Hvorfor trommer dere?
Collapse
X
-
har verken sett eller hørt noen klipp fra kampen, men hvem som sang høyest på tribunen kommer vel an på øret som hører og kor du stod hen under kampen. beste hadde vært å spørre dommeren om kem han mente sang mest og høyest.. hehe...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jada.. det gjorde du... takker for det. sa det med objektiviteten med et smil om munnen. Men helt ærlig så syns eg et par av sangene deres kunne klart seg uten all den klappingen/trommen. Kanskje de hadde blitt bedre da. kem vet...
Neste sesong lar vi dommer-kvartetten avgjøre kem som synger best... hehe... :twisted:Kommentar
-
Jeg vet. De hadde ikke blitt noe bedre. Tromminga og klappinga skaper en kul effekt som løfter sangene til et nytt og høyere nivå.Kommentar
-
Kommentar
-
jada.. det gjorde du... takker for det. sa det med objektiviteten med et smil om munnen. Men helt ærlig så syns eg et par av sangene deres kunne klart seg uten all den klappingen/trommen. Kanskje de hadde blitt bedre da. kem vet...
Neste sesong lar vi dommer-kvartetten avgjøre kem som synger best... hehe... :twisted:
Litt off topic, men måtte bare hehe..
Miller: Godt å se bergensere som kan oppføre seg her inne. Velkommen til forumetPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Er det noen spesielle sanger du sikter til, forresten?
Like greit å spørre når jeg først er igang, det er vel for mye å håpe på at bergensera snart skal pelle seg vekk fra Forumet...Kommentar
-
Det som kan bringe et lite smil om munnen til de fleste her inne er at jeg hadde dame fra Lillestrøm over en betydelig periode med tid. Jammen heiet hun på laget deres også. Var faktisk på Lsk-Brann vi møttes første gang..
Jeg må få lov å si at jeg har også mange venner som er kanaris, og har en kjempeflott tone med alle kanaris jeg har møtt ute i det virkelige liv. Her inne på forumet fronter de fleste sin egen sak, og man slipper å se hvordan andre reagerer umiddelbart. Derfor synker også saklighetsnivået, og sannsynligvis en del "modenhet" (avskyr det ordet) hos mange..
De mest umodne meldingene her inne så langt har likevel vært "Gammel er du a'?" "Kan ikke være mer en 14 år" "Dra deg hjem, din fjortiss" osv..Kommentar
-
Sorry...
Etter å ha syngi "Tromma skal dø" i 12-13 år, så tar vi plutselig fram en egen for å "prøve noe nytt"...
Jeg fortalte Blaaflaat hva jeg synes om saken den gang, men lovet ham og gi den en sjanse.
Jeg synes fortsatt det er pinlig, og en slags falitt-erklæring om at SYNGINGA vår ikke er bra nok. Men det er den!
Det er mange av de gamle sangene som nå har forsvunnet, fordi flere av de nyere (men ikke nødvendigvis bedre) sangene krever et slikt transportmiddel.
Og til de som mener vi trenger den for å holde takta, tar dere helt feil. Ofte kommer tromma på etterskudd i starten av sangene, og holder heller ikke takta. Dette skyldes sikkert at stakkaren må bli sliten der han står og dæljer i 90 minutter.FUGLA-hilsen
ØyvindKommentar
-
Kommentar
-
1 Brann 20
2 Lillestrøm SK 17
3 Stabæk Fotball 16
4 Viking FK 15
5 Rosenborg 14
6 IK Start 13
7 Tromsø IL 13
8 Fredrikstad FK 12
9 Strømsgodset IF 12
10 FC Lyn Oslo 11
11 Vålerenga 9
12 Sandefjord Fotball 8
13 Aalesund FK 8
14 Odd Grenland 4
Nemmen den var vakker:P Dokke komme aldrig høyere en det igjen:PKommentar
-
1 Brann 20
2 Lillestrøm SK 17
3 Stabæk Fotball 16
4 Viking FK 15
5 Rosenborg 14
6 IK Start 13
7 Tromsø IL 13
8 Fredrikstad FK 12
9 Strømsgodset IF 12
10 FC Lyn Oslo 11
11 Vålerenga 9
12 Sandefjord Fotball 8
13 Aalesund FK 8
14 Odd Grenland 4
Nemmen den var vakker:P Dokke komme aldrig høyere en det igjen:PKommentar
-
Jeg blir så forbanna lei av dere fjortiser! Det er ikke bare noe som heter dårlige tapere, men også dårlige vinnere. Dere er akkurat som søpla. Vinner dere så skal dere gni det inn til vi går lei den gnålinga deres, men når dere taper så bryr dere ikke dere lenger om fotball. Var det umodne kanarifans som holdt på sånn som dere gjør nå på forumet deres i fjor da vi knuste dere 2-0 på hjemmebane i fjor? Gå å feir på deres eget forum å slutt å forsøple forumet vårt med unødvendig gnål!Kommentar
-
OK, det virker som om fryktelige mange folk (på begge sider) blir litt sår av "mytene" som blir brukt til å rakke ned på motstandernes supportere. Alle fans av betydning i Norge har karakteristikker. LSK-fans er trommepakk og synger-en-sang-gjennom-hele-kampen-gjengen, Brann-fans er skarrepakk og oppskrytte. Er ikke denne i utgangspunktet vennlige rivaliserende tonen noe av sjarmen med norsk supporterkultur? Synes ikke personhetsen hører hjemme her.Kommentar
Kommentar