ulfpulf sin blogg: Bortefyll
Collapse
X
-
Hadde jeg reist med KFL, og tatt meg en pinne eller to, hadde jeg sikkert ikke tenkt nevneverdig over saken. Når man er edru blir alt mye mer synlig, hvis du skjønner hva jeg mener.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Mange som har stått på for klubben i alle år uten fly på andre..
Nok om det, denne tråden handler om bortefylla.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
jaja, sånn kan det gå i sandefjord.....
hyggelig at folk skriver om meg iallefall da..
var jeg som lå å sov på tribuna gjennom første omgang, fikk iallefall med meg at lillestrøm scorte 2 ganger. og det var visst jeg som lå utafor ved treet også.. satt bare å venta på at en kamerat skulle kjøpe billetter, dermed prøvde å bli kvitt litt fyll også! jeg bada også naken pga jeg fikk øl for det
sandefjord turen var en skikkelig dritt tur! til slutt rakk vi ikke toget så kjæresten min måtte hente meg i sandefjord! ca 3 timers kjøring hver vei.. var hjemme 4 om morran og skulle deretter på jobb 3 timer senere:S
men jeg er klar for fredrikstad kampen=)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av marcoozhyggelig at folk skriver om meg iallefall da:smile: var jeg som lå å sov på tribuna gjennom første omgang, fikk iallefall med meg at lillestrøm scorte 2 ganger:smile: og det var visst jeg som lå utafor ved treet også.. satt bare å venta på at en kamerat skulle kjøpe billetter, dermed prøvde å bli kvitt litt fyll også! jeg bada også naken pga jeg fikk øl for det:smile: sandefjord turen var en skikkelig dritt tur! til slutt rakk vi ikke toget så kjæresten min måtte hente meg i sandefjord! ca 3 timers kjøring hver vei:smile: var hjemme 4 om morran og skulle deretter på jobb 3 timer senere:S men jeg er klar for fredrikstad kampen:smile:
Sees i frekkstad.Kommentar
-
hyggelig at folk skriver om meg iallefall da..
var jeg som lå å sov på tribuna gjennom første omgang, fikk iallefall med meg at lillestrøm scorte 2 ganger. og det var visst jeg som lå utafor ved treet også.. satt bare å venta på at en kamerat skulle kjøpe billetter, dermed prøvde å bli kvitt litt fyll også! jeg bada også naken pga jeg fikk øl for det
sandefjord turen var en skikkelig dritt tur! til slutt rakk vi ikke toget så kjæresten min måtte hente meg i sandefjord! ca 3 timers kjøring hver vei.. var hjemme 4 om morran og skulle deretter på jobb 3 timer senere:S
men jeg er klar for fredrikstad kampen=)
Neste gang noen tilbyr deg øl for å bade naken på tur kommer du til meg så skal du få en øl for å beholde klærene på.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Imponerende at du kom inn, og direkte oppsiktsvekkende at du fikk med deg begge scoringene.Kommentar
-
har ingen jobb som innebærer kjøring neiKommentar
-
han jobber i barnehage, vet ikke om det er noe bedre..Kommentar
-
vil ikke anbefale ulfpulf å dra til fredrikstad da gitt.. kommer til å bli en usannsynlig drita gjeng fra båten, det er 100% sikkert!"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Kommer det en gjeng med usansynlig drita folk på båten så får vi satse på at båten ikke får tillatelse til å legge til kai.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det får meg til å tenke på en sketsj med Linn Skåber der hun spiller en relativt liberal barnehagetante. En av mødrene gir uttrykk for bekymring om hvordan barnet hennes oppfører seg. Skåber svarer: "tre år og allerede en drittsekk i fylla".Kommentar
-
Usannsynlig drita folk behøver ikke være et stort problem, så lenge de ikke plager andre. Rønnern fikk fram essensen av bloggen min:
Litt må vi tåle av fyll, atal oppførsel derimot....
Så oppfordringa til sjøfokene er: Piss og spy på doer, og oppfør dere høvisk mot lokalbefolkningen.Kommentar
-
Kommentar