Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
De siste to døgnene har vært tøffe for mange LSK-supportere. Jeg hater det når utenomsportslige forhold tar fokus fra fotballen. Det som imidlertid kan være positivt med dette er at jeg regner med at det er mange KFLere som vil synge frustrasjonen av seg på Storstadion på søndag og lage et helvetes liv.
Det som imidlertid kan være positivt med dette er at jeg regner med at det er mange KFLere som vil synge frustrasjonen av seg på Storstadion på søndag og lage et helvetes liv.
...og synge stadion inn i massehypnose med denne sangen!
Ikke noe tvil om at KFL vant "krigen" på tribunen! Eneste man hørte fra sandefjord var trommen dems, de bruker den helt feil. Menmen, kfl er flinke til å bruke trommen de (Sandefjord) dunker alt for hardt!
Syntes det var et fint og jevnt trøkk på syngingen i dag. Megafonen var en bra greie. 2 glade fugler reiste i alle fall hjem til Horten med godt humor og kebab fra jappis i magan
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.no
Syntes det var et fint og jevnt trøkk på syngingen i dag. Megafonen var en bra greie. 2 glade fugler reiste i alle fall hjem til Horten med godt humor og kebab fra jappis i magan
Det er ikke noe å synes. på tven hørte man bare KFL, dere eide tribunen.
Hvis dere brukte megafon hørtes den meget dårlig, å det er selvfølgelig meget positivt=)
Dårlig kommunikasjon mellom feltene idag. Det kunne til tide virke som om det var en del ondt blod mellom Tony og Tommy idag. Virka som om enkelte gikk inn for å ødelegge for andre idag med å konsekvent starte sanger når det allerede var starta en sang.
Selv om det ble litt mye sanger om politiet og toast og juice i perioder, synes stemningen var god i dag. I hvert fall der jeg stod ute til høyre på feltet. Usikker på om synginga var like god på andre siden.
Men er enig i de over her i at det var unødvendig at det ble startet forskjellige sanger såpass ofte. Menmen, det var gøy i dag.
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Selv om det ble litt mye sanger om politiet og toast og juice i perioder, synes stemningen var god i dag. I hvert fall der jeg stod ute til høyre på feltet. Usikker på om synginga var like god på andre siden.
Men er enig i de over her i at det var unødvendig at det ble startet forskjellige sanger såpass ofte.
Satt og så på matchen via tv2 sport 3. KFL hadde uten tvil trykk idag. Man hørte alltid kfl, aldri Sandefjord fansen (Utenom når dem brukte en tromme man skal bruke i et korps, den hørtes helt for jævlig ut på tv) KFL trommen var uten tvil meget bra idag. fin rytme og ikke for høy!
Kjempe dag for KFL hvis man sitter og hører på fra tven!
Jeg stod selv til venstre på tribunen og der var syngingen veldig bra til tider, og i neste øyeblikk var det veldig dårlig.
En ting som er helt sikkert er at det er mange som ikke følger med på nye sanger og tekstene til sangene, noe som gjør at det blir mye nynning og lite trøkk.
Ellers er jeg litt lei av å høre "alle henda opp i været" og "høyre hånd i været" Jeg mener at så fort noen av de ropene startes så SKAL hendene i være, om det så er klapping eller knyttneve..... sånn, nå har jeg endelig fått letta den tanken...
Kommentar