Stemningstråd LSK-Start

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #21
    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    Så langt i denne tråden har du kommet med så ufattelig mye piss at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.

    For det første:
    Du kritiserer stemninga idag etter et vanvittig bra trøkk i første omgang og en kraftig forbedring fra VIF-kampen. Øvre Felt C var blandt annet meget bra med å synge idag, det er vel ufattelig for deg som bare holder kjeft hver gang du ikke ser hele banen? Faen meg utrolig at du bare presterer å klage på alt som blir gjort på en meget bra dag på tribunen mot Start. Nok en gang spiller vi så som så, likevel har vi et kjempetrøkk i første omgang. Jeg er enig i at andre omgang ikke var så god som den burde vært, men i dag må det da faen meg være lov å gi litt skryt for forbedring i stedet for å klage over at det kunne vært så mye bedre.

    For det andre:
    "Hold kjeft, Due" ble kjørt _mange_ ganger i dag. Det kom ekstremt godt fram at det var Due vi sang til, og at Nordlie tar det til seg for stå på hans egen regning om at han tror alt som synges på tribunen er til han.

    For det tredje:
    Du griner over at midtre felt C mener de eier tribunen og sier vi oppfører oss som vi eier tribunen. Det var ekstremt herlig å se idag at din teori ble motbevist. Nå har du mast på forumet i ukesvis om at noen må stå bak UFC uansett, og at alle kommer til å irritere seg over å ikke se en dritt. I dag hadde du flytta deg ned på nedre og gitt andre plassen din på øvre. Og idag var øvre felt C bedre enn på evigheter. Kan det tenke seg at ikke alle er av din oppfatning?
    Du kan synes jeg kommer med så mye piss du vil, det kan jeg ikke være mere likegyldig til.

    Første:
    Men som jeg sier var det bra trøkk i førsteomgang, men i andre var det ikke akkurat veldig bra. Veldig mange perioder der det var veldig stille. Jeg mener det blir bare dumt å sammenligne med VIF kampen, den kampen er kanskje det dårligste vi har gjort på mange år, derfor var det heller ikke så veldig bra idag heller når vi ser kampen under ett. Greit nok at det er forbedring, men, vi kan så sinnsykt mye bedre enn dette. Hvis det er piss at jeg synes vi burde komme oss opp på nivået vi var i fjor så greit det, det kan du få mene. Men jeg som sikkert mange andre er ikke fornøyd hvis vi ikke prestere slik vi kan. Jeg er ikke førnøyd med at vi ligger på en 5-6-7 av 10 i stemning på kampene, vi burde klare ligge på 9-10 av 10 så lenge vi har det oppmøte vi har på kampene. Det er hverfall ikke noe problem på bortebane.

    Andre:
    Når det gjelder det med Due så mener jeg igjen at det er et bra tiltak at han intervjuer trenere/spiller før/pause og etter kamp. Men ellers så er jeg enig med dere at han kan holde kjeft. Men hjelper lite å be han holde kjeft, hvertfall ikke når han intervjuer treneren våres. JA, det hørtes ut som at det var Tom som skulle holde kjeft.

    Tredje: ja for jeg er så feit at det har kommet til mange mange nye på øvere felt c slik at de synger ut så sinnsykt mye bedre enn meg.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • Franken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1036

      #22
      Jeg satt godt plassert i sofaen og så kampen på Zebra. Det var bra trøkk gjennom hele kampen såvidt jeg fikk med meg. Semb sa noe om det rundt det 80. minutt. (Men så er jo han en klovn også da) Mens han sier at selv Kanarifansen har slått av en bryter, hører en godt at det er bra med trøkk fra dere.

      Det som slo meg og faktisk tidvis irriterte meg idag, er at trommen hørtes så enormt godt på tv. Jeg er for tromme, og er ikke ute etter en debatt ang den. Men jeg kan ikke huske å ha hørt den så innmari godt som under dagens kamp. Var sikkert noe spesielt med plassering av tromme eller mic, men noe var det i hvert fall.

      Bare jeg som oppfattet det slik på mitt syke stereoanlegg, eller?
      Fra Baillsund

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        #23
        Fra mitt ståsted på øvre felt c er jeg veldig fornøyd med innsatsen i dag. En god del rundt meg sang og det var ofte jeg ikke hørte meg selv. Også hopping var bedre enn lenge rundt der jeg sto.

        Stemingen falt litt et stykke ut i andre omgang, men der skal jeg ta min del av skylda. Jeg var mer opptatt av å bite negler i en liten periode...
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4384

          #24
          Thumbs up for Øvre C! Synes det var brukbart i dag, men ikke noe mer. En periode i 2.omgang var det altfor dårlig! Synes også vi kjører enkelte sanger litt for lenge.
          ..................

          Kommentar

          • Kølla Riisa
            Seniormedlem
            • Jun 2004
            • 1021

            #25
            Fugla ifra Lillestrøm bør kjøres med rask takt og ikke klapp overhodet takt, det dreper sangen.

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Årsbeste på tribunen idag, det er ikke noe vits å diskutere en gang.

              Vi er fugla ifra Lillestrøm ble kjørt for mye idag, og dte var litt mye dødtid i andre omgang.

              Men totalt sett så var det bedre enn det har vært før i år, og da kan man si seg godt fornøyd!
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #27
                Vi tok et kraftig steg i riktig retning i dag. Den som mener at vi gjorde en dårlig innsats må ha vært på en annen match.

                Øvre felt c var vannvittig bra i dag. En stor takk til alle der oppe som bidro!
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • occean-fan!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 730

                  #28
                  framskritt

                  framskritt i dag gutta men fortsatt noen hakk unna fjorårsnivået. trøkket må opp. blir utrolig provosert av folk som bare står der. synes også vi bør kjøre gammal storhetsklubb som sover oftere. skaper mer trøkk... folk kan ofre 2 timer synging for å være med på moroa, men mange som tyelgivis forbedret seg idag. positiv utvikling

                  Kommentar

                  • A.Bilet
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2005
                    • 808

                    #29
                    Jeg oppfattet stemningen i dag som kanskje årsbeste. I hvert fall mye bedre enn i det siste. Virket for meg at det var mange som sang. Variererende trøkk, men veldig bra til tider. Bra mottakelse til Marius Johnsen!
                    A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                    Twitter-bruker

                    Kommentar

                    • André
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2006
                      • 419

                      #30
                      Øvre felt c var bedre i dag en på leenge. men de er like gode til å klage som alltid. er sikker på at øvre felt c klager mest av alle på hele kanari feltet. Hører folk står å skriker "NÅ BURDE DU FAEN MEG GJØRE NOE NORDLI" det er unødvendig!
                      Your life
                      A game
                      turn it up, turn it up!

                      Kommentar

                      • ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

                        #31
                        Greit trykk i dag..Ikke noe å feire, men nok til å ikke være flau over innsatsen, pluss litt til iværtfall.

                        La merke til at det ofte er ganske dødt nederst på felt c, spesiellt der hvor det heller innover mot Felt B..samt et lite område nesten øverst på Felt B...får vi absoulutt ALLE bolkene på feltet til å synge neste matchm, så blir detta bra,

                        Kommentar

                        • krisruds
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 839

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Årsbeste på tribunen idag, det er ikke noe vits å diskutere en gang.

                          Vi er fugla ifra Lillestrøm ble kjørt for mye idag, og dte var litt mye dødtid i andre omgang.

                          Men totalt sett så var det bedre enn det har vært før i år, og da kan man si seg godt fornøyd!

                          Synes du ikke det var jevnt over bedre mot Lyn f.eks? jeg mener ikke stemningen under et var så dårlig, men 2omg var ikke bra, alt for mange dødperioder. Men store deler av 1omg var veldig bra.

                          Men f.eks hvis man står midt på felt b eller rett foran ufc helt ytterst så er alltid stemningen bra, det kommer pga at de bak deg trøkker til veldig bra, da virker det også som at det er bra trøkk på hele feltet.

                          Når det gjelder de 10stk som hele tiden skriver dritt og faenskap til trenere spiller håper jeg noen setter ned et foten for dem snart, spessielt han som står bakerst på felt c. Nå har han klaget på spillere ledere i 2år, uten egentlig har kommet med noe konstruktiv kritikk. jeg har prøvd å snakke til han, men han bryr seg ikke over hodet, har hørt mange andre som har prøvd også, men høres ut som at han er for liten i hodet til å forstå.

                          Håper folk tar min kritikk til stemning som et rop om at vi kan mye bedre enn dette, jeg håper bare at vi klare å prestere bedre kamp for kamp, vi er jo Norges beste på bortebane, håper vi kan få til samme trøkk hjemme også. (i forhold til anntall vi er.)
                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                          Kommentar

                          • Bondekanari
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2004
                            • 146

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Franken
                            Det som slo meg og faktisk tidvis irriterte meg idag, er at trommen hørtes så enormt godt på tv. Jeg er for tromme, og er ikke ute etter en debatt ang den. Men jeg kan ikke huske å ha hørt den så innmari godt som under dagens kamp. Var sikkert noe spesielt med plassering av tromme eller mic, men noe var det i hvert fall.

                            Bare jeg som oppfattet det slik på mitt syke stereoanlegg, eller?
                            Jeg sto på felt A (som vanlig) og reagerte på volumet på tromma derfra også, noe jeg også har gjort tidligere i år. Jeg har vært positiv til tromma siden den kom, men nå syns jeg vi bør se litt på bruken av den.

                            For det første syns jeg vi bruker tromma på for mange sanger, også på sanger som vi har klart å lage trøkk med uten tromme tidligere. Dette burde være mulig å unngå. Ikke bruk tromma, bare for å bruke den. Den bør ha en funksjon i den sangen den brukes.

                            For det andre syns jeg tromma med fordel kan behandles litt roligere. Det blir sagt at det slås hardt på tromma for å få med folk når det er litt rolig, men volumet økes også når det synges høyere og trykket er der. Det mener jeg er helt unødvendig. Skal den ikke fungere som en taktholder og ett hjelpemiddel?

                            Tidligere har jeg bare blåst i det når jeg har hørt andre lags fans snakke om at tromma vår høres hele tiden osv, men nå er jeg i ferd med å bli enig med NOE av kritikken.

                            Til deg Jørn: Dette er ikke kritikk av deg! Du gjør en kjempejobb! Jeg syns det fra tribunegruppa bør gjennomgås hvordan tromma skal brukes.

                            Kommentar

                            • chrissp
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 2403

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av André
                              Øvre felt c var bedre i dag en på leenge. men de er like gode til å klage som alltid. er sikker på at øvre felt c klager mest av alle på hele kanari feltet. Hører folk står å skriker "NÅ BURDE DU FAEN MEG GJØRE NOE NORDLI" det er unødvendig!
                              Jeg står øverst på felt c. Jeg hørte ingen som ropte negative ting i går av typen jeg reagerer på.
                              Bølerkanaris

                              Kommentar

                              • Stone
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 225

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                "Hold kjeft, Due" blir sunget stort sett hver gang fyren åpner kjeften. At Tom Nordlie tror han er verdens midtpunkt og at alt dreier seg om han, får være hans problem.
                                Du må vel være litt enig i at det ikke tar seg helt bra ut å skrike hold kjeft mens Tom faktisk snakker til oss supportere, ut ifra reaksjonen hans så var han ikke veldig fornøyd.

                                Akkurat under intervjuet så er og bør han ihvertfall være Åråsens midtpunkt i mine øyne, er ganske sikker på at det er en del på tribunen som ønsker å høre hva trenerne og spillerne har å si.

                                Alt det andre fjaset Due holder på med er jeg helt enig med deg i at han kan drite i.

                                Men vis såpass respekt for våre trenere og spillere at de kan få snakke ferdig, det er tross alt en greie de gjør for oss supportere, ikke for seg selv.

                                Kommentar

                                • Raskolnikov
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1453

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                                  Greit trykk i dag..Ikke noe å feire, men nok til å ikke være flau over innsatsen, pluss litt til iværtfall.

                                  La merke til at det ofte er ganske dødt nederst på felt c, spesiellt der hvor det heller innover mot Felt B..samt et lite område nesten øverst på Felt B...får vi absoulutt ALLE bolkene på feltet til å synge neste matchm, så blir detta bra,
                                  Sto øverst på Felt B denne gangen og der var stemningen ganske laber. Hørte min egen (sprukne) stemme alt for godt og irriterte meg kraftig over fjollete jenter som sto der i motedressen sin mens de fniste og sendte sms uten å synge en jævla gang i løpet av kampen. Gårsdagens høydepunkt var når vi var slemme nok til å prikke inn et ras mot de etter Occeans mål. Etter det forsvant de. Forhåpentligvis til en trygg sitteplass neste hjemmekamp. Ellers enig i at stemningen var brukbar, men årsbeste virker litt merkelig. Det henger nok mye sammen med hvor man står.

                                  PS: Jeg irriterer meg fortsatt over tromma. Den brukes alt for mye.
                                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #37
                                    Har snakket med flere som sitter, og de sier det flere sier her inne; tromma brukes for mye, og slås på for hardt. De hører omtrent bare tromma, og de sitter på gamle sittan, siden av oss!

                                    Dette bør vi ta til etterretning.

                                    Husker Tony var flink til å ha lavt volum, og økte når man trengte det, og når man skulle trykke til litt ekstra.
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • nahemah
                                      Medlem
                                      Bøffel
                                      • May 2004
                                      • 33

                                      #38
                                      Jeg synes det var bra stemning igår.
                                      La merke til at de første rekkene ikke sang så mye, men men...
                                      Jeg koste meg ihvertfall.

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av iL
                                        Har snakket med flere som sitter, og de sier det flere sier her inne; tromma brukes for mye, og slås på for hardt. De hører omtrent bare tromma, og de sitter på gamle sittan, siden av oss!
                                        Stod i speakerbua og har ingenting å utsette på hverken stemning eller trommebruk. Tror det er en del her som har tette bånd til både klanskaller og skarrere, disse båndene er det bare å bryte tvert, så lenge dere ikke klarer å stå i mot løgnene som blir servert.

                                        Tromma går ikke for mye, ei heller for høyt.
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • Jørn
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2006
                                          • 659

                                          #40
                                          En mulig årsak til at tromma kanskje hørtes litt ekstra i dag var ikke fordi jeg slo spesielt hardt, men fordi de derre myke dundingsene på trommekøllene falt av. De har hele tiden sitti på køllene for å dempe, men når de falt av ble det en mye hardere lyd når jeg slo. Jeg liker trommekøllene sånn de er nå(da får jeg til "psyco-tromminga" som noen kaller det, på "Allez, Allez".

                                          Jeg er åpen for innspill om tromma/tromminga/trommisen, men det hadde vært litt bedre om dere kommer til meg direkte under/etter kamp. Å skrive mye rart på nettet funker liksom ikke som feedback i lengden.
                                          Trommer er for bønder

                                          Kommentar

                                          Working...