Hvor mange folk er det plass til på de forskjellige tribunene + Kanarifeltet?
Kapasitet på de forskjellige tribunene?
Collapse
X
-
mmm det var ikke meningen å høre sarkastisk ut. Jeg vet faktiskt ikke hva svaret er, bare tipper det kan finnes på billettluka.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det har ikke vært plass til 11.800 på lang tid. Kapasiteten de siste åra har vært ca. 11.650 med full utnyttelse av frikort osv. Dessuten blei det solgt 1900 billetter til feltet på søndag, ikke 1700 som Tony skriver.
Med andre ord var stadion full på søndag.Kommentar
-
Utenom storkampa så vil feltet ha ca 1700 plasser. Og 11 800 er det LSK sier så da er det vel det da. Var ohvertfall det som var tallet mot Brann ifjor, og da var det utsolgt sa speakerKommentar
-
Skjønner ikke at noen kan tro på det LSK sier om kapasiteten på Åråsen. I fjor mente de det var 11.900, og nå sier du at de påstår 11.800. Dette er piss som blir motbevist gang på gang. Kapasiteten på Åråsen er garantert ikke over 11.650, og hvertfall ikke nå som kapasiteten er redusert med et par hundre. Er den redusert med 200, vil det si at kapasiteten garantert ikke er over 11.450.
Jeg interesserer meg voldsomt for mange ting ved LSK, og kapasiteten på Åråsen er definitivt en av dem.Kommentar
Kommentar