Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Men det sier seg selv at man ikke kan kalle seg norges beste supportere når man må ha hjelpe midler for å holde rytmen(trommen)... Vi er Tippeligaens beste supportere..
Når eg ser LSK kamp på tv fra åråsen så hører eg. Dunk Dunk Dunk Dunk Olè, Olè Olè dunk dunk...
Vi skal knuse trommen JA vi skal knuse trommen vi skal knuse trommen vi e Brann...
mye likt med kjernen fordi de kopierer fra oss.. vi var først ute i norge med alle de sangene omtrent.
litt unfair å ramse opp sanger vi har sunget i en kamp(fra 28. min), mot sanger dere har vel? ble jo dokumentert en gang hvor mange sanger i sang i en kamp, husker ikke antallet men var ganske mange... har sett brannkamper på tv mange mange ganger, men har aldri hørt nystemten før.
Brann fans sing our city anthem "Nystemten" before the match Brann - FredrikstadWe sing that song before every season game, its a sort of tradition we have=)
ikke vits å diskutere tromma for vi blir enige.. vi har sydeuropeisk inspirasjon, mens dere har engelsk.
og alle veit at italienske supportere gruser de engelske....
Har vært på Brann stadion en rekke ganger når vi har spilt der og kan si følgende; Branns syngende supportere har stått stille i antall og stemning siden tidlig nittitall, resten av stadionen lager nok det beste trøkket i Norge når brann storspiller og leder stort, ellers er det temmelig stille på stadion med unntak av pipekonserter.
På Åråsen derimot er publikum færre, men antall syngende supportere langt flere, de siste årene har det tidligere så treige sittefolka begynt å vise langt større engasjement og trøkket ellers på stadionen har tatt seg opp noe jævlig.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
I utgangspunktet tok jeg trådstarter seriøst, men etter å ha lest gjennom de siste sidene av denne tråden har jeg konkludert med at dette er noen fjortisser fra Bergen som tror de er tøffe ved å kalle oss bønder å si at de er best. Synes moderatorene kan stenge tråden nå, blir for dumt at folk skal la seg provosere av en gjeng med drittunger som er like modne som en 4-åring.
Forøvirg er det litt synd at disse drittungene kommer inn her som tydelige Brann-supportere og ødelegger muligheten for andre Brann-supportere som er hyggelige til å bli godt og seriøst mottatt på dette forumet. Men så langt tenker vel ikke disse, de vil vel bare ha noe å vise fram og tøffe seg med i friminuttene for fjortissjentene sine.
ja det var jo virkelig noe annet enn hva kfl får til mot FCK ute på åråsen en kald vinterdag! Nå sist runde i royal league, synd jeg ikke har noe link eller noe.
Igjen vi knuser dere lett! Finn veien tilbake til Bataljonenland nå smågutter
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Kommentar