Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg skal ihvertfall synge og hoppe det jeg makter og klarer gleder meg!! satse på god-trøkk som i Skien og Bergen
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Det skal synges for full hals! Samme mentalitet som vi hadde under 3-0 i bergen forventes av alle. Litt skuffende antall kanaris som drar med bussen da men, var 24 solgte billetter kl. 17.00 i stad og 7-8 reserverte, regner med mange som kommer via egen maskin.
Det skal synges for full hals! Samme mentalitet som vi hadde under 3-0 i bergen forventes av alle. Litt skuffende antall kanaris som drar med bussen da men, var 24 solgte billetter kl. 17.00 i stad og 7-8 reserverte, regner med mange som kommer via egen maskin.
Jævelig rart at når det var solgt over 60 billetter på lørdag da.....
Det er meldt 19 grader på dagen i morgen. Da blir det stemning, og da blir det middag fra en engangsgrill på festningen.
Men, det er Trondheim vi snakker om. Innen kampstart tar selvfølgelig trønderværet sin sedvanlige overstegsfinte og serverer oss pissregn... Menmen, samma faen, så lenge Fulga vinner...
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Stolt over alle som var i trondheim, så kampen på fxt. Der la man merke til KFL som sang godt!
men et par ting:
1) Skjer med at fansen med bart har mange like sanger som oss? er det vi eller dem som har tatt?
2) På fxt tv la man merke til at rbk fansen brukte megafon. fy faen så stygt å høre på.
3) Åssen kan rbk suge så hardt når de har 20 000 på tribunen?
Kjernen (miss)bruker megafon. De bruker den til å starte sanger, og å synge gjennom megafonen... Det høres helt forjævlig ut, har vært på en del matcher da jeg bor der oppe (student) , og blir like oppgitt hver gang.
Kan forresten nevne at jeg fikk kjeft da kanari-fansen hadde med seg tromme for første gang. Ettersom jeg gikk med LSK effekter i bartenes by, måtte jeg ihvertfall tåle å høre "hvor for jævlig det var med tromme på kamp".
Men hvem hadde tromme året etter? Jo kjernen..
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Morsomt å høre Kjernes høytaleropplegg SÅ tydelig. Høres jo sånn passe dumt ut i begynnelsen, men det var jo faktisk ganske effektivt for dem for å skape litt stemning etterpå. Vanskelig å vurdere tribuneinnsatsen fra Sumo-tv, hørtes omtrent like mye, men miccinga har jo som sagt en del å si.
Forøvrig mange pr-kåte kanari-fans som dukket opp på tv-skjermen tosifret antall ganger i løpet av sendingen. Tydelig at Tv2 har funnet ut hvem av supportergruppene som er kjekkest i landet.
Fy faen er hos en kamerat i Trondheim og synes stemningen var helt rå.Detta var kfl som jeg kjenner det igjen.Tok helt av på scoringen og synes vi gjorde en fantastisk jobb.Sang i 120 min uten stopp nesten.Så bar det videre til pianobar.Drar tilbake til Akershus i morgen.Veldig morsomt og være på lang tur med dere.Nå er jeg full som ett uvær og imorgen kommer jeg til og være fyllesyk som et uvær.Lykke til alle andre.
Kommentar