Diskusjonstråd "Den store tifoutfordringen"
Collapse
X
-
Hvordan ser utfordret-lista ut nå, egentlig? Savner respons på Råholts utfordring til Sørum Kanaris ihvertfall, og ufcs utfordring til Brasseberget. Går dissa i boks så er vi langt på vei til 25 høvdinger, og et bedre økonomisk grunnlag foran storkampa i høst.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Sånn!
Anse deg for utfordret :P
(Skulle vært i denne tråden men..: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...?t=8354&page=6 )LasseNKommentar
-
Har i dag overført den svært symbolske summen 1917.- til Tifo-utfordringen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Les innleggene mine så får du total summen etterhvert som folk har bidratt.
Pr dags dato er kassa rimelig skrapet.
Jeg er ikke så ofte innom nettbanken på denne kontoen at jeg vet hva dagens saldo er, men pleier som regel å legge frem saldo og regnskap for FT når vi har møter.
Årsmøtet:
Regnskap vil også bli levert ved neste årsmøte for de som er interesserte i dette. Vi vil så klart ta hensyn til personvern i regnskapet.
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Språklærerinna di.
Jeg vet at Arild Myklebust prøver å innføre klack/klækk som et norsk ord, og det greier han kanskje, siden det ikke er noen som bruker det ordet fra før, men lekteren finnes alt, og det brukes bare om båt - lastepram.
Forresten, jeg skal ikke være for skråsikker, en dag følger vi kanskje Allnorsken fra lekteren. Det blir rolig. Men jeg nekter å trykke ned en bæsj.Kommentar
Kommentar