Det må da gå ant å kødde litt også da? Fyre opp litt humør på feltet og ta noen velfortjente avbrekk fra seriøs synging?
Stemningstråd Sandefjord away
Collapse
X
-
Fikk litt "cupkampfølelse" av den køddinga.. Men jeg skal ikke is noe, idga var jeg SSS (sittende syngende supporter) på venstrekant og stemninga virket OK..
Men mye uenigheter virket det som.. Og synes heller vi kan synge spillersanger enn "en politimann.." "politi er ræva" osv...
Og i tillegg når ikke alle kan disse køddesangenge fører det til færre syngende..Kommentar
-
Har man lyst til å bruke masse energi på å synge sanger mot politiet så anbefaler jeg å bli med blitz når de er ute å marsjerer.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Derimot lo jeg godt, da vi "trøkka" til med "Alle mann ut på banen" og "Fjøra ut på banen".Kommentar
-
Jeg tror at grunnen til at mange vil kødde med Politi og vakter i Sandefjord er den latterlige linja sikkerthetsfolket har lagt seg på der.
Når man skal inni snusbokser, inni småvifteflagg og alt annet så blir det bare tragisk komisk. Hvis man tror det er noe farlig inne i snusbokser og mibiltelefoner gjør man seg til en klovn.
Sandefjord er jo kjent som gestapo sted nr en og da er det sikkert mange som synes det er gøy å tulle med ordensmakten.
Om det er riktig eller ei får noen andre skrike ut om.Kommentar
-
Jeg tror at grunnen til at mange vil kødde med Politi og vakter i Sandefjord er den latterlige linja sikkerthetsfolket har lagt seg på der.
Når man skal inni snusbokser, inni småvifteflagg og alt annet så blir det bare tragisk komisk. Hvis man tror det er noe farlig inne i snusbokser og mibiltelefoner gjør man seg til en klovn.
Sandefjord er jo kjent som gestapo sted nr en og da er det sikkert mange som synes det er gøy å tulle med ordensmakten.
Om det er riktig eller ei får noen andre skrike ut om.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
En fin kveld på Storstadion! God stemning og godt humør blandt fansen. Tydelig at mange koste seg med 2-0 ledelse og finvær. Mye morsomt utover i andre omgang..
Polti! Ta en dans! hehehe.. Beste var han vakta midt foran oss som rødma med høy tomatfaktor da vi sang "sett deg ned" til han.
Og til dere som ikke var der. Ta det helt med ro, det ble syngi høyt og mye for fulga og for enkeltspillere.
Takk for alt Kasey..Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
VG:
"For resten av oppgjøret dreide seg om Lillestrøms dominans på Storstadion. Tom Nordlis menn hadde full kontroll på banen, og på tribunen sang kanarifansen fletta av hjemmelagets supporterskare."
og
"Samtidig som spillerne kontrollerte inn seieren på banen, bød kanarifansen trener Tom Nordlie opp til en aldri så liten dans. Nordlie svarte med et par lette dansesteg foran innbytterboksen, til stor begeistring for de tilreisende supporterne."Kommentar
-
-
Om det er riktig eller ei får noen andre skrike ut om.Kommentar
-
-
Sorry, men jeg opplevde ikke sikkerheten som så streng som dere. Hadde med "hele livet mitt" i en veske.. Og de tømte den ikke en gang... Ikke sjekka de toalettmappe eller lommene heller.. De bare gravde litt i den for å forsikre om at det ikke var noen flasker der.
Men er vel sånn når man ser liten og uskyldig utKommentar
-
Jeg ble grundig ransaket først. Så smetter det ei sikkerhetsdame inn foran meg, så leverer jeg billetten og går inn. Da står hun sikkerhetsdamen og venter på meg. Og spør om å få sjekke søppelsekken jeg har med storflaggstangen og masse bannere. Så hun spør om jeg kan bli med litt unna. Så jeg blir med henne. Da kommer det kjapt 2 politi, og 1 sikkerhetsvakt bort også.
De heller ut allt av innholdet, og leiter grundig igjennom allt sammens. Bretter de ut og styrer og ordner.
De var ihvertfall såpass greie at de pakket det sammens etter seg.Kommentar
-
Vaktene følger bare ordre og selv om jeg er enig i at det er vanvittig latterlig å sjekke snusboksen min, så var de i det minste veldig hyggelige og høflige. Det skal de ha ros for, ikke brautende kjekkaser som vi møter en del andre steder.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
folkens nå må vi fokusere på det positive.
KFL var jævla bra i Sandefjord, når tom Sandefjord blad skriver om oss, gjør vi noe meget riktig.
Meget bra humor, kanskje i for stor dose, men so what?
Jeg sto helt til venstre sammen med familiene denne gang, og prøvde å holde synginga i gang her også. Det funka ved flere tilfeller en jeg ville ha trodd på forhånd.
Ser også at RB skryter av oss, samt VG!
Neste match blir en manndomsprøve, freksta fansen har blitt riktig så bra av det jeg hører ut av TV bildet (men vi vet jo alle hvordan den kan juge).
Stå på videre folkens, vi har hevet oss mange mange hakk siden Enga matchen.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Spesielt første omgang i går var veldig bra.
Megafonen hørtes akkurat nok til at vi fikk med oss hva som skulle startes. Helt perfekt bruk.
Tromminga var bedre en på lenge, passe tempo og volum.
Veldig artig at Fjøra var i svingen med oss, sesielt når han skulle "storme" banen.Kommentar
Kommentar