Stemningstråd LSK-Enga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    #81
    Opprinnelig skrevet av petter
    Skal man skru opp prisene til likt nivå som sitte, for å få vekk de som står pga pris?
    Det er kanskje en mulighet som kunne vurderes, så kunne man heller bruke "overskuddet" til å subsidiere borteturer?
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

    Kommentar

    • e.d
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 688

      #82
      Problemet for n,te gang er ikke de såkalte turistene.
      De er bare et lite mindretall. Blir total avsporing å fokusere på de. Virket som det var 20% som var med å sang igår og 80% av feltet er tross alt ikke turister.
      Problemet er såkalte hardbarka supportere som ikke gidder å gå i bresjen å trå til, men som enten er stille eller som står og mumler.
      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

      Kommentar

      • caLitri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 634

        #83
        det var en liten luring bak meg som slang dritt til shane HELE jævla kampen.
        greit han hadde ikke den beste kampen i går. men var Shane grunnen til at vi tapte? nei det var han ikke. det var mange andre som var like dårlige.

        blandt strofene som ble sakt var: Go home shane. get the fuck back to australia osv osv.

        hvis man så på ansiktsutrykket til shane så man at han hørte hva som ble sakt og ble såret av utrykkene.

        bare jeg som syntes at hets under kamp mot egene spillere gjennom hele kampen blir helt feil?
        Gi alt, stå på LSK

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          #84
          Opprinnelig skrevet av xeR
          Klanen var bedre enn oss igår, men ikke faen om jeg gir de smurfene der kreditt for det..
          Fullstendig enig med deg, Klanen sang godt til å være på bortebane men jeg synes heller ikke vi skal gi dem all kreditten for det. Vi i Kanari-Fansen var altfor langt unna vårt potensiale, vi var ikke engang i nærheten..

          Kommentar

          • caLitri
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 634

            #85
            Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
            Fullstendig enig med deg, Klanen sang godt til å være på bortebane men jeg synes heller ikke vi skal gi dem all kreditten for det. Vi i Kanari-Fansen var altfor langt unna vårt potensiale, vi var ikke engang i nærheten..
            kjente desverre med meg selv at det var vanskelig å vie guts på tribunen når spellerne var så tafatte på banen. men jeg tok meg selv etter nakkehårene og tok i mye mer i 2. omgang.
            Gi alt, stå på LSK

            Kommentar

            • Mr.Lee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 736

              #86
              Opprinnelig skrevet av petter
              Skal man skru opp prisene til likt nivå som sitte, for å få vekk de som står pga pris?
              Petter
              Tja. Ifølge lista under er det jo faktisk billigere på både RB-tribunen enn det er på KFL.



              Noe må gjøres iallefall, det er sikkert.

              Kommentar

              • Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

                #87
                Opprinnelig skrevet av hthaug
                Synes faktisk RB feltet sang greit, faktisk overraskende greit, men vi ble ikke akkurat inspirert at kanskje 1/6 del av KFL sang.
                Forsåvidt enig, når forsangerne på RB virkelig gjorde forsøk på å dra med hele RB synes jeg det funket brukbart med både synging, klapping og hopping. Men over samtlige 90 minutter synes jeg det var for dårlig også der. Det ble hauset opp i forkant at vi skulle skape kanonstemning i gult og svart på 3 tribuner. Vi hadde nok praktisk talt 3 stappfulle tribuner med MYE gult og svart, men den store rungende stadionstemningen var praktisk talt totalt fraværende. Spill og innsats på banen var riktignok noe av tidenes verste, men at vi på tribunen(e) synker ned på samme nivå var direkte flaut. Full skjerpings!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av caLitri
                  det var en liten luring bak meg som slang dritt til shane HELE jævla kampen.
                  greit han hadde ikke den beste kampen i går. men var Shane grunnen til at vi tapte? nei det var han ikke. det var mange andre som var like dårlige.

                  blandt strofene som ble sakt var: Go home shane. get the fuck back to australia osv osv.

                  hvis man så på ansiktsutrykket til shane så man at han hørte hva som ble sakt og ble såret av utrykkene.

                  bare jeg som syntes at hets under kamp mot egene spillere gjennom hele kampen blir helt feil?

                  Tror jeg vet hvem du snakker om... Hørte selv strofer som "Shame on you" "Shame Stefanutto" "Fucking wanker" osv osv... Sånt bør man styre unna. Mulig Piping og utsjelling funker for brann og brannsupportera, men hos oss så foretrekker jeg at vi støtter gutta i tykt og tynt..
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    #89
                    Mitt forslag til hva som må gjøres:

                    1) Skru opp prisene. Jeg betaler gjerne 100 kroner mer for å stå på kanarifeltet.

                    2) Bruk ev. overskudd til TIFO og bortetursubsidiering.

                    3) Sett opp vakter i trappa, som får folk til å reise seg og trøkke seg sammen.

                    4) Innfør "sangkontrakt". Ja, vi lo av Klanen når de gjorde dette, men folk må faen meg forstå at du holder ikke kjeft på feltet.

                    5) Reduser antall plasser på feltet slik at det blir mindre plass til "turistene".

                    6) Kutt ut eget ståfelt på RB. Vi har ikke mange nok dyktige til å spres rundt omkring.

                    7) Se deg selv i speilet. Gjør det du kan for å bidra til at vi er norges beste supportere.
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av chrissp
                      Mitt forslag til hva som må gjøres:

                      1) Skru opp prisene. Jeg betaler gjerne 100 kroner mer for å stå på kanarifeltet.

                      2) Bruk ev. overskudd til TIFO og bortetursubsidiering.

                      3) Sett opp vakter i trappa, som får folk til å reise seg og trøkke seg sammen.

                      4) Innfør "sangkontrakt". Ja, vi lo av Klanen når de gjorde dette, men folk må faen meg forstå at du holder ikke kjeft på feltet.

                      5) Reduser antall plasser på feltet slik at det blir mindre plass til "turistene".

                      6) Kutt ut eget ståfelt på RB. Vi har ikke mange nok dyktige til å spres rundt omkring.

                      7) Se deg selv i speilet. Gjør det du kan for å bidra til at vi er norges beste supportere.
                      Synes du kommer med mye klokt der, bortsett fra pkt 4.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

                        #91
                        Sett opp stoler på feltet.Sesongkortkort har pri 1.En mann pr sete.

                        Rømningsvei er sperret og det står to mann pr sete!Dette kan da ikke være lovlig.Dette går ut over sikkerheten.LSK burde blitt bøtlagt spør du meg!
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                        Kommentar

                        • Harvest
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 855

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av tHuLu
                          vi sang og vi sang og vi sang.... så enkelt er det... om enga sang mer eller ikke, vet ikke jeg, men vi sang hvertfall...
                          Men ikke mange nok som sang høyt nok. Slik det hørtes ut fra RB-tribunen ble vi knust noe helt for jævlig.
                          Iron Maiden's gonna get you.

                          Kommentar

                          • Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av caLitri
                            det var en liten luring bak meg som slang dritt til shane HELE jævla kampen.
                            greit han hadde ikke den beste kampen i går. men var Shane grunnen til at vi tapte? nei det var han ikke. det var mange andre som var like dårlige.

                            blandt strofene som ble sakt var: Go home shane. get the fuck back to australia osv osv.

                            hvis man så på ansiktsutrykket til shane så man at han hørte hva som ble sakt og ble såret av utrykkene.

                            bare jeg som syntes at hets under kamp mot egene spillere gjennom hele kampen blir helt feil?
                            Shane var tragisk i går, men bortsett fra Heinzy så var resten av laget like dårlige. Enkelte var ennå dårligere faktisk..

                            Uansett prestasjoner på banen så mener jeg bestemt at hets mot egne spillere IKKE skal forekomme i noen som helst grad mens spillet pågår. Dette er som supporter helt forkastelig å gjøre, da har man ingenting på kamp å gjøre. At man synes en spiller gjør en slett innsats er greit nok, det er lov. Men slike strofer som det sies har blitt sagt, synes jeg man kan holde seg for god til...skuffende

                            Kommentar

                            • Fjeller'n
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 905

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av hthaug
                              Tror faktisk noe av årsaken er at det er for mange nye sanger for turistene.
                              Det tror ikke jeg. Når de ikke deltar på "Lillestrøm-klappklappklapp" engang så er det kun interessen det står på, ikke vanskelighetsnivået.

                              Stian
                              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #95
                                vi ble pissa på i går. trist men sant. Virka som det var meg og en til som sang på felt A.

                                Lars jeg blir lei meg og trist av dine utsagn mot maling av veggen, så vidt jeg vet var det LSK som betalte den ikke FuglaTifo, desuten var det folk der som ikke er med på tifo.
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

                                  #96
                                  lenge siden sist vi ble pissa på nå, men det ble vi i går...

                                  Kommentar

                                  • caLitri
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 634

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Tror jeg vet hvem du snakker om... Hørte selv strofer som "Shame on you" "Shame Stefanutto" "Fucking wanker" osv osv... Sånt bør man styre unna. Mulig Piping og utsjelling funker for brann og brannsupportera, men hos oss så foretrekker jeg at vi støtter gutta i tykt og tynt..
                                    er nok samme person ja.
                                    holder oss for gode til hets av egene spillere i mine øyne.
                                    Gi alt, stå på LSK

                                    Kommentar

                                    • Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

                                      #98
                                      vi var til tider like dårlige som spellera på banen var. Når man merker at stemninga blir dårligere så hjelper det ikke å la tromma gå og forstette med samma sangen i 10 min til.

                                      Flau over stemninga i går!

                                      Kommentar

                                      • André
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2006
                                        • 419

                                        #99
                                        de folka som står på øvre felt c. hva i svarte gjør de der?? jeg så kanskje 2-3 stk som sang bak der i løpet av hele kampen. Jeg snudde meg å skreik : kom igjen å syng a!. da fikk jeg til svar : HOLD KJEFT VI GJØR HVA VI VIL. syns det er helt latterlig, men klage på spillere osv det er de jævelig gode på!
                                        Your life
                                        A game
                                        turn it up, turn it up!

                                        Kommentar

                                        • morten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2156

                                          Opprinnelig skrevet av André
                                          de folka som står på øvre felt c. hva i svarte gjør de der?? jeg så kanskje 2-3 stk som sang bak der i løpet av hele kampen. Jeg snudde meg å skreik : kom igjen å syng a!. da fikk jeg til svar : HOLD KJEFT VI GJØR HVA VI VIL. syns det er helt latterlig, men klage på spillere osv det er de jævelig gode på!

                                          Det er ikke godt å si.De personene som ikke bidrar på feltet er jeg redd ikke leser på forumet heller.
                                          Badekar
                                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                          Kommentar

                                          Working...