Den store tifoutfordringen
Collapse
X
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg har satt inn 500 (delvis som en følge av at jeg veddet på at Disiplinærutvalget ikke ville snu sin egen faste og langvarige praksis 180 grader midt i en sesong. Takk til dem og takk til Torolf).
Jeg utfordrer Christoffer. Som straff for at du har mistet de to siste kampene.Kommentar
-
Utfordringen går videre til Sørum Kanaris!Kommentar
-
Man må vel ikke bli utfordret,så jeg satt inn 100 kr
Jeg utfordrer Tom Nordlie..Husker ikke brukernavnet hans så fint om moderator sender meldingen videre..Kommentar
-
utfordringen går videre til veironmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Kommentar
-
MODERATORMLD:
I denne tråden skal det kun være de som blir utfordret som skriver.
Diskusjon om hvem som har gitt og hva man forventer på tribunen tas i denne tråden for å holde denne tråden ryddig: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=8377Kommentar
-
Dette vil jeg være med på, men klarer ikke sitte å vente på en eventuell utfordring lenger. Utfordrer derfor meg selv, Kanarifugl84, til å støtte fugla-tifo med en skarve hundrings.
Utfordringen mottas med stor takk, 100 kr vil være på vei over i morgen den dag! Benytter samtidig anledningen til å utfordre absolutt alle andre som er innom denne tråden/diskusjonstråden til å gi sitt lille, men akk så verdifulle bidrag!Kommentar
-
Min utfordring går til min gode venn Jan Banan!Last edited by veiron; 05.07.2007, 20:51.Kommentar
-
Last edited by Jan Banan; 06.07.2007, 16:06.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
siden det er helt gått i ståa her, så påtar jeg meg og utfordre en ny aktiv forum deltaker:
Paddis
(synes jeg har rett til det siden jeg offer en hundrings i måneden, samt at jeg håper denne tråden tar mer og mer av)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Hvordan støtter jeg Tifogruppa fra mobilen? Har et par hundre kroner igjen på midt gamle abonnoment, og siden jeg får nytt abonnoment hadde det vært fint å gitt de i støtte til tifo.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
Kommentar