Tribuneliv 2007

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • e.d
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 688

    #21
    feltet er da ikke så stort. Mener vi må ha fokus på å ha 2000 syngende supportere. Er veldig negativ til å nedprioritere deler av feltet.

    Jeg mener det ikke er noen tryllekunster som som skal til for å bedre stemninga. men bare videreføre og videreutvikle slik vi har gjort det de siste åra. det dummeste vi kan gjøre nå er å krisemaksimere å så foreta foranrdinger som like gjerne kan føre til dårligere stemning.

    Jeg mener vi skal fortsette akkurat slik som idag, og så er det 3 ting å gjøre jeg tror har best effekt:

    1. iverksett en skikkelig holdningskampanje som nevnt i en annen tråd. Dette vil endre holdningene og ansvarliggjløre den enkelte supporter.

    2. Vi må ikke svekke eller flytte noen av forsangerfelta. Tvertimot bør vi utvida antall forsangerfelt. eks. et mellom felt og b og gjerne forsangerfelt på øvre felt a, øvre b og øvre c. Utrolig mye lettere å synge når noen i nærheten går i bresjen.

    3. Det er bare å kjøre på med å lage stemningsskapende, enkle og fengende sanger det er enkelt å bli med på. Vi synger i 120 minutter i hver match å det er bare å lage masse nye sanger. Drit i å disse å trenere sanger slik som den sangen som skulle innføres i Bergen.Er mange nye sanger i det siste som andre har tatt ibruk, som vi like gjerne kunne ha gjort. eks. pippi og panatinaikos. Fungerer ikke sangen er det jo bare å kutte den ut etter å ha prøvd. Heller et par sanger som kanskje ikke fungerer optimalt enn at folk ikke lager nye sangforslag fordi det er så mye som skal til før de blir tatt ibruk.
    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3447

      #22
      Står selv på felt A, og håper at 'vi' ikke blir nedprioritert. Det høres ut som om folk mener hele feltet er stille, og det er ikke tilfelle.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      Working...