Stått rolig lenge her nå, kom igjen å gi en slant nå!!
Den store tifoutfordringen
Collapse
X
-
Da utfordrer jeg turbojenta. Du skylder faktisk tifo du..Kommentar
-
Kommentar
-
Takk for den. Har ikke vært inne på denne tråden på lenge, siden jeg på utfordring fra hoyt bidro tidligere i sommer. Tar likevel i mot ny utfordring fra serbern og setter inn kr. 100,- på konto 6201 05 41919 og merker betalingen tifoutfordring. (Minner også om at PM bør sendes den som utfordres).
Sender utfordringen videre til en av forumets store skribenter - gilbert.Kommentar
-
Takk for den. Har ikke vært inne på denne tråden på lenge, siden jeg på utfordring fra hoyt bidro tidligere i sommer. Tar likevel i mot ny utfordring fra serbern og setter inn kr. 100,- på konto 6201 05 41919 og merker betalingen tifoutfordring. (Minner også om at PM bør sendes den som utfordres).
Sender utfordringen videre til en av forumets store skribenter - gilbert.Kommentar
-
Litt oppdatert info om økonomisk status.
Pr dags dato en saldo i nærheten på ca kr 450,- uten å ha sjekket nøyaktig saldo.
FuglaTifo har nettopp bestillt tifo materiell til høstens kamper så handlekraften i øyeblikket er litt svekket hehe.
FT har planlagt tifo til enkelte kamper der vi skal kle lekteren i gult og sort, så det er bare å glede seg til dette.
Veldig flott at flere fortsatt er lojale til Den Store Tifo utfordringen, dette hjelper i stor grad til stort og smått.
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
den tar jeg ! og sender videre til VeironKommentar
-
Kommentar
-
ble det stopp her nå ?Kommentar
-
Kommentar
-
Saldo
...denne tråden lever i beste velgående.
Jeg har nettopp sjekket saldo igjen og vi kryper stadig oppover med de bidragene som så kjærkomment kommer inn.
Saldo pr 5/10-07 er nå kr 3 100,47
TAKK !!!
Til alle som holder liv i denne livsviktige tråden for FuglaTifo, og en ekstra takk til vår aller mest trofaste IL som går foran med et godt eksempel og kr 100 hver måned.
Cup`n skal hjem....Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
Kommentar