Drikking på tribunen
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det har jeg også. Poenget mitt er at man ikke skal kriminalisere alle som drikker på/før kamp. Det er faktisk mange som tar seg ett par øl før kampa uten at det utgjør en trussel mot stemmninga. Problemet er de som er dritafulle og som regel er det gang på gang. De skaper dårlig stemmning. Ikke vi som liker å kose oss med noen små kalde før kampen.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det har jeg også. Poenget mitt er at man ikke skal kriminalisere alle som drikker på/før kamp. Det er faktisk mange som tar seg ett par øl før kampa uten at det utgjør en trussel mot stemmninga. Problemet er de som er dritafulle og som regel er det gang på gang. De skaper dårlig stemmning. Ikke vi som liker å kose oss med noen små kalde før kampen.
Hvis alle hadde klart å beherske seg hadde det ikke vært ett kjempeproblem med ølsalg på stadion, men mange greier ikke det, og da er det best å unngå det.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Drikking på Åråsen bør ungåes, da dette ikke er lov. Dette bør man respektere og her bør de voksne være forbilder for de unge.
Enige nå?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Var i Køben og så fugla i RL. Var ikke mange som var edru der(?). At stemningen blir dårligere av noen øl fikk ikke jeg med meg, sang som alle andre til stemmebåndet nesten delte seg. Helt topp!
Hadde ikke gjort noe med en kald en i pausa på Åråsen heller. Under kamp hadde det blitt kaos, så trangt som det er på feltet nå! Mitt hjerte banker LSK !Kommentar
-
Synes svaret er enkelt. Drikking bidrar til bedre tribuneliv mens fyll er uønsket før etter kampenAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Sånn som drikkekulturen er i Norge så bør drikking forbys.
Hadde man solgt øl på stadion ville vel halvparten av fansen stått i øl-kø og vært dritafulle.
Dette har vel blitt bevist i RL-kampene i Danmark!I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
Jeg er veldig glad for at slipper å servere øl under kampene. Køene ville ha vært uendelige.Kommentar
-
Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Kommentar
-
man klarer fint å synge uten å drikke, norsk drikke kultur er jo å drikke seg dritings, for eks. i Fredrisktad var ett par karer så drita at dem sovna under kampen, hva er vitsen da? støtter ikke laget når man sovner under kampen.
Par øl går greit, for drita folk kan bortvises. Nei til ØL på Åråsen syns jeg.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
Kommentar