ulfpulf sin blogg: Bortefyll
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Jeg er helt usedvanlig spent på hvor høy snømann-faktoren viser seg å være ved ankomst til Harry-byen. (Det samme er nok store deler av Østfold fylke). Ut fra diverse innlegg kan det i hvertfall virke som om de fleste er utvilt fra Sandefjordturen og er forberedt på tidenes sjøslag. Selv kjører jeg bil.Kommentar
-
Synes det er syltynt å peke på at "det var verre før om åra". Da jeg var med på bussen til borteturer (endel år siden nå) var det 20-30 med på langturene. Vi er mer enn fem ganger større nå enn vi var da, og ingen guttegjeng lenger.
Det er ikke så lenge siden jeg var tenåring og urutinert sjøl, så jeg skjønner at det er fort gjort å la ting gå litt over styr når man er borte fra mor og far med alkohol lett tilgjengelig. Av hensyn til alle andre i det nå ganske store miljøet vårt bør man som et absolutt minimum kunne kreve at folk klarer å styre alkoholinntaket sitt på kamp.
Hvis ikke får man først gi dem en advarsel, og ved neste overtredelse nekte dem å reise med bussen. Det bør ikke verken oppfattes som kontroversielt, eller være spesielt vanskelig å gjennomføre.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar