Tror dette blir gull verdt for TIFO-kassa. Hvis alle som har skrevet inn her har overført pengene er vi alt oppe i 2900 kroner!
Diskusjonstråd "Den store tifoutfordringen"
Collapse
X
-
-
Jeg som alltid har hatt lyst til å høre mora di rope deg inn til middag: 10.09.50 - kom inn og spis!
Jeg vet ikke hvor mye jeg tillates å chatte for tusen kroner, så jeg slutter mens leken er god,
og oppfordrer i stedet alle til å fortsette å støtte Fuglatifo.
De økonomiske kan vente til de blir utfordret, de tøffe gir nå og gir igjen når utfordringen kommer.Kommentar
-
Nå gir jeg med chattingen, jeg også, og overlater tråden til dem som vil gi. Har han der petter gitt noe ennå, egentlig? Han dekkes ikke av styregaven lenger, etter hva jeg forstår.Kommentar
-
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Jeg holder på med å gå igjennom tifoinnkomsten nå og freløpig er det kommet inn kr 4 771,- og jeg regner med at de siste trandsaksjonene ennå ikke er oppdatert på nettbanken.
Meget gledelig med så massiv støtte, hilsen FuglaTifoStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Jeg skal summere opp hva vi ligger ann til så snart som mulig folkens!!Støtt FuglaTifo
-
Dette er pokker meg fantastisk og jeg er helt forbauset over summene vi snakker om her. Siden banken er noe treg vil jeg først få oppdatert saldoen i morgen tenker jeg.
Ut ifra hva dere har gitt her på forumet er vi oppe i fantastiske kr 16 109,-
Gleder meg til i morgen, og send flere utfordringer
God natt, drøm søtt!!Støtt FuglaTifo
-
Dette er pokker meg fantastisk og jeg er helt forbauset over summene vi snakker om her. Siden banken er noe treg vil jeg først få oppdatert saldoen i morgen tenker jeg.
Ut ifra hva dere har gitt her på forumet er vi oppe i fantastiske kr 16 109,-
Gleder meg til i morgen, og send flere utfordringer
God natt, drøm søtt!!
Best det dukker opp noe fantastisk på tribunen i høst, som følge av disse pengene, og i hovedfokus, mine 101 kroner.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Her:
*Gjøre innlegget langt nok for å kunne poste det, og samtidig irritere seg over den latterlige begrensningen som blant annet umuliggjør enkle og presise ja/nei-svar*Kommentar
-
Og oversikten min er ikke nøyaktig da den kun er basert på innleggene..
så torr jeg holder den for meg selv heretter..Kommentar
-
Kommentar
Kommentar