Kommentar