Hammarby tråden - var: Bajen på sitt beste
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Og hva mener du med "støtt og stadig"? Eksempler takk!Kommentar
-
Men gjør som dere vil, jeg spurte bare om poenget med det.Kommentar
-
Skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder å svare deg, men det har seg faktisk sånn at den svenske supporterkulturen holder bra internasjonal nivå, så derfor er det ikke så rart at det diskuteres litt tribunekultur derfra innimellom.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Disse folka fra Bajsen oppfører seg jo usedvanlig sjarmerende når de fremhever monopol på sanger og slenger dritt om KFL som har noen like sanger. Som de igjen har bøffa av noen andre.
Og det er vel stort sett bare i de store derbyene at det virkelig er bra liv også i Schweden Schweden.
So long and thanks for the fish!Kommentar
-
Ja, det er helt klart bare på derbyene det er brukbart liv. Dette klippet fra Hammarby-Helsingborg viser hvor dårlig det står til ellers: http://www.youtube.com/watch?v=5htEZ...eature=related
Legg spesielt merke til at de nesten ikke har noen av de samme melodiene som oss...Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Eksempler? Diverse nedrakking av andres musikksmak i diverse tråder... Og diverse nedrakkinger på Sverige og Danmark som ikke gir annet inntrykk av at du har et gigantisk mindreverdighetskompleks. Case closed...Kommentar
-
At folk sier sin mening må man tåle på et offentlig forum. Jeg har selv fått drit tilbake etter at jeg har ytret meninger her inne, men jeg loggfører det ikke i den sorte boka mi av den grunn. Uansett er ikke dette noe som kan underbygge din påstand om "støtt og stadig". Enhver idiot kan si det om andre når de sier ting de ikke er enig i.
Og det "mindreverdighetskompleks" pisspreiket kan du la Klanen få ha i fred vel? Finn på noe nytt om du først skal bli så jævlig personlig pga. et generelt spørsmål til det å sleike Bajen opp etter ryggen.
Edit: glemte å si at jeg ikke gidder å diskutere mer med Skotten om min person. Tilbake til tema, og beklager at mitt spørsmål til relevansen for KFL ble tatt så ille opp (jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor vi skal se opp til Bajen).Kommentar
-
Forøvrig enig i "back to topic", følte bare et visst behov for å imøtegå den ene påstanden din som faktisk gikk på person - nemlig at jeg ikke skiller sak og person.Kommentar
-
Tror faktisk de har godt av det. Da får de kvittet seg med en del folk i styret som har drevet klubben ned i møkka over flere år, samtidig som de kvitter seg med dårlige spillere med høy lønn, og kan bygge opp et nytt lag med spillere fra et av de beste juniorlagene i Sverige.
Tribunemessig blir de garantert minst like bra, men selvfølgelig kjipt å miste 4 store derbyer.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Det tror ikke jeg. ÖIS har Gefle i neste omgang. Gefle har mer eller mindre ingenting å spille for (kan maks klatre en plass), og ÖIS kommer til å kjöre som bare faen. DIF får Kalmar på besök, et lag som er langt sterkere og kjemper om bronse i ligaen. Om Djurgården skulle få kvalik, så er jeg langt fra sikker på at de vinner den greit. Assyriska er i medvind og spiller langt i fra dårlig fotball, samtidig som Djurgården har gjort mange mildt sagt bedritne kamper i år.
Det eneste som er sikkert, er at svenskene er velsignet med en utrolig spennende sesongavslutning. IFK og AIK mötes til duell om seriegull, Kalmar og Elfsborg kjemper om tredjeplassen, mens Djurgården og Örgryte kommer til å ha et rotterace om kvalikkplassen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar