Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Siden jeg skal til Luxemburg og satser på å spare penger på øl og alkohol der i forhold til norge, og dette går treigt og jeg ikke er spurt, så føler jeg det er greit jeg tar utfordringen før den kommer og setter inn noen hundrelapper på kontoen. Synes også Kloachim kan gjøre litt nytte for seg og sender denne oppfordringen videre til han.
Siden jeg skal til Luxemburg og satser på å spare penger på øl og alkohol der i forhold til norge, og dette går treigt og jeg ikke er spurt, så føler jeg det er greit jeg tar utfordringen før den kommer og setter inn noen hundrelapper på kontoen. Synes også Kloachim kan gjøre litt nytte for seg og sender denne oppfordringen videre til han.
Utfordringen tas selvfølgelig på strak arm og penger blir satt inn.
Siden Spiri ikke skal skal bruke penger på å dra til Luxenburg så kan hun bli med å hjelpe til med å lage tifo og sette inn en liten slant der, derfor: Spiri, du får denne utfordringen.
Jeg gidder heller ikke vente på at noen skal somle seg til å utfordre meg, og gjør det derfor heller selv. 100 kr er satt inn, og utfordringen sendes videre til Larsk.
Kommentar